اشتراک گذاری

علت پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک چیست؟

یکی از اشکالات گزارش شده توسط کاربران تلفن‌های پاناسونیک، مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک است. برخی از کاربران تلفن های پاناسونیک گزارش داده‌اند که هنگام صحبت با مخاطب خود در طرف دیگر خط، شاهد پیچیدن صدای شخص در خط و قطع و وصل شدن صدای او هستند. در این مقاله برآنیم تا ضمن بررسی علل به وجود آمدن این اشکال، راهکارهای موجود جهت رفع آن را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم.

در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر جهت رفع مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر تلفن پاناسونیک حضور دارند تا راهنمایی‌های لازم را به کاربران تلفن‌های پاناسونیک ارائه نمایند.

علت پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک چیست؟

این مقاله برای شما مفید است : نویز تلفن بی‌سیم پاناسونیک

بررسی علل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک

برای رفع مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک، سه حالت شرح داده شده در این بخش را درنظر داشته باشید و با بررسی وضعیت تلفن، یکی از آنها را اِعمال کنید. در صورتی که پیچیدن صدا در نخستین باری اتفاق بیفتد که از تلفن استفاده می نمایید، این امر طبیعی است. بنابراین نگران مشکل پیش آمده نباشید؛ چرا که تلفن، در طول ۱۰ ثانیه اول مکالمه خود را تنظیم خواهد کرد. وضعیت دیگر آن است که پیچیدن صدا تنها در گوشی تفاق بیفتد.

در این حالت برای از بین بردن مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک می‌بایست، حالت «از بین برنده اکو» را فعال نمایید. اما در صورتی که بررسی‌های شما نشان دهد که صداها هم در گوشی و هم در پایه می‌پیچد، احتمالاً دلیل پیچیدن صداها در پایه، بازگشتن پیغام های ارسالی از خط تلفن است. این مشکل معمولا به این دلیل اتفاق می‌افتد که تلفن به یک مودم ADSL یا دیگر انواع آداپتورها وصل شده باشد. در صورت آزاردهنده بودن صدای برگشتی، می‌توانید با کارشناسان مرکز تعمیر تلفن پاناسونیک تماس گرفته و درخواست حضور کارشناس تعمیر تلفن پاناسونیک را داشته باشید. 

به این ترتیب باید موارد زیر را به عنوان علل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک در نظر داشته باشید:

  • استفاده از تلفن برای اولین بار
  • متصل بودن مودم ADSL به خط تلفن
  • متصل بودن آداپتور به خط تلفن

رفع مشکل برگشت صدا در تلفن پاناسونیک

برای رفع مشکل نویز، خش خش کردن و نیز پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک ، می‌توانید از یک اسپلیتر کمک بگیرید. نصب اسپلیتر به شما کمک می‌کند تا نویزهای شنیده شده در حین تماس را از بین ببرید. اگر در بین مسیر یک اسپلیتر وصل کنید و سپس تلفن و مودم را به آن وصل کنید متوجه خواهید شد که نویز و خش خش پیش آمده در گوشی بی سیم شما در کسری از ثانیه برطرف می‌گردد. در صورتی که با این روش مشکل پیش آمده برای تلفن پاناسونیک شما برطرف نشد، توصیه می‌شود با کارشناسان تعمیر تلفن پاناسونیک تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

نمایندگی تلفن پاناسونیک

 نمایندگی تلفن پاناسونیک ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تلفن های قدیمی و جدید پاناسونیک است. دارندگان تلفن های این برند می توانند با حضور در نمایندگی تلفن Panasonic و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. مهندسان حاضر در نمایندگی رسمی پاناسونیک، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلفن های Panasonic را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد.

این امر، هم به دلیل بهره‌مندی مهندسان این مجموعه از به‌روزترین دانش و مهارت‌های تعمیر و هم به دلیل در اختیار داشتن ابزارآلاتی است که بالاترین سطح سازگاری و تناسب را با تلفن های پاناسونیک دارند. سال هاست که نام محصولات پاناسونیک با تخصصی ترین نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی مجاز پاناسونیک بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

16 + 7 =