اشتراک گذاری

تلفن هیبریدی و دیجیتال چه تفاوتی دارند؟

تفاوت های تلفن هیبریدی و دیجیتال پاناسونیک زمانی مهم است که بدانید قابلیت های کدام یک برای کار و هدف مورد نظر شما مناسب تر است. درحالی که دستگاه های دیجیتالی جای مدل های قدیمی را گرفته اند، در بازار تلفن هم همین اتفاق افتاده است. تلفن های رومیزی و بی سیم دیجیتال، چندسالی است که جای خود را به مدل های هیبریدی داده اند تا استفاده از این دستگاه برای کاربران راحت تر شود.

اگر می خواهید برای محل کار خود سیستم سانترال خریداری کنید و به فکر خرید یک تلفن برای منزل خود هستید، بهتر است قبل از خرید با تفاوت های تلفن هیبریدی و دیجیتال پاناسونیک آشنا شوید. به این ترتیب بر اساس نیاز و نوع کاربری مورد نظرتان، بهترین مدل را انتخاب می کنید. در ادامه ضمن مقایسه تلفن هیبریدی و دیجیتال، به شما در انتخابی درست و به صرفه کمک می کنیم. برای دریافت مشاوره رایگان هم می توانید با نمایندگی پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

تفاوت های تلفن هیبریدی و دیجیتال پاناسونیک

مهم ترین تفاوت های تلفن هیبریدی و دیجیتال پاناسونیک

با اینکه تلفن های دیجیتال و هیبریدی پاناسونیک شباهت زیادی دارند، تفاوت هایی هم بین این مدل ها وجود دارد که در نوع خود جالب هستند. به عنوان مثال، تلفن های هیبریدی با دو رشته سیم به باکس سانترال وصل می شوند؛ اما اتصال مدل های دیجیتال تنها با یک رشته سیم انجام می شود. یکی دیگر از تفاوت های تلفن هیبریدی و دیجیتال پاناسونیک، تنوع بالای مدل دیجیتال است؛ طوری که می توانید تلفن های دیجیتال را با رنگ ها، ابعاد و مدل های مختلف از بازار خریداری کنید.

تفاوت بسیار مهم دیگر این که کلیدهای قابل برنامه ریزی تلفن های دیجیتال، از مدل های هیبریدی بیشتر هستند؛ بنابراین دست شما برای اضافه کردن تنظیمات و برنامه های جدیدتر کاملا باز است. معمولا تلفن های هیبریدی در مجموعه های کم ظرفیت پاناسونیک مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ در حالی که تلفن های دیجیتال در مراکز پرظرفیت کاربرد دارند.

ویژگی های تلفن هیبریدی پاناسونیک

یکی از انواع تلفن سانترال پاناسونیک، مدل هیبریدی است که می توان آن را با استفاده از دو رشته سیم به سانترال وصل کرد. یکی از این سیم ها برای دیتا کاربرد دارد و دیگری برای بوق مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دستگاه سانترالی که از آن استفاده می کنید از خروجی هیبریدی برخوردار باشد، می توانید از یک تلفن هیبرید استفاده کنید. به عنوان مثال، سانترال کم ظرفیت KX-TES824 دستگاهی است که می توان یک تلفن هیبریدی را به سادگی به آن وصل کرد. این مدل برای کسب و کارهای کوچک مناسب است است و حداکثر تا 24 داخلی را پشتیبانی می کند.

مشهورترین تلفن هیبرید پاناسونیک، مدل KX-T7730 است که به عنوان تلفن مدیریتی  KX-TES824 شناخته می شود. درواقع می توان چنین گفت که مرکز تلفن 824 ، با استفاده از این تلفن برنامه ریزی می شود. همچنین در ادامه بررسی تفاوت های تلفن هیبریدی و دیجیتال پاناسونیک، بد نیست بدانید که مدل های هیبریدی از قابلیت هایی همچون هولد تماس، ترانسفر تماس، کنفرانس، تماس، پاسخگویی خودکار و … پشتیبانی می کنند.

ویژگی های تلفن دیجیتال پاناسونیک

تلفن های دیجیتال، با یک سیم که به صورت هم زمان بوق و دیتا را انتقال می دهد، به سانترال وصل می شوند. برای استفاده از این مدل تلفن، حتما باید باکس سانترال شما از خروجی های دیجیتال پشتیبانی کند. تلفن دیجیتال پاناسونیک در مراکز پرظرفیت سانترال کاربرد دارد و تمامی مدل های سری TDA و TDE پاناسونیک و همچنین برخی از مدل‌های NS، از این مدل پشتیبانی می کنند.

ویژگی های پیشرفته تماس، کلیدهای قابل برنامه ریزی، کنفرانس های صوتی و دیگر قابلیت ویژه، در این مدل هم کاربرد دارند. به عنوان یکی از مهم ترین تفاوت های تلفن هیبریدی و دیجیتال پاناسونیک باید گفت که مدل های دیجیتال، بیشتر برای سانترال های پرظرفیت مورد استفاده قرار می گیرند.