فروشگاه مرکزی پاناسونیک

فروشگاه مرکزی پاناسونیک عرضه کننده تمامی محصولات این برند اعم از تلفن، تلویزیون، موبایل، پروژکتور، پرینتر و … به متقاضیان است. در فروشگاه مرکزی پاناسونیک محصولات عرضه شده از تنوع قابل قبولی برخوردارند به گونه‌ای که غالب مراجعه‌کنندگان تنها با یک بار حضور می توانند کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. عرضه تمامی تولیدات پاناسونیک، همگی در یکجا، آن هم با قیمت مصوب شرکتی، خریداران محترم را از گشت و گذارهای زمانبر، رهایی داده و این فرصت را برای آنان فراهم ساخته است تا با دریافت تمامی خدمات پس از فروش، با صرف مدت زمانی اندک و به بهترین نحو ممکن، دستگاه مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

فروشگاه مرکزی پاناسونیک

محصولات پاناسونیک

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام شرکت Panasonic را نشنیده باشد و از محصولات متنوع آن به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار، نام نبرد. شرکت پاناسونیک Panasonic یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های سازنده لوازم الکترونیکی در دنیا است. این شرکت الکترونیکی، ژاپنی و چند ملیتی است و دفتر مرکزی آن در کادوما- اوساکا قرار دارد. محصولات پاناسونیک را می توان در سه زمینه تجهیزات اداری، لوازم خانگی و سیستم های کامپیوتری تقسیم بندی کرد. در زمینه تجهیزات و ماشین های اداری، پرینتر، دستگاه های کپی پاناسونیک، تلفن و سانترال تلفن های پاناسونیک از جمله دستگاه های باکیفیت این شرکت محسوب می شوند.

جالب است بدانید که پاناسونیک در زمینه تولید لوزام خانگی یکی از چند برند برتر جهان از نظر کیفیت محصولات می باشد. تلویزیون پاناسونیک، کولرگازی، ظرفشویی، لباسشویی، یخچال، اتو، آبمیوه گیری، جاروبرقی و مایکروفر برخی از مهمترین محصولات تولید شده توسط پاناسونیک می باشند. پاناسونیک در زمینه ساخت سیستم های کامپیوتری و تلفن های همراه نیز فعال بوده و با سایر برندها رقابت می کند. موبایل، تبلت، لپ تاپ، مانیتور و پروژکتور پاناسونیک نمونه هایی از سیستم های الکترونیکی تولید شده این شرکت می باشند.

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک علاوه بر ارائه خدمات مرتبط با فروش انواع تلویزیون پاناسونیک، ارائه‌دهنده خدمات تخصصی تعمیر، بهسازی و تعویض قطعات مرتبط با انواع تلویزیون پاناسونیک نیز هست. متقاضیان هر دو سرویس می‌توانند به نمایندگی تلویزیون پاناسونیک مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با حضور در نمایندگی همین بخش و خدمات مرتبط با فروش، با حضور در نمایندگی فروش پاناسونیک قابل دریافت است.

برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی مرکزی تلویزیون پاناسونیک عبارت است از: دریافت مشاوره‌های تخصصی و عمومی در ارتباط با هر یک از تلویزیون‌های پاناسونیک، تعمیر تلویزیون پاناسونیک (تعمیر تلویزیون‌های LED، LCD، OLED، QLED، پلاسما و …)، تعویض قطعات معیوب تلویزیون‌های پاناسونیک، عیب‌یابی تلویزیون و برآورد هزینه تعمیر، تعمیر در محل تلویزیون پاناسونیک و  … . شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی لپ تاپ پاناسونیک

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری، نرم افزاری، ارتقا، تعمیر، تعویض، بهسازی، عیب‌یابی و فروش لپ تاپ های پاناسونیک با حضور در نمایندگی لپ تاپ Panasonic قابل دریافت است. در نمایندگی لپ تاپ پاناسونیک تیمی از خبره‌ترین کارشناسان فروش و تعمیر لپ تاپ پاناسونیک حضور دارند تا سرویس‌های مورد نیاز را به متقاضیان ارائه نمایند. آن گروه از کاربرانی که به هر دلیل امکان حضور در نمایندگی لپ تاپ پاناسونیک را ندارند، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت تعمیر در محل لپ تاپ دریافت نمایند. (در ارتباط با بازیابی اطلاعات و سرویس‌هایی از این دست امکان ارائه خدمات به صورت تعمیر در محل وجود ندارد.

