اشتراک گذاری

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در این مرکز به دست مهندسانی انجام می پذیرد که با تمرکز چندین ساله بر ساختار و اجزا این دستگاه توانایی آن را یافته اند تا با استفاده از جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه ها را رفع نمایند. بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات تلویزیون پاناسونیک این امکان را فراهم می آورد تا کاربر پس از تعمیر، لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید و نیازی به صرف هزینه مجدد جهت خریداری تلویزیون جدید را نداشته باشد.

کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک به دلیل طی دوره‌های آموزشی-تخصصی مهارت رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در تلویزیون های پاناسونیک اعم از اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری را یافته‌اند و به دلیل بهره‌مندی از آرشیو جامع قطعات و لوازم جانبی توانایی اِعمال حرفه ای ترین و تخصصی ترین تعمیرات را دارند. شما هموطنان گرامی می‌توانید با خیالی آسوده هر یک از تلویزیون های پاناسونیک را خریداری کنید زیرا پس از بروز هرگونه نقص و خرابی در این دستگاه، مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک آن را به شکل اولیه و با همان کیفیت برای شما تعمیر و بازیابی خواهد کرد. مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با سالها تجربه در زمینه تعمیر و ترمیم قطعات آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون‌های پاناسونیک را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، در منزل و یا محل کار شما به عهده بگیرد. 

تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات تلویزیون Panasonic

یکی از مراکز معتبری که می توانید با آسودگی خاطر، خدمات مربوط به تلویزیون خود را از آن دریافت نمایید، نمایندگی تعمیرات تلویزیون Panasonic است. پاناسونیک برندی شناخته شده و معتبر در حوزه لوازم خانگی است و به ویژه تلویزیون های این برند، همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. نمایندگی مذکور، ضمن توجه به نیازهای کابران این محصول، شرایطی را فراهم کرده که انواع سرویس های حوزه فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش تلویزیون پاناسونیک به بهترین شکل به کاربران ارائه گردد. در واحد فروش تلویزیون نمایندگی پاناسونیک، می توانید ضمن بهره مندی از مشاوره ای تخصصی رایگان، بهترین تلویزیون را انتخاب و خریداری نمایید.

واحد تعمیرات تلویزیون پاناسونیک نیز ترمیم و رفع مشکلات انواع مدل های این محصول را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا انجام می دهند. تیم تعمیراتی این مرکز با بهره مندی از دستگاه های جدید و کارآمد، فرایند عیب یابی و تعمیر تلویزیون Panasonic را در حرفه ای ترین سطح انجام داده و محصول را مثل روز اول به شما تحویل می دهند. گفتنی است نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ، با تعمیر تلویزیون در محل ، گام بلندی در جهت کسب رضایت حداکثری شما عزیزان برداشته است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل

ما قادریم تلویزیون پاناسونیک شما را در محل تعمیر کنیم. لطفا برای این منظور با ما تماس بگیرید و آدرس دقیق خود را به ما بدهید تا کارشناسان فنی نمایندگی پاناسونیک بتوانند به سرعت و در محل مورد نظر شما اقدام به تعمیرات تلویزیون نمایند. همچنین، قبل از تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، لازم است برخی اطلاعات اولیه را در مورد مشکلات تلویزیون پاناسونیک در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

سوالات متداول

آدرس و شماره تماس نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

شماره تماس نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک 54114-021می باشد. جهت مشاهده آدرس به همراه لوکیشن نمایندگی ها به صفحه آدرس نمایندگی های پاناسونیک مراجعه نمایید.

برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک به کجا مراجعه کنم ؟

برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک خود نیاز به مراجعه حضوری نیست، شما عزیزان می توانید با شماره 62948-021 تماس بگیرید. تا تکنسین های نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کمترین زمان ممکن به محل مراجعه کرده و دستگاه شمارو تعمیر کنن.

آیا تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل انجام می شود؟

بله ، امکان تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل مورد نظر شما وجود دارد. به این ترتیب که کارشناس به محل مورد نظر شما اعزام شده و پس از عیب یابی اولیه و اعلام هزینه اقدام به تعمیرات تلویزیون پاناسونیک می نماید.

