متصل کردن خط شهری به تلفن سانترال پاناسونیک از اولین اقداماتی است که پس از خرید دستگاه باید انجام دهید. اصولاً یکی از دلایل خرید سانترال، مدیریت خطوط شهری و داخلی در یک سازمان و یا شرکت است. در این صورت چنانچه تعداد خطوط شهری زیاد باشد نیاز به تهیه مرکز تلفنی هوشمند بیشتر احساس می شود. همانطور که می دانید، سیستم تلفن سانترال یک سیستم تلفن تجاری با قابلیت اتصال چند خط تلفن است که معمولا در محیط های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این تلفن ها حاوی کلید هایی مانند KTS و PBX هستند. از قابلیت های این تلفن ها امکان ایجاد منشی تلفنی و تقسیم خطوط می باشد.
به طور کلی سانترال به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم بندی می شود. در نوع سانترال کم ظرفیت، تلفن ها شامل حداکثر ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی می شوند. اما در نوع پرظرفیت، امکانات بیشتری برای کاربر فراهم می شود. پاناسونیک یکی از شرکت های مطرح در زمینه ساخت تلفن های سانترال می باشد. این شرکت با توجه به نوع کاربری و نیاز سازمان ها، دستگاههای متنوعی را روانه بازار کرده است. احتمالاً شما یکی از تلفن های سانترال پاناسونیک را خریداری کرده اید و اکنون با این سوأل مواجه شده اید که چگونه خط شهری را به تلفن سانترال متصل کنم؟ مرکز سخت افزار ایران به عنوان معتبرترین مرکز ارائه دهنده خدمات تخصصی سانترال پاناسونیک، پاسخگوی شما خواهد بود.