این مسئله به دلیل عدم امکان جابجایی تجهیزات مرتبط با ریکاوری اطلاعات است). برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ عبارت است از:

  • تعمیر شارژر و باطری لپ تاپ
  • تعمیر صفحه کلید یا keyboard لپ تاپ
  • تعمیر LED و LCD لپ تاپ
  • تعمیر مادربرد و کارت گرافیک لپ تاپ
  • ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ
  • تعویض فلت و کارت شبکه لپ تاپ
  • تعویض قاب و بدنه لپ تاپ و …

شایان ذکر است سرویس‌های تخصصی مرتبط با فروش لپ تاپ های Panasonic نیز با حضور در نمایندگی فروش پاناسونیک قابل دریافت است.

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با انواع سانترال پاناسونیک به متقاضیان است. تعمیر، فروش، نصب، راه‌اندازی، تعویض قطعات و عیب‌یابی سانترال های پاناسونیک از جمله خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی سانترال پاناسونیک است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام می‌پذیرند. تعمیرات سانترال پاناسونیک، به دو شیوه تعمیر در محل و تعمیر در مرکز ارائه می‌گردد. متقاضیان دریافت خدمات تعمیرات سانترال پاناسونیک با توحه به شرایط خویش می توانند درخواست خود مبنی بر دریافت «سرویس تعمیر در محل سانترال پاناسونیک» و یا «تعمیر در مرکز» را ثبت نمایند.

در نمایندگی سانترال پاناسونیک، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. متقاضیان خرید سانترال های پاناسونیک نیز می‌توانند با حضور در نمایندگی فروش پاناسونیک، دستگاه مورد نظر خود را بررسی و پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی دریافت نمایند.

مشاوره پیش از فروش محصولات پاناسونیک

برخی از خدمات مرتبط با مشاوره پیش از فروش که در فروشگاه مرکزی پاناسونیک به مراجعان ارائه می گردد عبارتند از:

  • شرح ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از دستگاه های پاناسونیک
  • توضیحاتی در مورد ارائه یا عدم ارائه خدمات پس از فروش
  • مقایسه دستگاه مورد نظر با دستگاه های هم رده در برندهای دیگر
  • ارائه توضیحاتی در مورد شیوه استفاده و نگهداری از دستگاه
  • مشاوره در زمینه ویژگی ‌های فنی و تخصصی کالای مورد نظر
  • ارائه اطلاعاتی در زمینه ارزش خرید محصول، زمان سرویس، گردگیری و ….

تمامی مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها ارائه شده در فروشگاه مرکزی پاناسونیک، توسط تیم کارشناسی فروش و به تخصصی ترین شکل ممکن ارائه می گردد. از این رو در صورتی که شما کاربران گرامی، خرید خود را با درنظر داشتن مشاوره های ارائه شده انجام دهید، مناسب ترین و مقرون بصرفه ترین انتخاب را خواهید داشت. 

فروش انواع محصولات پاناسونیک

کالاهای عرضه شده در فروشگاه مرکزی پاناسونیک، منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات این برند نظیر پرینتر، تلویزیون، موبایل، تلفن، پروژکتور و … را شامل می گردد. شایان ذکر است امکان تهیه تمامی قطعات جانبی و مواد مصرفی دستگاه های پرینتر و کپی پاناسونیک نیز با حضور در فروشگاه مرکزی پاناسونیک امکان‌پذیر است.  برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی پاناسونیک عبارتند از:

  • فروش مانیتور پاناسونیک
  • فروش تلویزیون مانیتور پاناسونیک
  • فروش فکس و پرینتر پاناسونیک
  • موبایل پاناسونیک
  • فروش لپ تاپ پاناسونیک در فروشگاه مرکزی پاناسونیک
  • ارائه و فروش کلیه قطعات و لوازم جانبی تمامی دستگاه های پاناسونیک
  • فروش پروژکتور پاناسونیک
  • فروش تلفن پاناسونیک
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش پاناسونیک

فروش قطعات جانبی محصولات پاناسونیک

فروشگاه مرکزی پاناسونیک در راستای تأمین نیاز آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده شان به هر دلیل دچار اختلال و خرابی گشته و حال نیازمند تعویض و ترمیم قطعات است، درصدد برآمده تا بخشی از فضای فروشگاه را به فروش و عرضه قطعات جانبی محصولات پاناسونیک اختصاص دهد. کاربران دستگاه های پاناسونیک می توانند در صورت نیاز به هریک از قطعات و لوازم جانبی دستگاه های مورد استفاده شان، به فروشگاه مرکزی پاناسونیک مراجعه کنند و با حضور در پارت مربوطه، نسبت به خرید قطعه جانبی موردنیازشان اقدام کنند. خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه ها نیز با حضور در مرکز تعمیرات پاناسونیک قابل دریافت است.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی گشته است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

7 + بیست =