اشتراک گذاری

نحوه ذخیره شماره در تلفن ثابت پاناسونیک

پاناسونیک نام آشنا در ساخت تلفن های ثابت می باشد. تلفن های پاناسونیک به دلیل قابلیت های فنی خود ممکن است در هر خانه و شرکتی سال ها در حین فعالیت باشند. در واقع این تلفن های ثابت از ساختار باکیفیتی بهره می برند که می توانند مدت ها با صلابت به کار خود ادامه دهند. تلفن های ثابت به دو دسته رومیزی و تلفن های بی سیم تقسیم می شوند، اما می توان گفت عرضه ویژگی های ساده ای چون ذخیره شماره تلفن در تمامی آن ها وجود دارد. در این مقاله به بررسی مراحل ذخیره شماره در تلفن ثابت پاناسونیک می پردازیم.

نحوه ذخیره شماره در تلفن ثابت پاناسونیک

فهرست مطالب

مراحل ذخیره شماره در تلفن ثابت پاناسونیک

مرحله اول: ورود به دفتر تلفن

  • برای شروع فرآیند ذخیره شماره در تلفن ثابت پاناسونیک باید کلید Menu را فشار دهید و سپس Phone Book را انتخاب نمایید.
  • رفتن به بخش Phone Book در برخی از تلفن های ثابت ساخت پاناسونیک توسط یک عکس کتاب بر روی صفحه نمایش و زدن کلید نزدیک به آن شکل می گیرد.

مرحله دوم: وارد کردن شماره جدید

  • از آنجایی که قصد اضافه کردن شماره ای به لیست ذخیره شده در تلفن را دارید، باید Add را برگزینید.

اینو بخون حتما به کارت میاد : آموزش تنظیم ساعت تلفن پاناسونیک

مرحله سوم: ذخیره نام صاحب شماره

  • در این مرحله برای ذخیره شماره در تلفن ثابت پاناسونیک لازم است نام شخص مورد نظر را وارد کنید.
  • این کار را با استفاده از حروف تعبیه شده بر روی صفحه کلید انجام دهید.
  • امکان به کارگیری و سیو حروف فارسی جز در مدل هایی خاص امکان پذیر نخواهد بود.

مرحله چهارم: ذخیره نهایی شماره تلفن

  • در این بخش باید شماره تلفن مورد نظر را برای به اتمام رسیدن مراحل ذخیره شماره در تلفن ثابت پاناسونیک وارد کنید.
  • در این راستا دقت کنید که اگر شماره وارده خط موبایل می باشد و یا دارای کد می باشد حتما به صورت کامل وارد گردد.
  • چنانچه خط شهری همان شهریست که در آن ساکن می باشید، نیازی به وارد کردن کد نیست.
  • جهت کسب راهنمایی های بیش تر برای انجام هریک از مراحل ذکر شده می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پاناسونیک تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی رسمی تعمیرات تلفن پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک با کنار هم قرار دادن فاکتورهای اساسی و مهمی نظیر امکانات و تجربه به ارائه سرویس های تعمیراتی تلفن های برند پاناسونیک در بالاترین سطح کیفی ممکن می پردازد. متخصصان و کارشناسان ماهر این مرکز با در اختیار داشتن به‌ روزترین ابزارآلات کاری، قادر به رفع تمامی اشکالات فنی تلفن های پاناسونیک می باشند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات قابل دریافت در واحد تعمیرات نمایندگی رسمی پاناسونیک براساس پارامترهای استاندارد بوده و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

11 − 1 =