چه طور می توانم از گارانتی تعمیر تلویزیون پاناسونیک استفاده کنم ؟

برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک با توجه به قطعه ی معیوب و نوع تعمیرات به شما گارانتی داده می شود. در مدت زمان گارانتی در صورتی که مشکلی برای دستگاه اتفاق بیفتد، بدون هزینه تعمیر خواهد شد.

مراحل تعمیر تلویزیون پاناسونیک

تعمیر تلویزیون پاناسونیک یک کار تخصصی است که نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. اگر تلویزیون پاناسونیک شما دچار مشکل شده است، بهتر است برای تعمیرات آن را به متخصصین تعمیر تلویزیون پاناسونیک بسپارید. در اینجا مراحل کلی تعمیر تلویزیون پاناسونیک آورده شده است:

عیب‌یابی تلویزیون پاناسونیک

اولین قدم در تعمیر تلویزیون پاناسونیک، عیب‌یابی است. تعمیرکار با عیب یابی صحبحح مشکل تلویزیون را تشخیص می دهد.

تعمیر یا تعویض قطعات تلویزیون پاناسونیک

پس از شناسایی مشکل، تعمیرکار تلویزیون پاناسونیک، با توجه به تشخیص خود، قطعات تلویزیون پاناسونیک را تعمیر یا تعویض می کند. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد چندین قطعه معیوب تعویض شوند.

تست تلویزیون پاناسونیک بعد از تعمیرات

 تست تلویزیون پاناسونیک بعد از تعمیرات، یک مرحله مهم برای اطمینان از عملکرد صحیح تلویزیون است. در اینجا برخی از موارد مهمی که باید در تست تلویزیون پاناسونیک بعد از تعمیرات بررسی شوند، آورده شده است:

  • روشن شدن تلویزیون
  • نمایش صحیح تصویر
  • تولید صدای واضح
  • عملکرد صحیح کنترل‌های تلویزیون
  • عدم وجود مشکلات فنی

خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک

برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک لازم است با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک تماس گرفته و مشکل خود را گزارش دهید. خدمات شامل تعمیرات تخصصی انواع مدل های تلویزیون پاناسونیک ، تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون پاناسونیک ، تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در محل ، رفع مشکلات نرم افزاری تلویزیون پاناسونیک ، رفع مشکلات مربوط به پنل تلویزیون پاناسونیک ، تعمیر مشکلات مربوط به صدای تلویزیون پاناسونیک، رفع مشکلات مربوط رنگ تلویزیون و… برخی از خدماتی هستند که در لیست خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک قرار می گیرند در ادامه به بررسی برخی از این خدمات می پردازیم.

تعمیر تخصصی تلویزیون پاناسونیک

تعمیر قطعات تلویزیون پاناسونیک

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک باید به بررسی کامل تلویزیون، عیب یابی تخصصی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل اشاره کرد.

این خدمات توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی به مشتری های عزیز ارائه می شوند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند. تعمیر تلویزیون در نمایندگی مجاز پاناسونیک به صورتی انجام می شود که شما کاربران گرامی بتوانید با خیالی آسوده مجددا بدون هیچ ایرادی از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر برد پاور تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون علاوه‌بر خرابی مین برد، خرابی برد پاور این دستگاه است؛ البته خرابی برد پاور نشانه‌های دیگری هم مانند: دیر روشن شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون و متوقف شدن تلویزیون بر روی چراغ پاور را نیز به همراه دارد. به برد پاور تلویزیون، منبع تغذیه هم گفته می‌شود که وظیفه تامین برق مورد نیاز برای روشن شدن تلویزیون را برعهده دارد. به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده و به برق مورد نیاز برای اجزاء و قطعات تلویزیون تبدیل می‌کند.

