اشتراک گذاری

تعمیر سانترال پاناسونیک

اگر سیستم سانترال منزل یا محل کار شما با مشکل مواجه شده و نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارد، ادامه مقاله را دنبال کنید تا با نحوه تعمیر سانترال پاناسونیک و جزئیات آن آشنا شوید. البته تعمیر سانترال حوزه گسترده ای است که از بررسی کامل دستگاه و بخش های مختلف آن تا رفع کامل معایب و ایرادهای عملکردی این دستگاه را شامل می شود.

بسته به مدل تلفن، تعداد خطوط، تنظیمات، ظرفیت و بسیاری موارد دیگر، روند عیب یابی و تعمیر سانترال Panasonic متفاوت است. در ادامه نکاتی مطرح می شوند که به شما کمک می کنند مشکلات این دستگاه را به شکل درست و اصولی برطرف کنید. با این حال گاهی تعمیر سانترال پاناسونیک نیاز به دخالت تکنسین های این حوزه دارد؛ در این صورت تعمیرکاران مجرب ما در نمایندگی پاناسونیک مرکز سخت افزار ایران، خدمات و سرویس های مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

تعمیرات سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران، انواع خدمات مربوط به تلفن های سانترال پرظرفیت و کم ظرفیت این برند را در بالاترین سطح کیفی و تخصصی به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید برای نصب سانترال و عیب یابی و تعمیر این دستگاه با همکاران ما تماس گرفته و خدمات تعمیر سانترال در محل را در اسرع وقت دریافت نمایید.

همکاران ما به شما مشاوره رایگان می دهند و در صورت نیاز، درخواست دریافت خدمات را ثبت می کنند. سپس هماهنگی های لازم با شما انجام شده و خدمات ارائه می شوند تا مشکلات تلفن برطرف گردند. لازم به ذکر است که خدمات نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک دارای ضمانت نامه معتبر هستند و می توانید از اصالت آنها اطمینان داشته باشید.

آیا تعمیر سانترال پاناسونیک در محل انجام می شود؟

بله. اساسا تعمیرات سانترال باید در محل نصب آن انجام شود. ساختار و نحوه نصب این سیستم به گونه ای است که تعمیر آن باید حتما در محل انجام شود. بنابراین اگر ایرادی در روند کاری سانترال محل کار خود مشاهده کردید، با نمایندگی مجاز پاناسونیک تماس بگیرید. همکاران ما در اولین فرصت برای تعمیر سانترال پاناسونیک در محل به آدرس شما آمده و اقدامات لازم را انجام می دهند. خدمات تعمیر در محل سانترال با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و می توانید هرگونه ایراد یا مشکل احتمالی را پیگیری کنید.

هزینه تعمیر سانترال پاناسونیک

هزینه تعمیر سانترال پاناسونیک و دیگر برندها به فاکتورهای بسیاری وابسته است. اول باید دید که کدام بخش سیستم (تلفن، کابل ها و … ) و به چه شکل و اندازه ای آسیب دیده اند. پس از آن می توان به صورت تقریبی تعیین کرد که برای تعمیر سانترال و رفع مشکلات آن باید چقدر هزینه شود. معمولا زمانی که نیاز به تعمیر و تعویض قطعات نیست و مسئله با اصلاح تنظیمات برطرف می شود، تعمیرات سانترال هزینه زیادی ندارد. اما اگر کابل ها یا خود تلفن آسیب جدی دیده باشند، قیمت تعمیر بیشتر خواهد بود.

تعمیرات سانترال پاناسونیک در کدام موارد ضروری است؟

سانترال بخش های مختلفی دارد که آسیب دیدگی، نصب نادرست یا خرابی هریک از آنها روند کلی سیستم را مختل می کند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران سانترال بعضا با آن مواجه می شوند، نویز است. نویز معمولا در اثر اتصال اشتباه کابل ها یا خرابی خط تلفن ایجاد می شود. با این حال ممکن است گوشی تلفن یا دیگر تجهیزات سخت افزاری ایراد داشته باشند. خرابی یا از کار افتادن کارت دیزا هم در کنار مشکلاتی همچون آزاد نشدن خط شهری و آسیب های سخت افزاری مثل شکستن گوشی، خرابی شماره گیر، از کار افتادن بلندگو و … تعمیر سانترال پاناسونیک را ضروری می سازند.

