اشتراک گذاری

قطع شدن خط شهری در دستگاه سانترال پاناسونیک

اگر از کاربران همیشگی سانترال های پاناسونیک باشید حتما می‌دانید که پاناسونیک در طراحی سانترال های خود همیشه تمامی نکات را در نظر گرفته است. برای مثال، پاناسونیک برای هر یک از ویژگی‌های به کار رفته در سانترال های خود، کدی خاص برنامه‌ریزی کرده است. از همین رو کاربرانی که قصد فعال کردن یا غیرفعال کردن ویژگی خاصی را داشته باشند، می‌توانند از طریق آن کد اقدام کنند.

در برخی از سانترال ها، این امکان نیز فراهم شده است که زمان مورد نظر برای هر ویژگی مدیریت گردد. به علاوه در برخی شرایط به کاربر این امکان داده می‌شود که بسته به نیاز خود یک ویژگی را فعال یا غیرفعال سازد. در این مقاله برآنیم تا ویژگی قطع شدن خط شهری در دستگاه سانترال پاناسونیک را بررسی کنیم. این ویژگی عموماً توسط کد ۴۲۲ مدیریت می شود.

قطع شدن خط شهری در سانترال پاناسونیک

مزیت قطع شدن خط شهری در دستگاه سانترال پاناسونیک

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که با فعال شدن ویژگی قطع شدن خط شهری در دستگاه سانترال پاناسونیک چه اتفاقی می‌افتد؟ اتفاقی که می‌افتد آن است که سیستم، حداکثر زمانی که سیستم پس از قطع شدن خط شهری (از طرف داخلی درون سیستم) علامت (سیگنال) قطع شدن خط شهری به مرکز مخابرات می فرستد را تعیین می‌کند.

برای مثال اگر زمان قطع شدن خط شهری در دستگاه سانترال پاناسونیک، روش نیم ثانیه تنظیم شود، وقتی که داخلی استفاده کننده برای پشت خط گذاشتن مکالمه، قلاب زیر گوشی را قطع و وصل کند، اگر این قطع و وصل بیشتر از نیم ثانیه به طول انجامد، سیستم علامت قطع خط شهری را به مرکز تلفن فرستاده و مکالمه قطع خواهد شد. زمان درنظر گرفته شده از سوی دستگاه سانترال به طور پیش‌فرض، 1.5 ثانیه است که این زمان بر روی مواردی چون 0.5، 1.5 و یا ۴ ثانیه قابل انتخاب است. برای انتخاب همه خطوط در مرحله ۴ از کلید * استفاده می‌شود. برنامه قطع شدن خط شهری در دستگاه سانترال پاناسونیک می‌تواند برای داخلی‌هایی که از تلفن معمولی استفاده می کند مفید باشد.

آموزش قطع شدن خط شهری در دستگاه سانترال پاناسونیک

برای قطع شدن خط شهری در دستگاه سانترال پاناسونیک کافی است تا مراحل درج شده در بخش زیر دنبال شود. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این رابطه یا مواجهه با هر گونه اشکال می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک در اصفهان در  تماس بگیرید.

1. برای این کار ابتدا وارد حالت برنامه ریزی شوید و کد سانترال “۴۲۲” را وارد کنید.

2. برای وارد شدن به حالت انتحاب گزینه، دکمه SP-PHONE را فشار دهید.

3. با کلید AUTO ANS گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

4. اطلاعات واردشده را توسط STORE  دخیره نمایید.

5. برای خارج شدن از برنامه می‌توانید از کلید HOLD استفاده نمایید.

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش، تعمیر، بهسازی، نصب و راه‌اندازی دستگاه های سانترال پاناسونیک به متقاضیان محترم است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی پاناسونیک و مراجعه به پارت مربوطه، تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی سانترال پاناسونیک، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سال های اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

16 − دو =