با این وجود امکان دارد که این قطعه با نوسانات برق روبه‌رو شده و دچار آسیب‌دیدگی شود. البته جای نگرانی نیست چراکه یکی دیگر از تخصص‌های تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، تعمیر منبع تغذیه تلویزیون پاناسونیک است. از این‌رو درصورتی که با مشکلات مذکور در این دستگاه روبه‌رو شدید با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیرات تخصصی این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیر برد تیکان تلویزیون پاناسونیک

چرا تصویر تلویزیون دوتایی شده است؟ دلیل سفید شدن تصویر تلویزیون چیست؟ علت افتادن یکسری خطوط عمودی و افقی بر روی تصویر تلویزیون چیست؟ پاسخ تمامی این سوالات در خرابی برد تیکان تلویزیون پاناسونیک است اما برد تیکان چیست و نقش آن در تلویزیون چیست؟ درواقع برد تیکان وظیفه پردازش اطلاعات تصویر مانند: بررسی سیگنال تصویر، بررسی سطح روشنایی تصویر و … را برعهده دارد.

این قطعه تصویر را از مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون دریافت کرده، پردازش‌های نهایی را بر روی آن انجام می‌دهد و سپس تصویر را به فلت COF که نمایش دهنده تصویر بر روی نمایشگر تلویزیون است انتقال می‌دهد. مهم‌ترین دلیلی که موجب می‌شود برد تیکان تلویزیون شما خراب شود و به این روز بیافتد، آبخوردگی تلویزیون است. منظور از آبخوردگی تلویزیون حتماً ریختن یک لیوان آب بر روی آن نیست حتی کوچیکترین میزان رطوبت برای خرابی برد تیکان کافیست. برای مثال اسپری کردن مایع تمیز‌کننده به صورت مستقیم بر روی ال سی دی تلویزیون موجب آبخوردگی برد تیکان این دستگاه و خرابی آن می‌شود.

تعمیر فلت COF تلویزیون پاناسونیک

در تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی، تصویری که بر روی نمایشگر مشاهده می‌کنید از شش ستون رنگی تشکیل شده است. به گونه‌ای که داده‌های قابل نمایش بر روی تلویزیون در شش ستون مجزا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و تصاویر را شکل می‌دهند. کار فلت COF در تلویزیون پاناسونیک این است که داده‌های پردازش شده از برد تیکان را دریافت کرده و به هر یک از شش ستون منتقل می‌کند تا بدین شکل تصاویر در این جعبه مستطیل شکل نمایش داده شوند.

درصورتی که فلت COF دچار مشکل شود تصاویر ستون‌ها با یکدیگر تداخل پیدا می‌کنند به گونه‌ای که در صفحه نمایش تلویزیون شاهد تداخل رنگ‌ها خواهید بود. اگر شما هم با چنین مشکلی در تلویزیون پاناسونیک مواجه شده‌اید، بهتر است که عیب‌یابی و تعمیرات آن را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک بسپارید.

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون پاناسونیک

تلویزیون تصویر دارد اما صدا ندارد! این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی آمپلی فایر تلویزیون پاناسونیک باشد اما آمپلی فایر چیست و چه نقشی در تلویزیون دارد؟ درواقع آمپلی فایر به شکل یک آی سی است که وظیفه تقویت صدا در تلویزیون را برعهده دارد. با این وجود خرابی آن می‌تواند موجب قطع شدن صدای تلویزیون شود.

البته تنها یکی از احتمالات قطع شدن صدای تلویزیون، خرابی آمپلی فایر آن است. از این‌رو بروز چنین مشکلی در تلویزیون به عیب‌یابی دقیق نیاز دارد بنابراین بهتر است با نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل را به شما ارائه دهند.

تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک

یکی از بخش های مهم پنل تلویزیون، قطعه ای به نام بک لایت است که مجموعه از چندین لامپ ال ای دی می باشد. این قطعه، نور مورد نیاز پنل برای نمایش تصاویر را فراهم می کند. اگر یکی از لامپ های بک لایت بسوزند، تصویر در همان نقطه تاریک خواهد شد. از طرفی، سوختن یکی از لامپ ها، موجب قطع جریان مدار و خاموشی لامپ های سالم خواهد شد. اگر تلویزیون شما صدا را به خوبی پخش می کند اما فاقد تصویر است، بدان معنا است که بک لایت آن آسیب دیده است.

