اشتراک گذاری

تلفن سانترال

­یکی از سرویس های تخصصی نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک، عیب یابی تلفن سانترال است. گاه ممکن است به دلیل برخی مشکلات، اختلالاتی در دستگاه بروز پیدا کند و امکان استفاده از دستگاه را با محدودیت مواجه کند. در این شرایط برای رفع مشکل باید دستگاه به دقت عیب یابی شود. عیب یابی صحیح و دقیق دستگاه قبل از تعمیر، کمک زیادی به رفع مشکل خواهد کرد. عیب یابی سبب می شود مشکل دستگاه به درستی تشخیص داده شده و از هزینه های اضافی تعمیرات ممانعت به عمل آید.

به طور کلی تلفن های سانترال یک سیستم تلفن تجاری بوده که می توان چندین خط تلفن را به آن متصل کرده و با آن تماس های همزمان برقرار کرد. این تلفن ها حاوی کلید هایی مانند KTS و PBX است. در تلفن سانترال امکان ایجاد منشی تلفنی و تقسیم خطوط نیز وجود دارد. پاناسونیک از شناخته شده ترین برندهای سازنده تلفن های سانترال است. برای شناخت بیشتر سانترال پاناسونیک، پیشنهاد می کنیم از صفحه محصولات سانترال پاناسونیک دیدن فرمایید. با وجود اینکه تلفن های سانترال پاناسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما گاهی اختلالاتی در این نوع دستگاه ها مشاهده می شود که باعث توقف سیستم ارتباطی می شوند. این شرایط تعمیر سانترال پاناسونیک را به همراه دارند.

تلفن سانترال

عیب یابی و تعمیر تلفن سانترال

خرابی برد، وجود نویز در صدا، خرابی بلندگو، عدم اتصال تلفن به شبکه و خرابی کلیدهای شماره گیری از مهمترین مشکلات تلفن های سانترال است. در صورت مواجه با این مشکلات، کارشناسان تعمیر تلفن سانترال، ابتدا دستگاه را عیب یابی می کنند. پس از آنکه مشکل اصلی دستگاه شناسایی شود، اقدامات لازم برای تعمیر سانترال انجام می شود. در ادامه برخی از مشکلاتی که نیاز به عیب یابی و تعمیر دارند را بررسی می کنیم.

 عیب یابی تلفن سانترال به دلیل وجود نویز

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران در استفاده از تلفن سانترال با آن مواجه می شوند، وجود نویز در هنگام برقراری ارتباط است. این مشکل می تواند از سیستم داخلی بوده و یا اینکه اختلال در خطوط مخابرات، چنین مشکلی را سبب شده باشد. برای رفع مشکل نویز تلفن پیش از هر چیز باید سیستم را عیب یابی کرده و ریشه بروز مشکل را شناسایی کرد.  در اینجا پس از اطمینان از سالم بودن خطوط تلفن، دستگاه مورد تعمیر قرار می گیرد. برای اطمینان از سالم بودن خطوط می توانید از یک سانترال دیگر استفاده کنید. در صورتی که مشکل نویز برطرف شود، مشکل از تلفن سانترال بوده و باید تعمیر شود.

خرابی برد و تعمیر تلفن سانترال

برد قسمت اصلی دستگاه تلفن است و هرگونه ایراد در آن می تواند باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه شود. رطوبت و نوسانات الکتریکی اصلی ترین دلایل خرابی برد به شمار می روند. البته ضربه خوردن دستگاه نیز خرابی های متعددی را برای برد به همراه دارند. برد متشکل از قطعات الکترونیکی نظیر خازن، دیود و مقاومت است و اگر هریک از آنها با مشکل مواجه شوند برد از کار می افتد. عیب یابی و تعمیر برد یکی از تخصصی ترین تعمیرات تلفن سانترال است و توسط تکنسین های باتجربه و ماهر انجام می شود. در شرایطی نیز که امکان تعمیر برد وجود نداشته باشد، برای رفع مشکل دستگاه، برد تعویض می شود.

نمایندگی تعمیرات سانترال پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات سانترال پاناسونیک، ارائه دهنده خدمات نصب سانترال، عیب یابی، تعمیر و سرویس های پشتیبانی است. تکنسین های این نمایندگی با تکیه بر دانش علمی و تجربه عملی خود در امر تعمیرات سانترال پاناسونیک، قادرند تمامی اشکالات دستگاه را در کمترین زمان ممکن شناسایی و برطرف کنند. نمایندگی تعمیرات سانترال پاناسونیک با دو دهه تجربه خدمات رسانی به هموطنان، توانسته است رضایتمندی و خرسندی مشتریان در زمینه های نصب، پشتیبانی و تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک را به ارمغان آورد. تمامی تلاش این نمایندگی ارائه خدمات باکیفیت و استاندارد به کاربران بوده و در این راستا تمامی توان خود را به کار خواهد بست.