سرویس کار سانترال Panasonic

مراحل عیب یابی و تعمیر تلفن سانترال در محل یا در مرکز تعمیرات، توسط سرویس کار سانترال انجام می شود. این فرد، یک تعمیرکار ماهر و باتجربه است که با سیستم انواع مدل های سانترال آشنایی کامل دارد. سرویس کار پس از بررسی دقیق بخش ها و اجزای مختلف سانترال و شناسایی منشأ ایرادات سیستم، اقدامات لازم برای برطرف کردن آنها را انجام می دهد. همچنین اگر نیاز به تنظیم مجدد سانترال باشد، سرویس کار سانترال این کار را نیز انجام می دهد تا تمامی مشکلات عملکردی این سیستم برطرف شوند.

تعمیر سانترال پاناسونیک در محل

خدمات واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک

در صورت برخورد با خرابی‌های زیر می‌توانید با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک تماس بگیرید و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. در صورت عدم رفع خرابی، می توانید درخواست خود مبنی بر تعمیر در محل سانترال پاناسونیک را ثبت نمایید تا کارشناسان ما پس از انجام هماهنگی های لازم به محل مورد نظر اعزام گردند.

تعمیر خرابی مدار شارژ سانترال پاناسونیک

یکی از خدماتی که در نمایندگی تعمیر سانترال پاناسونیک به کاربران ارائه می شود، تعمیر مدار شارژ این دستگاه است. مدار شارژ، انرژی باتری را به دیگر قطعات تلفن می رساند و اگر درست کار نکند، ممکن است تلفن روشن نشده و یا ایراداتی داشته باشد. حتی ممکن است مدل های شارژی به درستی شارژ نشوند و یا باتری پس از مدت کوتاهی از کار بیفتد. این درحالی است که با تعمیر خرابی مدار شارژ سانترال پاناسونیک، چنین مشکلاتی هم برطرف شده و می توانید بدون ایراد با دستگاه کار کنید.

تعمیر خرابی میکروفن سانترال

اگر میکروفن سانترال از کار بیفتد یا آسیب ببیند، مکالمه ها مختل خواهد شد. در چنین شرایطی صدای شما به مخاطب نرسیده و یا قطع و وصل می شود. تکنسین های تعمیر سانترال پاناسونیک پس از عیب یابی دقیق میکروفن، آن را تعمیر می کنند تا مشکلات صدا برطرف شوند. در صورتی که این قطعه قابل تعمیر نباشد، آن را با یک نمونه اورجینال جایگزین می کنند تا شما بتوانید مکالمات مورد نظرتان را بدون مشکل و اختلال انجام دهید.

  • ست کردن دستی و بی‌سیم
  • رفع خرابی‌های مرتبط با کلید هوک
  • و تعمیر دیگر اشکالات احتمالی در تلفن ‌های پاناسونیک
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی سانترال پاناسونیک
  • رفع عیوب مربوط به طبقه RF درتلفن‌های بی‌سیم و بررسی معایب این بخش
  • تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک آنالوگ در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک دیجیتال ، ویپ، تلفن گویا ، ضبط مکالمات تلفنی، صندوق صوتی ، انتقادات و پیشنهادات در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • رفع مشکل عدم ارتباط به منشی تلفنی
  • رفع مشکل سفت شدن کلیدهای شماره‌گیر
  • تعمیرات سانترال ، فکس و گوشی تلفن سانترال پاناسونیک
  • رفع مشکل عدم ارتباط گوشی و پایه در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • رفع مشکل خاموش و روشن شدن دستگاه در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • سیم کشی یا کابل کشی خطوط تلفن جهت استفاده صحیح و بهینه برای سانترال
  • عقد قراد داد نگهداری و مشاوره با کلیه سازمان ها و شرکتهای خصوصی جهت اطمینان از برقرار بودن خطوط تلفن
خدمات واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک

پیغام های سانترال پاناسونیک

ممکن است در زمان استفاده از سانترال با پیغام های متعددی مواجه شوید که به دلیل درست کار نکردن سانترال نمایش داده می شوند. در این صورت بهتر است با استفاده از اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای دستگاه اشکال پیش آمده را مرتفع نمایید. معمولا در صورتی که دفترچه راهنما با دقت مطالعه شود می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند. البته شما می توانید با استفاده از اطلاعات موجود در سایت های معتبر نیز جهت رفع اشکالات پیش آمده در سانترال استفاده کنید.

ما در این بخش در تلاشیم تا برخی از رایج ترین پیغام های اعلام شده توسط سانترال پاناسونیک را بررسی کرده و شیوه پاسخ دهی به هر یک را به شما آموزش دهیم. بدیهی است درصورت عدم آشنایی با دستگاه بهترین کار تماس با یکی از کارشناسان تعمیر سانترال در مرکز تخصصی تعمیرات پاناسونیک است.

