تعمیرات پاناسونیک

تعمیرات پاناسونیک و رفع اختلات موجود در محصولاتِ این کمپانی نیازمند حضور متخصصانی است که ضمن بهره‌مندی از دانش تعمیرات، از تجربه و سابقۀ مورد نیاز نیز بهره‌مند باشند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات پاناسونیک، دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعدی، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر محصولات پاناسونیک می‌باشند.

مرکز تعمیرات و بازیابی پاناسونیک ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائه‌ی خدمات تضمینیِ پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعۀ تعمیرات پاناسونیک در حینِ کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک

از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پاناسونیک، تعمیر تلویزیون پاناسونیک است. تلویزیون های این کمپانی محصولاتی آشنا برای کاربران هستند. اما نه تنها دستگاه های این برند بلکه تلویزیون های تمامی برندها همیشه در معرض آسیب و خرابی قرار دارند. نوسان برق، کارکرد بالای دستگاه، ریختن مایعات روی تلویزیون، ضربه خوردن دستگاه و مواردی از این دست، باعث بروز اشکالاتی در تلویزیون شده و خرابی قطعات مختلف آن را به همراه دارند. مین برد، پنل، فلت، بک لایت، بلندگو و برد پاور از مهمترین قسمت های تلویزیون هستند که به دلیل حساسیت و آسیب پذیری بالا بیش از دیگر قطعات احتمال خرابی دارند. مجموعه این شرایط، تعمیر تلویزیون پاناسونیک را سبب می شوند.

تعمیر دوربین پاناسونیک

از دیگر محصولات پاناسونیک، دوربین های عکس برداری و فیلم برداری است. کاربران زیادی از این نوع محصولات پاناسونیک استفاده می کنند و لحظات لذت بخشی را با دوربین های پاناسونیک به ثبت رسانده اند. اما واقعیت این است که دوربین نیز مانند هر دستگاه دیگری دچار خرابی و نقص فنی می شود. استفاده نامناسب و عدم مراقبت از دستگاه نیز روند خرابی دوربین را تسریع می کند. روشن نشدن دوربین، باز نشدن لنز، افت کیفیت عکس، کار نکردن فلش، تصویر نداشتن صفحه نمایش و مواردی از این دست، از سری مشکلاتی هستند که شما را برای تعمیر دوربین به نمایندگی تعمیرات پاناسونیک می کشاند. در این مرکز، با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و به لطف تکنسین های مجرب، تعمیر دوربین با بهترین کیفیت انجام می شود.

تعمیر سانترال پاناسونیک

تعمیر سانترال پاناسونیک در واحدی تخصصی و کاملاً مجهز انجام می شود. سانترال محصول دیگری از پاناسونیک است که در مدل ها و انواع مختلفی طراحی شده است. تلفن های سانترال در مراکز اداری، فنی و آموزشگاهی بیشترین کاربرد را دارند. با این حال، سانترال ها نیز مصون از خرابی و ایراد نیستند. خرابی هوک سوئیچ، خاموش و روشن شدن دستگاه، خرابی برد، کار نکردن منشی تلفنی، عدم ارتباط تلفن با پایه، شکستگی صفحه نمایش و خرابی مدار شارژ از جمله خرابی های احتمالی سانترال پاناسونیک محسوب می شوند. در صورت بروز این مشکلات، تکنسین های فنی نمایندگی تعمیرات پاناسونیک با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و استفاده از جدیدترین متدهای تعمیراتی، عیوب دستگاه را برطرف می کنند.

تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک

لوازم خانگی، دستگاه های متعددی را در بر می گیرد. لباسشویی، ظرفشویی، کولرگازی، مایکروفر، جاروبرقی و یخچال برخی از این دستگاه ها هستند. در نمایندگی تعمیرات Panasonic بخش مجزایی برای تعمیر لوازم خانگی در نظر گرفته شده است. این بخش شامل سرویس های نصب، خدمات پس از فروش و تعمیر انواع لوازم خانگی پاناسونیک می باشد. خدمات این بخش به صورت سرویس در منزل لوازم خانگی نیز ارائه می شود. از این رو دارندگان هر یک از لوازم خانگی پاناسونیک پس از بروز مشکل در دستگاه خویش می توانند از طریق تماس با این مرکز، درخواست خود را با عنوان اعزام تعمیرکار به محل ثبت نمایند. تکنسین های فنی پس از هماهنگی با شما در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر می آیند.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی پاناسونیک در ایران در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدمات تضمینی در دو حوزه فروش و تعمیر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب نموده و در صدر مراکز ارائه دهنده خدمات به ویژه مراکز خدمات پس از فروش قرار گیرد.

