کارت 3 به 8 سانترال چیست؟

کارت 3 به 8 سانترال ، نوعی از از تجهیزات مدیریت خطوط تلفنی است که خط و یا خطوط تلفنی درون و بیرون سازمانی را مدیریت کرده و امکان دسترسی به همه خطوط را در یک تلفن ایجاد می کند و به همین دلیل در درون یک سازمان یک کارمند می تواند با استفاده از کد داخلی، به تمامی تلفن ها و خطوط دسترسی پیدا کند. کارت توسعه سانترال 3 به 8 یک کارت سانترال کم ظرفیت است که می تواند 3 خط شهری را به 8 خط داخلی تقسیم کند. با این روش امکان شنیدن صدای بوق اشغالی خط برای کاربرانی که با سازمان شما تماس می گیرند به شدت کاهش پیدا می کند. اما این تنها مزیت کارت 3 به 8 سانترال نیست.

کارت 3 به 8 سانترال

مزیت های کارت 3 به 8 سانترال

در صورت نصب کارت 3 به 8 سانترال، شما می توانید از تلفن گویا استفاده کنید که به نوعی نقش منشی شما را بازی می کند.  با این روش، فارغ از اینکه سازمان شما در چه اندازه است، تماس ها به صورت خودکار به کارمند مورد نظر تماس گیرنده وصل خواهد شد. ضبط مکالمات برای رسیدگی بهتر به درخواست ها و جنبه های قانونی آن از دیگر مزیت های این سیستم است. البته در نظر داشته باشید که بر روی این کارت، به صورت پیش فرض کار آیدی وجود ندارد و در صورت تمایل می توانید یک کار آیدی مجزا بر روی سانترال نصب کنید.

بیشتر بخوانید: متصل کردن خط شهری به تلفن پاناسونیک

نصب کارت سانترال افزایشی 3 به 8

در پکیج دستگاه کارت 3 به 8 سانترال، علاوه بر برد سانترال دو پین و تعدادی پیچ قرار گرفته است. درب باکس سانترال را باز کنید و پین های مخصوصی که در بسته وجود دارد را در محل مخصوص آن قرار دهید و سپس با پیچ های موجود آن را محکم کنید. حالا کارت را بر روی پین ها قرار دهید تا اتصال کارت با دستگاه برقرار شود. شما می بایست خط ورودی شهری را به یکی از سه پورت خط شهری و خطوط داخلی را به پورت های داخلی وصل کنید. برای تلفن های آنالوگ از سیم تک زوج و برای تلفن های دیجیتال، از سیم چهارتایی یا دو زوج استفاده کنید. در حالت پیشفرض یا تنظیمات کارخانه کد داخلی از 101 آغاز می شود، اما شما می توانید با تلفن خود و مطابق با راهنما کارت سانترال خود را تنظیم کنید.

کارت توسعه سانترال 3 به 8
Rate this post
سرویس در محل
فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+