اشتراک گذاری

تعمیر یخچال پاناسونیک

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با لوازم خانگی که با حضور در نمایندگی پاناسونیک قابل دریافت است، سرویس تعمیر یخچال پاناسونیک است. اگر شما نیز از کاربران یخچال‌های پاناسونیک هستید اما در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد این دستگاه گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات یخچال‌ پاناسونیک و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی این مرکز، سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال پاناسونیک در طول سال های اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با یخچال های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش پاناسونیک مطرح سازد.

برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های پاناسونیک که در مرکز تعمیر یخچال پاناسونیک مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیک های دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و …

تعمیر یخچال پاناسونیک

عیب یابی و تعمیر یخچال پاناسونیک

برخی اشکالات پیش آمده در یخچال‌های پاناسونیک، در قیاس با سایر ایرادات، نسبتاً رایج‌تر و شایع‌تر هستند. کارشناسان ما در مرکز تعمیر یخچال پاناسونیک، تمرکز خاصی بر این عیوب داشته و شیوه‌های نوینی را جهت رفع و تعمیر آنها ابداع نموده‌اند.

همین امر سبب گشته تا ایرادات پیش آمده در این دستگاه‌ها به بهترین شکل ممکن برطرف گردند و یخچال‌های تعمیر شده، کیفیت نخستین خود را بازیابند. در ادامه با برخی از سرویس های تخصصی و خدمات مرتبط با تعمیر یخچال پاناسونیک بیشتر آشنا می شویم:

یخچال بیش از اندازه سرد می کند

اکثر یخچال‌هایی که دارای فریزر هستند، سرمای بخش مواد غذایی ناشی از سرمای بخش فریزر است که توسط سیستم لوله‌های مخصوصی منتقل می‌شود. حال اگر سرمای ایجاد شده در یخچال بیش از اندازه باشد، این اتفاق، به نوعی اشکال به حساب می آید و می بایست توسط کارشناسان تعمیرات یخچال Panasonic برطرف گردد. بروز این اشکال عمدتاً مرتبط با قسمت‌هایی مانند دمپر ورودی هوا، سنسور دما یا ترمیستور، برد اصلی یا کنترلر دما است.

خرابی ترموستات

تعمیرات یخچال پاناسونیک به دلیل خرابی ترموستات: ترموستات یکی از قطعات مهم و حیاتی در تمامی یخچال‌هاست که بروز خرابی در آن اختلالاتی در دمای یخچال ایجاد می کند. بنابراین اگر مشکلات کنترل دما را در یخچال خود تجربه می‌کنید به احتمال زیاد مشکل از ترموستات است. در صورت محرز شدن ایراد در این دستگاه بهتر است تعمیر و تعویض آن را به کارشناسان مرکز تعمیر یخچال پاناسونیک بسپارید.

سیستم دیفراست یا ضد برفک

تعمیرات خرابی سیستم دیفراست یا ضد برفک: بروز اشکال در سیستم دیفراست یخچال پاناسونیک به دو دلیل ممکن است اتفاق بیفتد: یک  ایراد در سنسور یا فیوز، و دوم بروز ایراد در هیتر. در صورت بروز اشکال در این بخش نیز می توانید سرویس های رفع و تعمیر آن را از کارشناسان ما در مرکز تعمیر یخچال پاناسونیک دریافت نمایید.

شارژ گاز یخچال پاناسونیک

یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر یخچال پاناسونیک شارژ گاز آن است. شارژ گاز یخچال پاناسونیک، نیاز به تجهیزات خاص خود دارد و صرفاً می بایست توسط کارشناسان تعمیرات یخچال پاناسونیک انجام پذیرد. دریافت سرویس های مرتبط با شارژ گاز یخچال پاناسونیک، با استفاده از روش سرویس در محل پاناسونیک امکان پذیر است.

تعمیر یخچال پاناسونیک و خرابی لاستیک درب آن

یکی از موارد شایع در خرابی یخچال فریزرها، خرابی لاستیک درب آنهاست. برای رفع این اشکال بهتر است اول از همه واشر درب را بررسی تا ببینید که خراب شده است یا نه. و اینکه ببینید که یخچال فریزر تراز است چون که اگر یخچال تراز نباشد درب درست بسته نمی‌شود.

در صورتی که مهارت لازم برای تعویض و تعمیر درب یخچال را ندارید می توانید از کارشناسان تعمیرات یخچال پاناسونیک کمک بگیرید. به طور کلی روش های متفاوتی برای در آوردن واشر وجود دارد که به مدل یخچال فریزر بستگی دارد.

در برخی مدل‌ها کافی است که واشر را به بیرون بکشید تا در آید. در برخی دیگر باید واشر را ببرید تا از یخچال جدا شود و در مدل‌های قدیمی‌تر زیر واشر پیچ‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را باز کنید.

