اشتراک گذاری

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک با توجه به جایگاه و ساختار خاص این محصول نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن آشنایی با قطعات ریز و درشت فکس، از عملکرد و وظیفه اجزاء‌ متنوع آن آگاهی داشته و تخصص لازم جهت رفع عیوب احتمالی این دستگاه را دارا باشند. مرکز تعمیر فکس پاناسونیک با در اختیار داشتن تیمی از زبده‌ترین کارشناسان این حوزه و بهره‌مندی از به روزترین ابزارآلات تعمیر، در تلاش است تا با تعمیر تخصصی و به موقع این دستگاهِ ضروری از بروز برخی اختلالات رایج در روندهای اداری و سازمانی پیشگیری کرده و با سرعت بخشی به فرآیند تعمیر مانع از تعلل در خدمت رسانی به ارباب رجوع گردد. 

از این رو در صورتی که شما نیز کاربر یکی از فکس های پاناسونیک هستید اما این دستگاه به هردلیل دچار اختلال در عملکرد گشته، می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و از خدمات تخصصی تعمیر فکس پاناسونیک بهره‌مند گردید.

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

نمایندگی تعمیرات فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک با توجه به کاربرد بالای آن در مراکز اداری و سازمان‌ها، نیازمند سرعتِ عمل و تخصص بالای کارشناسان تعمیر است. تخصص و سرعت عمل کارشناسان تعمیر، سبب تعمیر و تحویل دستگاه در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به مرکز مربوطه می‌گردد و این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا بی‌هیچ فوت وقتی، به ارسال و یا دریافت نامه‌های مورد نیاز بپردازد. 

بروز ایراد و عیب در سیستم فکس، در واقع سبب بروز اختلال در ارائه خدماتی می‌گردد که در آن‌ها نیاز به دستگاه فکس است؛ بروز اشکالات در فکس‌های پاناسونیک گاه سبب می‌گردد تا کاربر قادر به برقراری ارتباط نشود که این امر در دنیای مبتنی بر ارتباطات امروزی، مشکلی اساسی و جدی به حساب می‌آید. از همین‌روست که سرعت و کیفیت در تعمیر این دستگاه بسیار مهم و ضروری تلقی می‌گردد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر فکس پاناسونیک به دلیل بهره‌مندی از دو پارامتر «تخصص و مهارت» و «ابزار تخصصی تعمیر» قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات احتمالی این دستگاه در کمترین زمان و با بالاترین سرعت می‌باشند.

خدمات تخصصی تعمیر فکس پاناسونیک

دلیل روشن نشدن دستگاه فکس

روشن نشدن دستگاه فکس پاناسونیک، بعضا ناشی از خرابی خود دستگاه و قطعات داخلی آن است و گاهی هم خرابی کابل ها را نشان می دهد. در این شرایط پیش از اقدام به تعمیر فکس پاناسونیک، از اتصال کابل برق به آن مطمئن شوید. همچنین پریز برق را نیز بررسی کرده و مطمئن شوید که جریان برق در آن وجود داشته باشد. درصورت سالم بودن مسیر جریان برق، به احتمال زیاد در مدار الکتریکی فکس مشکلی پیش آمده و باید از یک تعمیرکار ماهر و باتجربه برای تعمیر فکس Panasonic کمک بگیرید. در برخی از فکس‌های پاناسونیک که در منبع تغذیه آنها آی سی ka-7552 به کار رفته است، روشن نشدن فکس ناشی از خرابی خازن الکترولیتی کنار آی سی c106 است.

تعویض تونر و درام فکس

کارشناسان تعمیر فکس پاناسونیک، عملیات تعویض تونر و درام فکس را نیز در بالاترین سطح کیفی و تخصصی انجام می دهند. شرکت پاناسونیک، برای دستگاه فکس خود، کارتریج هم تولید می کند و می توان از کارتریج های همین برند برای تعویض تونر استفاده کرد. برای تعویض تونر و درام فکس پاناسونیک، باید دستگاه باز شده و ضمن بیرون آوردن قطعات قدیمی، نمونه های جدید جایگزین آنها شوند.