البته تصویر در این حالت قطع نشده و تنها کم نور می شود. با تاباندن نور به صفحه نمایش، تصاویر دیده خواهند شد. به هر ترتیب، تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک نیاز به باز کردن پنل دارد. پنل قطعه بسیار حساسی است و اگر در حین باز شدن آسیب ببیند، شما باید قید تلویزیون تان را بزنید. بنابراین بهتر است تعمیر بک لایت را به کارشناسان مجرب ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک محول کنید.

تعمیر پنل تلویزیون پاناسونیک

در بخش قبلی اشاره ای پنل کردی؛ آیا می دانستید که پنل، همان نمایشگر تلویزیون است که تصاویر در آن به نمایش در می آیند؟ قیمت این قطعه بسیار بالا است و بخش اصلی قیمت و ارزش تلویزیون، به دلیل وجود پنل می باشد. وجود خطوط عمودی در تصویر، تاریکی و کم‌ نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر، کند شدن تصویر تلویزیون و روشن شدن چراغ چشمک زن، نشانه هایی هستند که از خرابی و آسیب دیدگی پنل حکایت دارند.

از جمله عواملی که منجر به خرابی این قطعه می شوند، می توان به: آبخوردگی پنل در اثر نفوذ مایعات پاک کننده، خرابی لیکوئید، و از کار افتادن بک لایت اشاره کرد. متاسفانه تعمیر پنل تلویزیون پاناسونیک امکان پذیر نیست و نیاز به تعویض این قطعه می باشد. اما با توجه به قیمت بالای پنل، به صرفه تر است که یک تلویزیون جدید خریداری کنید. کارشناسان تعمیرات تلویزیون پاناسونیک به کاربران توصیه می کنند که تا حد امکان از ضربه خوردن پنل و نفوذ مایعات به آن جلوگیری کنند تا شاهد خرابی آن نباشند.

تعمیر مین برد تلویزیون panansonic

دریافت سیگنال ها از ورودی های مختلف پردازش آنها ، فرایندی است که توسط برد اصلی یا مین برد تلویزیون انجام می گردد. پس از پردازش، سیگنال ها به پنل ارسال می شوند و تصویر مربوطه به نمایش در می آید. قطعاتی همچون پردازشگر تلویزیون، حافظه رم، ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … بر روی مین برد قرار گرفته اند. تعمیر مین برد تلویزیون پاناسونیک از این جهت اهمیت دارد که این قطعه، در روند کاری کلیه بخش های ذکر شده تاثیر گذار است.

یعنی خرابی مین برد، می تواند پردازشگر را نیز دچار مشکل کند. اصلی ترین علامت از کار افتادن این قطعه، روشن نشدن تلویزیون است. همکاران ما در واحد تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ، پس از بررسی کامل و دقیق اجزای مین برد، بخش های آسیب دیده را ترمیم یا تعویض کرده و به این ترتیب، مشکل مین برد را برطرف می نمایند.

تعمیر روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

یکی از رایج ترین مشکلات تلویزیون پاناسونیک ، روشن نشدن آن است. به گونه ای که بسیاری از کاربران در تماس با نمایندگی تعمیرات پاناسونیک ، از بروز آن گلایه داشته و به دنبال برطرف شدن آن هستند. به طور کلی، عوامل متعددی در بروز این اختلال موثر هستند. گاهی پاور از کار افتاده و برق لازم را به قطعات نمی رساند. گاهی هم مین برد دچار نقص شده و روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک به این دلیل است.

با تعمیر قطعات ذکر شده در نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ، این مشکل برطرف خواهد شد. اما توصیه می کنیم پیش از تماس با مرکز تعمیرات، اتصالات و کابل ها را بررسی کرده و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل

تعمیر مشکلات صدا تلویزیون پاناسونیک

تعمیر مشکلات صدا تلویزیون پاناسونیک دلایل مختلفی دارد که برخی از آن ها عبارتند از : خرابی یا از کارافتادن بلندگوهای تلویزیون که می تواند باعث قطع شدن صدا یا شنیده شدن صدای خش خش از دستگاه شود. در این صورت باید بلندگوها را تعویض یا تعمیر کرد. خرابی مین برد تلویزیون که مسئول انتقال سیگنال صدا به بلندگوها است. در این حالت باید مین برد را تعمیر یا تعویض کنید. بهم ریختگی تنظیمات صدای تلویزیون که ممکن است به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه انجام شده باشد. در این شرایط باید تنظیمات را ریست یا به حالت قبل بازگرداند.