صبر و شکیبایی کارشناسان نمایندگی پاناسونیک در ایران در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است. مدیریت نمایندگی پاناسونیک در ایران همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و مهندسان خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی پاناسونیک در ایران و مراجعه به واحدهای تخصصی فعال در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصول خویش بهره مند گردید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی پاناسونیک در ایران در بخش زیر به صورت جداگانه معرفی شده اند.

  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های سیستم‌های دوربین مدار بسته
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های سیستم‌های امنیتی در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های تجهیزات مانیتورینگ
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های نمایشگرهای پلاسما در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های نمایشگرهای دید بالا
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های پروژکتور در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های سیستم‌های پردازش اسناد در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های دستگاه‌های فتوکپی و فاکس
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های دستگاه‌های تلفن ثابت در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های سیستم‌های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های تلویزیون پاناسونیک (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی) در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های دستگاه‌های پخش دی وی دی
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های سیستم‌های سینمای خانگی در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های دوربین‌های عکاسی دیجیتال در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های سیستم‌های اتوماسیون اداری
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های سیستم‌های مخابراتی در مرکز تعمیرات پاناسونیک
  • ترمیم و تعمیر تمامی مدل‌های مهندسی سیستم

تعمیرات پاناسونیک و اخبار این حوزه

تعمیرات و سرویس پاناسونیک در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر به گونه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن است و دستگاه پس از تعمیر، نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آن به صفر می رسد.

کارشناسان مرکز تعمیرات و بازیابی پاناسونیک به دلیل حضور در دوره های کارشناسی-تخصصی تسلط کاملی بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول یافته و قادر هستند تا درکمترین زمان و با بهترین کیفیت تمامی عیوب ایجاد شده در آن را رفع نمایند. بهره‌ مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان پاناسونیک گشته است.

کیفیت تعمیر در این مرکز، ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با پیشرفته ترین فناوری ‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت ‌بخشی و کیفیت ‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است. بد نیست بدانید که مدیریت مرکز سرویس پاناسونیک به دلیل اطمینان از عملکرد و مهارت فنی کارشناسان خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی و ضمانت نموده است. مطالب و اخبار تکمیلی مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

تعمیرات پاناسونیک و مقالات مرتبط

هدف نهایی مرکز تعمیرات پاناسونیک ترمیم و تعمیر قطعات و اجزاء گوناگون دستگاه های پاناسونیک است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. (در صورت ارائه قطعه از سوی شرکت مبدأ، این قطعه از شرکت تولیدکننده تهیه شده و جایگزین قطعه معیوب می‌گردد).

این امر به منظور پیشگیری از به کاربردن قطعات فِیک و تقلبی در حین تعمیرات پاناسونیک صورت می‌گیرد. استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز اتفاق می‌افتد؛ این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در دستگاه ها خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز برای انجام تعمیرات و سرویس پاناسونیک، هوشمندانه عمل کرده و تنها به نمایندگی‌های مجاز و معتبر مراجعه کنید. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از مقالات و مطالب مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

محصولات پاناسونیک

کونوسوکه ماتسوشیتا، مؤسس کمپانی پاناسونیک، فعالیت تجاری خویش را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد. وی با کسب تجربۀ مورد نیاز، اقدام به راه‌اندازی خط تولید ابزار برقی در سال ۱۹۱۸ کرد و در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم حوزۀ فعالیت خویش را با تولید قطعات الکتریکی، تجهیزات بی‌سیم، موتورهای الکتریکی، لامپ‌های رشته‌ای و لامپ‌های خلاء گسترش داد. در حال حاضر شرکت پاناسونیک با خرید و ادغام برندها و شرکت‌های خوش‌نام دیگر نظیر ناسیونال، سانیو و تکنیس به تولید محصولات متعددی در حوزه الکترونیک می‌پردازد؛ برخی از محصولات تولید شده در این کمپانی عبارتند از:

تلویزیون ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی (جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی)، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌بی‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و … .

پاسخگویی کارشناسان نمایندگی پاناسونیک به پرسش های کاربران

نمایندگی پاناسونیک ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائه خدمات تضمینیِ پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد. صبر و حوصله‌‌ کارشناسان مجموعه پاناسونیک در حینِ کار و ارائه‌ راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

از سویی دیگر مدیریتِ مرکز تعمیرات پاناسونیک، همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. مدیریت مجموعه تعمیرات و سرویس پاناسونیک به شما این اطمینان را می‌دهد که کادر فنی و مهندسان این بخش به تمامی مهارت‌های مورد نیاز جهت انجام تخصصی‌ترین تعمیرات نیز تسلط دارند. شما کاربران گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را دریافت نمایید.