سرویس های تخصصی تعمیر یخچال پاناسونیک

برخی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال پاناسونیک عبارت است از:

  • لوله کشی آب یخساز ساید بای ساید (لوله کشی مسی و پلاستیکی)
  • تعمیر و تعویض شیر برقی یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • تعمیر یخساز یخچال ساید بای ساید توسط کارشناسان مرکز تعمیر یخچال پاناسونیک
  • تعویض موتورو شارژ گاز
  • تعویض موتور و شارژ گاز یخچال و فریزر
  • تعویض ترموستات ورله اورلود یخچال و فریزر
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال و فریزر توسط کارشناسان مرکز تعمیر یخچال پاناسونیک
  • سرویس تخصصی و همه جانبه ساید بای ساید
  • عیب یابی و تعمیرات تخصصی یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • تعویض دوره های فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید توسط کارشناسان مرکز تعمیر یخچال Panasonic

عیب‌یابی و تعمیر کمپرسور یخچال پاناسونیک

در بخش زیر برخی از شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در کمپرسور یخچال پاناسونیک و شیوه رفع آنها با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته شده است. توصیه می‌شود در صورت مشاهده اشکالات زیر در کمپرسور یخچال، با کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال پاناسونیک تماس گرفته و اشکالات پیش آمده در یخچال را با آنها درمیان بگذارید.

از کار افتادن فن خنک‌کننده یخچال فریزر

فن کمپرسور یخچال پاناسونیک، قطعه‌ای حیاتی در ساختار این سیستم است و وجود آن برای خنک‌سازی سیستم و جلوگیری از تولید گرمای بیش از حد ضروری است. اگر فن متوقف شود، صداهای نابهنجاری از یخجال فریزر شنیده خواهد شد. توصیه می‌شود اشکالات پیش آمده در فن کمپرسور یخچال بلافاصله رفع گردند تا از ایجاد خرابی‌های دوچندان در دستگاه جلوگیری شود.

پایین بودن درجه خنکی یخچال

یکی از نشانه‌های معمول در خرابی کمپرسور یخچال، پایین بودن درجه خنکی هوای درون یخچال است. جهت اطمینان از وجود چنین اشکالی می‌توان تست کمپرسور را انجام داد. تست این بخش نیاز به حضور کارشناسان تعمیر یخچال پاناسونیک دارد و انجام آن توسط کاربران عادی امکان‌پذیر نیست.

کمپرسور پر سر و صدا

کمپرسور یخچال معمولاً در حین کار صدایی ندارد، از این رو شنیده شدن صدای نابهنجار از این قطعه را می‌توان نشانه‌ای دال بر وجود خرابی در آن دانست. کافی است رد صدای شنیده شده را بگیرید تا متوجه شوید که آیا این صدا مربوط به کمپرسور یا همان موتور یخچال پاناسونیک است یا خیر.

تعمیر یخچال پاناسونیک در محل

در حال حاضر غالب خدمات مرتبط با تعمیر یخچال پاناسونیک به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. دلیل این امر نیز ابعاد بالای انواع یخچال و عدم امکان جابجایی و تحویل آن‌ها به تعمیرگاه است. مگر آنکه صاحب دستگاه، خود قادر به عیب یابی دستگاه باشد و بتواند قطعه معیوب را از یخچال جدا سازد. در اینصورت می توان قطعه از کار افتاده را به تعمیرگاه تحویل داد تا سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر روی آن پیاده شود.

جهت استفاده از سرویس در محل یخچال پاناسونیک کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیر یخچال پاناسونیک تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار یخچال را ثبت نمایید.

پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیر یخچال صورت می گیرد و تعمیرکار در یک زمان مشخص در محل کار، منزل و یا … حضور می یابد. در این شیوه از تعمیر، محدودیتی وجود ندارد و کارشناس اعزامی به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تجهیزات و قطعات جانبی، قادر به سرویس و تعمیر کلیه اشکالات یخچال است.

تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک

نمایندگی رسمی لوازم خانگی پاناسونیک در بخش «فروش» عرضه‌کننده تمامی محصولات خانگی این برند و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهنده تمامی خدمات تعمیر و بهسازی دستگاه های پاناسونیک است. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز لوازم خانگی پاناسونیک با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

متقاضیان هر دو سرویس می توانند به نمایندگی لوازم خانگی پاناسونیک مراجعه نمایند و پس از حضور در پارت تخصصی مرتبط با محصول مورد نظر، سرویس های تخصصی خود را دریافت نمایند. برخی از واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک عبارتند از: نمایندگی تعمیر یخچال پاناسونیک، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، نمایندگی تعمیر لباسشویی پاناسونیک و … .

تعمیرات پاناسونیک

مرکز تعمیرات و بازیابی پاناسونیک ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائه خدمات تضمینی پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد.

صبر و حوصله‌ کارشناسان این مجموعۀ تعمیرات پاناسونیک در حینِ کار و ارائه راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد.

بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد.