اشتراک گذاری

نمایندگی تلفن پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی تلفن های باکیفیت و پرطرفدار پاناسونیک است. دارندگان گوشی های تلفن پاناسونیک می توانند در صورت مواجه شدن با هر گونه اختلال و ناکارآمدی در دستگاه خویش به نمایندگی رسمی تلفن پاناسونیک مراجعه نمایند تا تخصصی ترین خدمات مورد نیاز بر روی دستگاه آنان اِعمال گردد.

تعمیرات تخصصی تلفن پاناسونیک در این مرکز به دست مجرب ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. شایان ذکر است تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی پاناسونیک صورت می‌پذیرد و مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی تلفن پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران

نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران هم خدمات فروش تلفن پاناسونیک را به کاربران ارائه می‌دهد و هم خدمات تعمیر تلفن پاناسونیک. خوشبختانه در اکثر مناطق تهران هم از شمال گرفته تا جنوب و غرب و شرق شعبه دارد. از این‌رو مراجعه حضوری کاربران به شعبه‌های نمایندگی فروش و تعمیر تلفن پاناسونیک خیلی راحت است. به گونه‌ای که کاربران تلفن پاناسونیک در هر جای کلان‌شهر تهران که باشند می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی پاناسونیک مراجعه کرده و از خدمات این مرکز استفاده کنند.

شعبه‌های شمال تهران نمایندگی رسمی پاناسونیک در مناطق سعادت‌ آباد و تجریش، شعبه‌های غرب تهران نمایندگی پاناسونیک در مناطق چیتگر و ستارخان، شعبه شرق تهران نمایندگی تلفن پاناسونیک در منطقه پیروزی و سایر شعبه‌های این مرکز در مناطق: فرجام، میرداماد و ولیعصر قرار دارند.

نمایندگی تلفن پاناسونیک در کرج

خدمات فروش و تعمیرات نمایندگی تلفن پاناسونیک فقط برای کاربران تهرانی نیست بلکه کاربران کرجی هم می‌توانند از این خدمات نهایت استفاده را بکنند چراکه نمایندگی فروش و تعمیرات تلفن پاناسونیک در کرج هم شعبه دارد. با این وجود کاربران کرجی هم می‌توانند با مراجعه به نمایندگی تلفن پاناسونیک در کرج از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

البته اگر از کاربران کرجی تلفن پاناسونیک هستید و به دلیل تنگی وقت یا هر مشکل دیگری امکان مراجعه حضوری به این نمایندگی را ندارید می‌توانید تلفن معیوب شده خود را به شعبه مرکزی نمایندگی پاناسونیک در تهران ارسال کنید تا پس از دریافت توسط تعمیرکاران این مرکز مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار بگیرد. علاوه‌بر این می‌توانید با نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک درخواست اعزام کارشناسان به درب منزل را بدهید تا کارشناس تلفن آسیب‌دیده شما را در درب منزلتان تحویل گرفته آن را به مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک انتقال داده و پس از تعمیر تلفن، این دستگاه را مانند روز اول و بدون هیچ مشکلی درب منزل به شما تحویل دهد.

نمایندگی تلفن پاناسونیک در شهرستان ها

نمایندگی پاناسونیک سعی دارد تا با توسعه خدمات خود، به صورت گسترده‌ تری در کل ایران خدمات ارائه نماید. این شرکت نمایندگی‌هایی را در شهرستان‌های مختلف کشور ایجاد کرده است. در برخی شهرستان ها که نمایندگی به صورت فیزیکی مستقر نیست  ، به عنوان مثال در مناطق دور افتاده و یا شهرستان‌های کوچک کاربران می توانند برای بهره مندی از خدمات دستگاه خود را به تهران ارسال نمایند.

از مزایای نمایندگی‌های پاناسونیک در شهرستان‌ها، این است که مشتریان می‌توانند به راحتی با کارشناسان تماس پاناسونیک در این نمایندگی‌ها مشورت کنند و بعد از دریافت مشاوره و اطمینان از این که دستگاه نیاز به تعمیرات تخصصی دارد دستگاه خود را جهت تعمیرات ارسال نمایند.

خدمات نمایندگی رسمی تلفن پاناسونیک

  • تعمیر خرابی صفحه نمایشگر یا همان ID caller
  • رفع عیوب مربوط به طبقه RF درتلفن‌های بی‌سیم و بررسی معایب این بخش
  • ست کردن دستی و بی‌سیم و رفع مشکل نویز تلفن بی سیم
  • رفع خرابی‌های مرتبط با کلید هوک در نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • و تعمیر دیگر اشکالات احتمالی در تلفن ‌های پاناسونیک
  • تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک آنالوگ
  • تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک دیجیتال، ویپ، تلفن گویا، ضبط مکالمات تلفنی، صندوق صوتی، انتقادات و پیشنهادات
  • سیم کشی یا کابل کشی خطوط تلفن جهت استفاده صحیح و بهینه برای سانترال
  • عقد قراد داد نگهداری و مشاوره با کلیه سازمان ها و شرکتهای خصوصی جهت اطمینان از برقرار بودن خطوط تلفن
  • تعمیرات سانترال، فکس و گوشی تلفن سانترال پاناسونیک
  • رفع مشکل سفت شدن کلیدهای شماره‌گیر در نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • رفع مشکل عدم ارتباط به منشی تلفنی در نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • رفع مشکل خاموش و روشن شدن دستگاه و زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک
  • رفع مشکل عدم شارژ کافی و خرابی باطری
  • رفع مشکل خرابی بلندگو و یا میکروفن دستگاه
  • رفع مشکل خرابی زنگ تلفن و عدم زنگ خوری تلفن برای تماس‌های ورودی
  • رفع مشکل کار نکردن تعدادی از کلیدهای گوشی
  • تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک در نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • تعمیر خرابی میکروفن و یا سوختن میکروفون در تلفن‌های پاناسونیک
  • تعمیر اسپیکرهای گوشی پاناسونیک
  • تعمیر خرابی دکمه‌ها و کلیدها
  • تعمیر خرابی مدار شارژ در نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • تعمیر تمامی دستگاه ها و لوازم جانبی تلفن پاناسونیک
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی انواع گوشی تلفن پاناسونیک بیسیم
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی تلفن های سانترال
  • تعمیر خرابی مدار نگه‌دارنده باتری در نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • تعمیر شکستگی صفحه نمایش