خط افتادن روی برگه های فکس

یکی از مشکلات رایج در دستگاه های فکس، خط افتادن روی برگه هاست. در این شرایط یا شیشه exposure آلوده است و یا فیدر خودکار سند کثیف است. قبل از قرار دادن سند اصلی بر روی شیشه exposure، مطمئن شوید که جوهر یا مایع خشک است و پس از آن اقدام به ارسال فکس کنید. برای تمیز کردن این بخش هم بهتر است از کارشناسان تعمیر فکس پاناسونیک کمک بگیرید تا مراحل باز و بسته کردن دستگاه، به شکل درست و بدون آسیب رساندن به دیگر قطعات انجام شوند.

رفع مشکل نکشیدن کاغذ به دستگاه فکس

نکشیدن کاغذ به دستگاه فکس هم از جمله مشکلاتی است که برخی از کاربران برای برطرف کردن آن با نمایندگی تعمیرات فکس پاناسونیک تماس می گیرند. این موضوع ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. اول اینکه سندی که وارد فکس می شود نباید به هیچ عنوان چروک بوده و یا بیش از اندازه نازک یا ضخیم باشد. در صورت مناسب بودن کاغذ، باید تغذیه کننده سند را بررسی و تعمیر یا تعویض کرد. همچنین خرابی پد لاستیکی تغذیه کننده نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.

جمع شدن کاغذ در دستگاه فکس

بعضی از دستگاه های فکس خاص، بیشتر از دیگر دستگاه های فکس کاغذ جمع می کنند و این مربوط به ساختار آنهاست. اما در کل، معمولا اگر کاغذ عمودی وارد دستگاه شده و غیر عمودی به داخل کشیده شود، جمع می شود. معمولا جمع شدن کاغذ در دستگاه فکس، در مدل های اداری بیشتر مشاهده می شود. با این حال تکنسین های تعمیر فکس پاناسونیک می توانند این مشکل را به بهترین شکل عیب یابی کرده و برطرف نمایند.

شارژ و سرویس کارتریج فکس

برای شارژ و سرویس کارتریج فکس هم می توانید روی مهارت، تخصص و تعهد بالای همکاران ما در نمایندگی تعمیر فکس پاناسونیک حساب کنید. تکنسین های تعمیر فکس panasonic، تمامی مراحل شارژ و سرویس کارتریج این دستگاه را به شکل حرفه ای و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می دهند. بنابراین می توانید پس از شارژ کارتریج هم بدون ایراد از دستگاه استفاده کنید.

  • تعویض قطعات معیوب فکس پاناسونیک در صورت نیاز
  • رفع صدای ناهنجار دستگاه‌های فکس پاناسونیک
  • رفع اختلالات دستگاه در زمان ارتباط
  • آموزش پاک کردن حافظه فکس
  • تعمیر شکستگی چرخ‌دنده‌های فکس
  • رفع اشکال جمع‌شدگی کاغذ فکس
  • رفع صدای نابهنجار دستگاه
  • تعمیر اشکال ساییدگی چرخ‌‌دنده‌های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام
  • قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه
  • تعمیر فکس پاناسونیک رولی، کاربنی، لیزری، حرارتی و …
  • تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی و …
  • فروش مواد شارژ کارتریج
  • تهیه و عرضه مواد مصرفی نظیر تونر، درام، کارتریج و …
  • تعمیر دستگاه‌های فکس پاناسونیک در محل
  • رفع مشکل کشیده نشدن کاغذ در فکس پاناسونیک
  • مشکل ارسال نشدن فکس

واحدهای تعمیرات پاناسونیک

وجود یک مرکز تخصصی که ارائه‌گر تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات پاناسونیک است، سبب گشته تا کاربران دستگاه‌های پاناسونیک بی‌هیچ دغدغه‌ای به کار با این محصولات بپردازند و بابت خرابی های احتمالی نگرانی نداشته باشند. مرکز تعمیرات پاناسونیک با ایجاد واحدهای تخصصی مرتبط با تعمیر هر محصول نظیر واحد تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، واحد تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک، واحد تعمیرات تلفن پاناسونیک و ….  فضایی فراهم کرده که در آن رفع تمامی عیوب و اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه‌های پاناسونیک امکان‌پذیر گشته است.