برای رفع مشکل قطع شدن صدای تلویزیون پاناسونیک، می توانید ابتدا تنظیمات صدای دستگاه را بررسی کنید. برای این کار، به منوی دستگاه بروید و گزینه Audio را انتخاب کنید. سپس گزینه Advanced Audio را باز کرده و مطمئن شوید که Set to On فعال باشد. اگر مشکل حل نشد، ممکن است خرابی سخت افزاری وجود داشته باشد که دراین صورت نیاز به تعمیر تلویزیون پاناسونیک است. در این صورت، می توانید با نمایندگی پاناسونیک یا تعمیرکاران مجرب تماس بگیرید و درخواست خدمات پس از فروش دهید.

تعمیر مشکلات تصویر تلویزیون پاناسونیک

تعمیر مشکلات تصویر تلویزیون پاناسونیک ممکن است به دلایل مختلفی نیاز باشد. برخی از این دلایل عبارتند از: خرابی یا سوختن بک لایت تلویزیون که مسئول تامین نور پس زمینه برای نمایش تصاویر است. این مشکل معمولا در تلویزیون های ال سی دی رخ می دهد و ممکن است به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت متوسط، جدا شدن لامپ ها از شاسی یا فراوان نمودن بالاترین میزان نور در تنظیمات باشد. خرابی پنل تلویزیون که همان نمایشگر تلویزیون است و ۷۰ درصد از ارزش دستگاه را دربردارد. این مشکل معمولا در تلویزیون های پلاسما رخ می دهد و ممکن است به دلیل وارد شدن ضربه به تلویزیون یا اتصالی جریان برق باشد.

خرابی مین برد تلویزیون که مسئول انتقال سیگنال های تصویر و صدا به قطعات دستگاه است. این مشکل معمولا در تلویزیون های ال ای دی رخ می دهد و ممکن است به دلیل ناسازگاری با قطعات جانبی، ضعیف شدن برق یا آسیب دیدگی قطعات باشد. برای رفع مشکلات تصویر تلویزیون پاناسونیک، می توانید ابتدا بررسی کنید که آیا مشکل از سخت افزار یا نرم افزار دستگاه است. در صورت خراب شدن سخت افزار، لازم است که قطعات خراب را تعمیر یا تعویض کنید. در صورت خراب شدن نرم افزاری، ممکن است با ریست کردن مشکل تلویزیون پاناسونیک حل شود.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید: رفع مشکلات قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون

تعمیر تلویزیون پاناسونیک با مشکل وضوح تصویر

اگر تلویزیون پاناسونیک شما با مشکل وضوح تصویر روبرو است، چندین عامل ممکن است در این مورد نقش داشته باشند. ابتدا، بررسی کنید که آیا تنظیمات تلویزیون به درستی انجام شده‌ است. بررسی کنید که رزولوشن تلویزیون در حالت مناسب قرار دارد و همچنین تنظیمات رنگ و کنتراست صحیح هستند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که منبع ورودی مثلاً دستگاه پخش دی وی دی یا کابل( ( HDMI) به درستی متصل شده است و سیگنال ورودی به تلویزیون به درستی ارسال می شود.

اگر تمامی تنظیمات به درستی انجام شده و مشکل همچنان وجود دارد، ممکن است مشکل در خود تلویزیون باشد. در این صورت، بهتر است با نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید یا از خدمات تعمیر مجاز استفاده کنید. تکنسین های حرفه‌ای می‌توانند مشکل را تشخیص داده و تلویزیون را تعمیر کنند و این سودمندترین راه برای رفع مشکل وضوح تصویر در تلویزیون پاناسونیک شماست.

