قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک

مقالات

هما‌ن‌اندازه که تلفن همراه یک دستگاه شخصی است، تلفن پاناسونیک موجود در محل کار یا محل زندگی‌تان نیز ممکن است به همین اندازه برای شما شخصی باشد. خوشبختانه یکی از امکانات موجود در تلفن‌های سانترال پاناسونیک امروزی، امکان قفل شدن این دستگاه‌هاست. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در برخی موقعیت‌های خاص، تلفن سانترال پاناسونیک خود را قفل نمایید و امکان استفاده از آن را به دیگران ندهید. در این مقاله برآنیم تا روش قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم.

در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک تماس بگیرید. در صورت حاد بودن اشکال پیش آمده می‌توانید از سرویس تعمیر در محل تلفن سانترال پاناسونیک استفاده نمایید. اطمینان داشته باشید که همکاران ما با صبر و شکیبایی راهنمای شما بوده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دلیل قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک

شما ممکن است به هر دلیل تصمیم به قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک خود بگیرید. این دلایل در برخی مواقع ممکن است شخصی و یا غیرشخصی باشد. برای مثال ممکن است دلیل شما استفاده‌های بیش از اندازه دیگران از تلفن شما باشد. دلیل دیگر برای این کار می‌تواند تمایل شما به محدودسازی مدت زمان استفاده از تلفن سانترال باشد. قفل کردن تلفن سانترال به ویژه در شرکت‌ها و سازمان‌های عمومی و خصوصی به منظور مدیریت هزینه مورد نیاز باشد. در هر حال دلیل شما هر چه که باشد، می‌توانید با دنبال کردن مراحل درج شده در بخش بعد، این کار را انجام دهید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک تماس بگیرید و اشکالات خود را رفع نمایید. خوشبختانه قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک کار چندان پیچیده‌ای نیست و با فعال سازی کدهای مرتبط با این بخش به راحتی قابل انجام است. در صورت قفل شدن تلفن سانترال، کاربر تلفن دیگر به هیچ عنوان نخواهد توانست تماسی تلفنی حتی به صورت تماس داخلی سانترال برقرار کند؛ مگر آنکه رمز مورد نیاز را وارد دستگاه کند.

قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک

آموزش قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک

پیش از پرداختن به آموزش قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک، ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که روش آموزش داده شده در این بخش و کد مورد استفاده، برای تمام گوشی هایی که به دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک متصل هستند کاربرد دارد. کاربران این مدل از تلفن‌های سانترال پاناسونیک بدون در نظر گرفتن مدل و ظرفیت و جایگاه آن می توانند از این کد استفاده کنند. برای قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک کافی است گوشی تلفن را برداشته یا کلید بلندگو و اسپیکر فون را فشار دهید. پس از این کار شماره ۷۷ را وارد کنید و یک عدد چهار رقمی به عنوان رمز برای خود در نظر بگیرید و آن را به خاطر داشته باشید. در این حالت پس از فشردن کلید مربع مجدداً گوشی را بگذارید و یا کلید اسپیکر را خاموش کنید. با این کار مرحله کددهی و قفل کردن تلفن به پایان می‌رسد. توجه داشته باشید که از این پس برای استفاده از تلفن نیاز به وارد کردن رمز خواهد بود.

غیرفعال کردن قفل تلفن پاناسونیک

برای غیر فعال کردن قفل تلفن پاناسونیک و رمز وارد شده به آن، کافی است تا مراحل درج شده در بخش پیش را مجدداً تکرار نمایید. تمامی مراحل فوق را به صورت مرحله به مرحله مجدداً انجام دهید تا قفل دستگاه غیرفعال می شود. البته برای استفاده از تلفن نیاز به غیرفعال کردن قفل نیست. شما می‌توانید برای هر بار استفاده، رمز چهاررقمی‌ای که پیش از این به دستگاه داده‌اید، را وارد کنید و بدین ترتیب از تلفن استفاده کنید.

نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش، تعمیر، بهسازی، نصب و راه‌اندازی دستگاه های سانترال پاناسونیک به متقاضیان محترم است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی پاناسونیک و مراجعه به پارت مربوطه، تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

مطالب مرتبط

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+
تغییر تایم کاری