خدمات تلفن های بی سیم نمایندگی تلفن پاناسونیک

تلفن های بی سیم نمایندگی پاناسونیک که در بازار ارائه می شوند، ترکیبی از قابلیت های پیشرفته، کیفیت صدا و امکانات متنوع را ارائه می دهند تا نیازهای شما را در زمینه ارتباطات بهینه برآورده کنند. برای تهیه و راه اندازی این تلفن ها چه در مقیاس های مختلف خانگی و بزرگتر، می توانید از کمک نمایندگی تلفن پاناسونیک استفاده کنید. همچنین خدمات تعمیری در صورتی که دستگاه ها دچار ایراد شده باشند، در مرکز ما ارائه می شود.

خدمات تلفن های تحت شبکه در نمایندگی تلفن پاناسونیک

تلفن‌های تحت شبکه پاناسونیک، امکانات پیشرفته مکالمه را فراهم می کنند. این تلفن ها از ویژگی‌هایی مانند کنفرانس تلفنی چند طرفه، امکان انتقال تماس ها، چرخه تماس و جستجوی سریع در دفترچه تلفن استفاده می کنند. علاوه بر این، برخی از تلفن های تحت شبکه پاناسونیک، دارای امکان دسترسی به ایمیل و تقویم هستند، که کاربران را قادر می سازد برای مدیریت زمان و برنامه ریزی بهتر از آنها استفاده کنند.

نکته ای که وجود دارد، نیاز به نصب و راه اندازی درست و اتصال سیستم تلفنی به شبکه است. به این منظور و همچنین برای تعمیرات احتمالی در طول چرخه استفاده از تلفن ها، بهترین کار، کمک گرفتن از تکنسین های نمایندگی تلفن پاناسونیک است. این خدمات با بالاترین کیفیت ارائه می شوند، کافی است با شماره های ما تماس بگیرید.

خدمات تلفن های پاناسونیک

خدمات سانترال در نمایندگی تلفن پاناسونیک

سانترال یکی از پرکاربردترین انواع سیستم های تلفنی در اداره ها و سازمان ها است. این نوع سیستم تلفنی به شبکه متصل است و می توان از آن در شعب مختلف یک شرکت هم استفاده کرد. نکته مهم در مورد تهیه چنین سیستمی نصب و راه اندازی و سرویس های دوره ای است. توصیه ما این است که برای نصب و راه اندازی سانترال، حتماً از خدمات نمایندگی تلفن پاناسونیک استفاده کنید. همچنین با سرویس به موقع، می توانید از مشکلاتی مانند قطعی های ناگهانی و از دست رفتن ارتباط با شبکه جلوگیری کنید.

سوالات متداول نمایندگی تلفن پاناسونیک

آدرس نمایندگی تلفن پاناسونیک کجاست ؟

نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران ، کرج و شهرستان ها خدمات تخصصی ارائه می دهد. آدرس شعبه مرکزی : تهران ، ستارخان ، بین شادمهر و بهبودی ، کوچه نجاری ، پلاک 18 است.

شماره تماس نمایندگی تلفن پاناسونیک چند است ؟

برای تماس با نمایندگی تلفن پاناسونیک می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و یا با شماره تماس 02162948 تماس بگیرید.

آیا خدمات نمایندگی تلفن پاناسونیک گارانتی دارد ؟

بله تمامی خدمات نمایندگی تلفن پاناسونیک همراه با گارانتی ارائه ی می شود. بعداز تعمیرات برگه گارانتی که شامل مدت زمان گارانتی است به شما تحویل داده می شود.

تاریخچه نمایندگی تلفن پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ تاسیس شده است و به طور مداوم در حال توسعه فن آوری های جدید و بهبود محصولات خود می باشد. نمایندگی تلفن پاناسونیک از سال های دور، به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ارتباطی در جهان شناخته شده است. این شرکت برای مشتریان خود محصولات متنوعی از جمله تلفن های ثابت و بی سیم، سانترال های تلفن، دستگاه های فکس و سیستم های کنفرانس را ارائه می دهد. همچنین با ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای، نمایندگی تلفن پاناسونیک به مشتریانش امکان استفاده بهینه از محصولات خود را می دهد.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با همکاری جمعی از زبده‌ ترین کارشناسان صنعت الکترونیک و دیگر متخصصان مرتبط با این حوزه، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را چه در بخش عرضۀ محصولات و چه در بخش خدمات پس از فروش، به هموطنان گرامی ارائه نماید. هموطنان گرامی می‌توانند هریک از خدمات مورد نیاز خویش را با مراجعه به این مرکز دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در نمایندگی پاناسونیک با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان خواهند بود و راهنمایی های مورد نیاز را در سه حوزه فروش، تعمیرات و آموزش تعمیرات به شما ارائه خواهند داد.

در این میان نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود، بهسازی و ارتقاء تلفن های پاناسونیک است که تمامی پارامترهای لازم این حوزه را پیاده ساخته و ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات است. سایر واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.