تعمیر پورت های تلویزیون پاناسونیک

تعمیر پورت های تلویزیون پاناسونیک از جمله خدمات تعمیر تلویزیون است که نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد. برخی از دلایل خراجی پورت های تلویزیون عبارتند از:

خرابی یا شل شدن پورت های HDMI تلویزیون که مسئول انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا به دستگاه هستند. این مشکل معمولا در تلویزیون های HDR رخ می دهد و ممکن است به دلیل ضربه خوردن دستگاه، نوسان برق، ناسازگاری با دستگاه های جانبی یا عدم به روز رسانی سیستم عامل باشد.

خرابی یا شل شدن پورت های USB تلویزیون که مسئول انتقال اطلاعات از فلش مموری و هارد اکسترنال به دستگاه هستند. این مشکل معمولا در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی رخ می دهد و ممکن است به دلیل ضربه خوردن دستگاه، سورج شدن برق، سوختن پورت یا از جا کنده شدن پورت باشد.

خرابی یا شل شدن پورت های VGA که مسئول انتقال تصویر و صدا با کیفیت پایین تر به دستگاه هستند. این مشکل معمولا در تلویزیون های قدیمی رخ می دهد و ممکن است به دلیل ضربه خوردن دستگاه، قطع و وصل شدن برق، سوختن پورت یا از جا کنده شدن پورت باشد. اگر مشکل پورت های تلویزیون سخت افزاری باشد لازم است توسط تکنسین تعمیر تلویزیون پاناسونیک تعمیر و تعویض شوند.

تعمیر کنترل تلویزیون پاناسونیک

برای تعمیر کنترل تلویزیون پاناسونیک، می توانید به این مراحل زیر عمل کنید:در صورتی که باتری کنترل خود را تعویض کرده‌اید، مطمئن شوید که باطری‌ جایگزین شده به درستی و تنظیم درست قطب ها قرار داده شده است.مطمئن شوید که دکمه “قفل کودک” روی کنترل فعال نشده باشد. اگر این دکمه روشن باشد، کنترل را روی تلویزیون قرار داده و همزمان دکمه “کلید تغییر مد” و “OK” را حدود 3 ثانیه فشار دهید تا قفل روشن/خاموش شود.

اگر این روش کار نکرد، می‌توانید با استفاده از دستورالعمل‌های تعمیر کنترل که در دفترچه راهنمای استفاده قرار دارد، کنترل خود را بررسی کنید. به‌طور معمول، این دستورالعمل‌ها شامل فعال کردن/خاموش کردن دکمه‌های خاصی در کنترل و تغییر تنظیمات مربوط به سیستم کنترل می‌شوند. اگر همچنان مشکلی با کنترل خود دارید، می‌توانید از طریق تماس با ما و مراجعه به یکی از نمایندگی های تعمیر تلویزیون پاناسونیک مشکل را حل نمایید.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با مشکل شکستن قاب

برای تعمیر قاب تلویزیون پاناسونیک، ابتدا باید نوع و مدل تلویزیون را بدانید و سپس با نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید. شاید لازم باشد قاب تلویزیون تعویض شود. در هر صورت مراجعه به یک تعمیرکار مجاز و یا مرکز تخصصی برای تشخیص مشکل و تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ضروری است.

تعویض ال سی دی تلویزیون پاناسونیک

متأسفانه ال سی دی تلویزیون ها در برابر آسیب‌های مختلفی، از جمله خط وخش یا اثر انگشت، شکستگی و یا صدمات فیزیکی ناشی از ضربه در معرض خطر قرار دارند. در صورتی که ال سی دی تلویزیون شما آسیب دیده باشد، علائم مختلفی مانند تغییر رنگ، لکه و خط در صفحه نمایش، همچنین مشکلات در پخش صدا و تصویر به وجود می آید.

در برخی موارد، آسیب دیدن ال سی دی تلویزیون قابل تعمیر است و در برخی موارد دیگر، نیاز به تعویض قطعات دارد. در هر حالتی که ال سی دی تلویزیون شما آسیب دیده است، باید بهترین تصمیم را برای تعمیر و یا تعویض آن اتخاذ کنید. در صورتی که به دلیل آسیب دیدن ال سی دی تلویزیون خود نمی توانید برنامه های تلویزیونی را به راحتی مشاهده کنید، لازم است به مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون پاناسونیک مراجعه نمایید.

دیگر خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک

به تبع فراوانی اشکالاتی که در تلویزیون ها ایجاد می شود خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون پاناسونیک بسیار گسترده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت های انتقال دهنده تصویر می شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و …

بخشی از اشکالاتی است که در تلویزیون ها ایجاد می شود و تعویض پنل یا تعمیر تلویزیون پاناسونیک را ضروری می سازد. به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در تلویزیون ها، ایراداتی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در صورت وجود یک پنل اصل جایگزین، برای صرفه‌‌‌جوئی در هزینه می توان بخش لیکوئید را تعویض نمود. (این در شرایطی است که آسیب وارد شده به پنل شدید نبوده و باعث اسیب دیدگی صفحات پولاریزه نشده باشد.)

تعمیر تلویزیون ال ای دی پاناسونیک

اگر تلویزیون ال ای دی پاناسونیک شما در طول روزهای اخیر، دچار اختلالاتی در تصویر و یا خرابی‌هایی در بخش سخت افزار گشته است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ال ای دی پاناسونیک، آن را تعمیر نمایید. در این میان، اگر به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویسِ «تعمیر در محل تلویزیون پاناسونیک» است. در این سرویس، کارشناسان ما خود در محل حضوریافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می‌سازند.

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون های LED، خرابی بک لایت است. در تعمیر تلویزیون ال ای دی پاناسونیک، بخش بک لایت، در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در مراکز تعمیر ال ای دی پاناسونیک عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود).

این مطلب را از دست ندهید: دلیل داغ شدن تلویزیون چیست؟

تعمیر تلویزیون ال سی دی پاناسونیک

مهندسان و کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر ال سی دی پاناسونیک با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه هستند و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را به متقاضیان ارائه می دهند. قویاً توصیه می شود که با بروز اختلال در پنل های تلویزیون ال سی دی، جهت تعمیر و بهسازی آنها صرفاً به مراکز استاندارد در حوزه تعمیر تلویزیون ال سی دی پاناسونیک مراجعه نمایید.

نکته دیگر آنکه، غالب اشکالات پیش آمده در پنل های تلویزیون ال سی دی جز در مواردی خاص نظیر شکستگی و …- قابل تعمیر هستند و اصلاح آنها هزینه‌ای چندانی به صاحب دستگاه تحمیل نمی کند. البته تجربه تعمیرکار، طی صحیح فرآیند عیب یابی و استفاده از تجهیزات تخصصی این کار، در نتیجه نهایی تعمیر تلویزیون پاناسونیک بسیار موثر خواهد بود.

  • حل مشکل نداشتن تصویر و صدا در ورودی IV
  • تعمیر هاله رنگین کمانی
  • حل مشکل وجود خط‌های پر نور سفید بر روی تصویر
  • تعمیر ایراد ایست وست
  • تعمیر مشکل داغ شدن ترانزیستور Output و سوختن مکرر تلویزیون پاناسونیک
  • اصلاح خرابی تیونیگ تیونر و عدم جستجوی کانال
  • تعمیر خرابی تصویر

تعمیر تلویزیون اینچ بالا پاناسونیک 

معمولا تعمیر تلویزیون های اینچ بالا به دلیل دشواری در تهیه قطات مورد نیاز و چالش های جا به جایی باعث نگران مشتری می شود. ما در نمایندگی پاناسونیک، با نهایت ظرافت این تعمیرات را انجام می دهیم و قطعات لازم را مستقیم از تامین کنندگان قطعات یدکی تهیه می کنیم. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی، تعمیر تلویزیون های اینچ بالای خود را به ما بسپارید.

  • تلویزیون های 70 اینچ پاناسونیک 

  • تلویزیون های 80 اینچ پاناسونیک 

  • تعمیر تلویزیون 90 اینچ پاناسونیک 

  • تعمیرات تلویزیون 100 اینچ پاناسونیک 

تعمیرات پاناسونیک و اخبار مرتبط

مدیریت مجموعه تعمیرات پاناسونیک به شما این اطمینان را می‌دهد که کادر فنی و مهندسان این بخش به تمامی مهارت‌های مورد نیاز جهت انجام تخصصی ترین تعمیرات تسلط دارند و توانایی آن را دارند تا کلیه عیوب سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در دستگاه های پاناسونیک را رفع و حل نمایند. صبر و حوصله‌ کارشناسان مجموعۀ تعمیرات پاناسونیک در حینِ کار و ارائه‌ راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

از سویی دیگر مدیریتِ مرکز تعمیرات پاناسونیک، همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. مرکز تعمیرات پاناسونیک ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائه‌ی خدمات تضمینیِ پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد.

نمایندگی پاناسونیک در راستای ارائه خدمتی دیگر درصدد برآمده است تا شما کاربران گرامی را جریان جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط با پاناسونیک قرار دهد. اگر شما نیز از علاقمندان این حوزه هستید می توانید با مراجعه به بخش زیر جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط این حوزه را دریافت نمایید.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک و مقالات ارائه شده

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که به دلیل پیاده‌سازی آن توسط تعمیرکاران زبده و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. کارشناسان این مرکز به دلیل تمرکز بر تلویزیون های پاناسونیک و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این محصول پیدا کرده‌اند به گونه‌ای که عیب‌یابی تلویزیون های پاناسونیک را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین درصد میزان موفقیت به اتمام می‌رسانند.

رفع تمامی نواقص و خرابی‌های تلویزیون پاناسونیک، ارتقاء عملکرد دستگاه به دلیل استفاده از برخی راهکارهای ویژه در حین تعمیر، گردگیری حرفه‌ای تمامی اجزا و قطعات، استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند تعمیر، تعویض قطعات از کار افتاده با قطعات اصل و اورجینال و … برخی از ویژگی‌های تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک می‌باشند. کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک اقدام به تدوین و ارائه مقالاتی در باب دستگاه های پاناسونیک نموده اند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر آنها را دریافت دارید.

محصولات پاناسونیک

شرکت پاناسونیک تاکنون به تولید محصولات مختلف از جمله، نمایشگر پلاسما و ال سی دی، دوربین‌های دیجیتال و مدار بسته، انواع لوازم خانگی الکترونیکی، کنسول‌های بازی، انواع باتری، دی وی دی پلیر، تجهیزات صوتی، تجهیزات بهداشتی و درمانی، لوازم اداری، تلویزیون، کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ و… پرداخته است.

شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا راه‌اندازی گشت و پس از سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار گرفته است، که به‌عنوان غول های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می شوند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آگاهی از دیگر محصولات این کمپانی خوش نام و محبوب به بخش زیر مراجعه نمایید.

شماره ی تماس با مرکز تعمیر تلویزیون پاناسونیک ؟..e

تعمیر تلویزیون پاناسونیک تهران 

جهت بهره مندی از خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران می توانید در هر نقطه از تهران درخواست تعمیر تلویزیون  در محل را ثبت کنید. کارشناسان در اسرع وقت به محل مورد نظر شما آمده و تلویزیون پاناسونیک را بعد از عیب یابی تخصصی تعمیر می نمایند. در صورتی که تمایل به حضور در شعب دارید ، تعمیر تلویزیون در امیر آباد، ستارخان ، فرجام، ولیعصر ، پیروزی به صورت حضوری هم پذیرش می شود. 

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک و پاسخگویی به پرسش های کاربران

نکته‌ی قابل ذکر در باب تعمیرات تلویزیون پاناسونیک آن است که بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به این مرکز امکان سرویس دهی و انجام کلیه‌ خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در محل کار و منزل از سوی مدیریت این مرکز فراهم گشته است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون خود، جستجوی‌های زمانبر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از این سرویس تمامی خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در منزل یا محل کار مشتری انجام می‌گیرد. (جز در مواردی معدود که نیاز به جابجایی دستگاه است. موردهایی نظیر تعویض پنل LCD، نقشه‌خوانی برد مین و … ).

شما کاربران می توانید پرسش های خویش را در رابطه با تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با کارشناسان ما در میان گذاشته و تخصص ترین راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش های شما کاربران گرامی خواهند بود.