اشتراک گذاری

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش، تعمیر، بهسازی، نصب و راه‌اندازی دستگاه های سانترال پاناسونیک به متقاضیان محترم است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی پاناسونیک و مراجعه به پارت مربوطه، تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی سانترال پاناسونیک، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران و کرج

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش، نصب، راه‌اندازی و تعمیرات سانترال پاناسونیک از طریق تماس با نمایندگی سانترال پاناسونیک و یا حضور در آن قابل دریافت است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می‌توانند با نمایندگی سانترال پاناسونیک تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس‌های فروش و یا تعمیرات سانترال را ثبت نمایند. در صورتی که امکان مراجعه به این مجموعه وجود نداشته باشد، کارشناسان ما در نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران و کرج، امکان مراجعه حضوری به محل و ارائه خدمات را دارند.

تیمی از خبره‌ترین کارشناسان در نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران و کرج حضور دارند تا تخصصی‌ترین  تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع سانترال پاناسونیک را به مراجعان ارائه دهند. بد نیست بدانید که نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران و کرج ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائه‌ی خدمات تضمینیِ پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد.

نمایندگی سانترال پاناسونیک در شهرستان ها

کاربران عزیز سانترال های پاناسونیک که ساکن در شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، شیراز و … هستند می‌توانند سرویس های تخصصی مورد نیاز خود را از طریق تماس با نمایندگی سانترال پاناسونیک در شهرستان‌ها دریافت نمایند. این گروه از کاربران می‌توانند جهت اطلاع از شیوه دریافت خدمات با کارشناسان بخش پشیبانی ما تماس گرفته و یا به صفحه «نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها»، مراجعه نمایند. در صورت تماس با بخش پشتیبانی، کارشناسان ما فرآیند دریافت، تعمیر و تحویل کالا را برای شما شرح داده و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دارند.

جهت آسودگی خیال شما کاربران گرامی، کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی سانترال پاناسونیک در شهرستان‌ها، چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر مشمول گارانتی و ضمانت شده است. نمایندگی سانترال پاناسونیک در شهرستان ها، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار تماس با این مرکز، جهت تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

خدمات نمایندگی رسمی سانترال پاناسونیک

نمایندگی تعمیر سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول به متقاضیان است. تعمیرات نرم‌افزاری سانترال پاناسونیک -در صورتی که جزیی باشند-عموماً از طریق تماس با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک قابل رفع و حل می‌باشند.

در مورد اختلالات سخت افزاری نیز بد نیست بدانید که این اختلالت را می‌توان در دو گروه جای داد: 

۱٫ خرابی‌های مرتبط با سیم‌کشی 

۲٫ خرابی‌های مرکز تلفن سانترال

در اختلالات بخش نخست حضور پرسنل اجرایی نمایندگی سانترال پاناسونیک در محل اجرای پروژه الزامی است. لیکن در خرابی‌های نوع دوم، از آنجا که اختلال ایجاد شده مرتبط با بورد دستگاه است و تعمیر برد احتیاج به وسایل و تجهیزات تخصصی دارد می‌بایست قطعه معیوب جهت تعمیر و یا تعویض به نمایندگی تعمیرات سانترال پاناسونیک انتقال داده شود. در صورت درخواست و با اعلام مشتری یک قطعه جایگزین تا رفع خرابی بورد اصلی در محل پروژه نصب می‌گردد تا اختلالی در عملکرد شرکت ایجاد نگردد.

نمایندگی فروش سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک عرضه‌کننده کلیه تولیدات و محصولات سانترال پاناسونیک به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است. اگر شما نیز قصد خرید یکی از محصولات سانترال پاناسونیک را دارید می توانید با حضور در نمایندگی فروش سانترال پاناسونیک سرویس های تخصصی مرتبط با فروش محصولات این برند را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در نمایندگی سانترال پاناسونیک تخصصی‌ترین اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، شما را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت نمایندگی سانترال پاناسونیک در حیطه خدمات‌رسانی بوده‌‌اند.

نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی سانترال پاناسونیک تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس نصب سیستم تلفن سانترال را ثبت نمایید. پس از تماس شما، کارشناسان ما، هماهنگی‌های مورد نیاز را انجام داده و پس از حضور در محل، اقدامات مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک را آغاز می‌نمایند.

نصب و راه اندازی تلفن سانترال پس از ارزیابی مکان موردنظر و طی مراحلی چون تعیین مکان نصب سانترال، تهیه نقشه مخابراتی، سیم بندی داخلی و آرایش پست، نصب سانترال و تجهیزات جانبی، انجام تنظیمات سانترال، تعیین طول سیم سانترال TES824 و در نهایت تعیین طول سیم داخلی سانترال های TDA و TDE و NS انجام می‌پذیرد. با طی این مراحل، عملیات نصب سانترال پاناسونیک به پایان می‌رسد و کارشناس نمایندگی سانترال پاناسونیک موظف است آموزش اولیه کار با سانترال و برنامه ریزی این دستگاه را در حد نیاز به کاربر ارائه کند.

سوالات متداول نمایندگی سانترال پاناسونیک

انتخاب سانترال مناسب ، به طرحی کلی از اهداف شرکت بستگی دارد. فاکتورهای مهمی که در انتخاب سانترال باید در نظر گرفته شود عبارتند از: قابلیت های راه دور، برنامه های شرکت و توسعه های آینده، حجم تماس ها، رضایت مشتری و بودجه. به این ترتیب باید مزایا و معایل سانترال ها را بررسی کرده و سپس براساس نیازهای خود تصمیم بگیرید. در این زمینه می توانید از کمک و مشاوره متخصصان نیز بهره ببرید.

اگر به خدمات ما در نمایندگی سانترال پاناسونیک نیاز دارید، می توانید با یکی شاز شماره های 54114-021 یا 62948-021 تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

سانترال ها ممکن است با هر مشکلی اعم از سخت افزاری یا نرم افزاری روبرو شوند. در این زمان می توانید از خدمات پس از فروش ما شامل عیب یابی و تعمیر سیستم خود استفاده کنید. همچنین خدمات نصب و راه اندازی اولیه نیز توسط تکنسین های مجرب انجام می شود. به این ترتیب تمام خدمات پس از فروش را می توانید از نمایندگی سانترال پاناسونیک دریافت کنید.

در نمایندگی پاناسونیک، خدمات سانترال ارائه می شود. به این معنی که تنها در صورتی که نیاز به تعویض باشد، تکنسین قطعه یدکی را نصب خواهد کرد. بنابراین قطعات به تنهایی و بدون خدمات ارائه نمی شوند.

نمایندگی مجاز پاناسونیک

نمایندگی مجاز پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد.

نمایندگی مجاز پاناسونیک در بخش خدمات پس از فروش از محصولات زیر پشتیبانی می کند: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، ‌سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری، دوربین‌های عکاسی، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، لوازم خانگی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، تجهیزات مانیتورینگ، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، دستگاه های فتوکپی و فکس و …. .