نمایندگی پاناسونیک و اخبار منتخب این حوزه

نمایندگی پاناسونیک، با توجه به تولیدات متنوع و توزیع گستردۀ محصولات شرکت پاناسونیک، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد. بخش نخست، «واحد خدمات فروش پاناسونیک» است که با بهره گیری از کارشناسان فروش و متخصصین فروش محصولات پاناسونیک، به عرضۀ محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، «واحد خدمات پس از فروش پاناسونیک» است که در این بخش متخصصین و تعمیرکاران زبده و مجرب، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند.

نمایندگی پاناسونیک خدمات خود را بصورت گسترده در تعمیر و فروش محصولات پاناسونیک از جمله تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش( دی وی دی)، سیستم‌های سینمای  خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، لوازم خانگی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، تجهیزات مانیتورینگ، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فکس، سیستم‌های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و… ارائه می دهد. کارشناسان نمایندگی پاناسونیک به دلیل حضور در دوره‌ها و سمینارهای تخصصی و ارتباط مداوم با سایتهای خبری پاناسونیک، از به‌روزترین رویدادهای این برند آگاهی داشته و آنها را با شما به اشتراک می‌گذارند. شما کاربران گرامی می‌توانید جهت اطلاع از آخرین رویدادها، اخبار، محصولات و … به بخش زیر مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایند. با ما همراه باشید.

تعمیرات پاناسونیک و مقالات مرتبط

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پاناسونیک، جهت آشنایی کاربران با برخی از تعمیرات اولیه و ابتدایی، -که امکان اجرای آنها توسط کاربران عادی وجود دارد،- به تدیون برخی از مقالات این حوزه پرداخته‌اند. بعلاوه برخی از مقالات تخصصی نیز برای کاربران پیشرفته حوزه تعمیر گردآوری و نگارش گشته تا همکاران ما نیز از این بخش بی‌بهره نمانند. جهت استفاده از این مقالات می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و مقالات تخصصی مرتبط با تعمیرات پاناسونیک را مطالعه نمایید.

پاسخگویی به اشکالات رایج توسط تیمی از کارشناسان مرکز تعمیر فکس پاناسونیک

پرسش های بسیاری از سوی کاربران به ایمیل نمایندگی پاناسونیک ارسال می‌گردد که متأسفانه پاسخگویی به تمامی آن‌ها به دلیل ضیق وقت امکان‌پذیر نمی‌باشد؛ غالب پرسش‌های دریافتی در زمینه اشکالات و عیوب رایجی است که در این دستگاه‌ها ایجاد می‌گردد. کارشناسان ما در این بخش با غربالگری پرسش‌های دریافتی، به انتخاب و تدوین پرسش‌های رایج پرداخته و آن‌ها را پاسخ گفته‌اند؛ از این رو شما می‌توانید با مراجعه به بخش زیر پرسش مورد نظر خود را یافته و راهنمایی‌های کارشناسان ما را برای حل و رفع آن مشاهده نمایید. در صورت عدم پاسخگویی به پرسش شما در این بخش، می‌توانید پرسش های خویش را به ایمیل نمایندگی پاناسونیک ارسال نمایید و یا با حضور در نمایندگی پاناسوینک از خدمات تخصصی تعمیرات پاناسونیک بهره‌مند گردید.

مشاوره در زمینه محصولات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با همکاری جمعی از زبده‌ترین کارشناسان صنعت الکترونیک و دیگر متخصصان مرتبط با این حوزه، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را چه در بخش عرضۀ محصولات و چه در بخش خدمات پس از فروش، به هموطنان گرامی ارائه نماید. هموطنان گرامی می‌توانند هریک از محصولات مورد نیاز خویش را با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک تهیه و خریداری نمایند.

همگی ما سردرگمی‌های پیش از خرید یک محصول خاص –به ویژه محصولات الکترونیکی و دیجیتال- را تجربه کرده‌ایم؛ همواره پرسش‌هایی ذهن ما را پیش از خریدِ این محصولات درگیر خود می‌سازند که غالباً به دلیل عدم راهنمایی صحیح و وجود کارشناسان آگاه بی‌پاسخ می‌مانند. نمایندگی پاناسونیک با در اختیار داشتن کارشناسان زبده و صبور زمینه‌ای فراهم ساخته تا شما قادر به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز خود گردید و با تخصص لازم محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.