پیغام خط تلفن 1 را بررسی کنید/خط تلفن 2 را بررسی کنید

روش: پاسخ پیشنهاد داده شده در این بخش برای مدل هایی که با KX-TG954، KX-TG9552، KX-TG958 شروع می شوند، قابل استفاده است. در صورت مشاهده این پیغام جهت رفع مشکل و تعمیر سانترال ابتدا اتصالات را بررسی کنید. اتمالا این پیغام به این دلیل است که سیم خط تلفن ارائه شده هنوز وصل نشده یا به درستی وصل نشده است. اگر از دستگاه فقط به عنوان تلفن تک خطی استفاده می کنید، پیام را به صورت زیر پاک کنید:

  • برای پاک کردن Check tel line1، دستور [MENU # 1 8 9] را فشار دهید.
  • برای پاک کردن Check tel line2، دستور [MENU # 1 9 0 ] را فشار دهید.

اگر به دلیل قطع و وصل شدن جریان برق مجددا با پیغام های بالا مواجه شدید، از همان دو دستور مطرح شده جهت پاک کردن این پیغام ها استفاده کنید.

برای دسترسی با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید

این پیغام به این دلیل به شما نمایش داده می شود که شماره دسترسی پست صوتی را ذخیره نکرده اید.

  • بنابراین در صورت اعلام این پیام از سانترال پاناسونیک، ابتدا شماره دسترسی پست صوتی را ذخیره کنید.
  • در ادامه دستور [MENU#331] را فشار دهید.
  • پس از این کار شماره دسترسی خود را وارد کنید (حداکثر 24 رقم).
  • در پایان [SAVE] را فشار دهید.
  • پس از انجام ذخیره، [Off] را فشار دهید.
  • هنگام ذخیره شماره دسترسی به پست صوتی و رمز عبور صندوق پستی خود، فلش را به بالا [▲] (Pause) را فشار دهید.
  • این فلش رو به بالا برای اضافه کردن مکث بین شماره دسترسی و رمز عبور در صورت لزوم است.
  • برای مدت توقف مورد نیاز با ارائه دهنده خدمات تلفن خود تماس بگیرید.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی نیز می توانید با کارشناسان تعمیر سانترال تماس بگیرید و اطلاعات تخصصی لازم را دریافت کنید.

امکان برقراری تماس وجود ندارد

دلیل احتمالی برای نمایش این پیغام این است که حالت شماره گیری کاربر صحیح نیست. در این صورت اگر شما می توانید صدای شماره گیری را بشنوید، اما تلفن به دکمه های فشار داده شده پاسخ نمی دهد، حالت شماره گیری ممکن است اشتباه تنظیم شده باشد. در این وضعیت برای تعمیر سانترال بهتر است تنظیمات را تغییر دهید.

  • وضعیت تنظیم پیش فرض در این حالت Tone است.
  • Tone: برای خدمات شماره گیری صدا.
  • Pulse: برای سرویس شماره گیری چرخشی/ پالس.
  • [ MENU # 1 2 0 ] را فشار دهید.
  • فلش رو به بالا ▲ را فشار دهید.
  • فلش بالایا پایین ▼فلش رو به پایین را فشار دهید تا تنظیمات مورد نظر را انتخاب کنید.
  • [SAVE] را فشار دهید.
  • [OFF] را فشار دهید.
  • برای مدل‌های دارای ویژگی « Link to Cell»، ممکن است فقط حالت خط تلفن همراه روشن باشد. آن را خاموش کنید.
  • [MENU#157] را فشار دهید.
  • فلش رو به بالا ▲ را فشار دهید.
  • فلش رو بالایا فلش رو به پایین ▼ را فشار دهید تا ” OFF ” را انتخاب کنید.
  • [SELECT] را فشار دهید.
  • برای تأیید اتصال مناسب خط، از راهنمای عیب‌یابی برای بررسی پیام خطای خط تلفن استفاده کنید.

در صورت نیاز با واحد عیب یابی و تعمیر سانترال مرکز تخصصی تعمیرات Panasonic تماس بگیرید.

پیغام سانترال: خط تلفن را بررسی کنید

تست اتصالات سانترال

در صورت مشاهده این پیغام، مراحل درج شده در این بخش را برای تعیین وضعیت پیام “بررسی خط تلفن” انجام دهید. ابتدا سیم خط تلفن را بررسی کنید چرا که ممکن است خط تلفن وصل نشده یا به درستی وصل نشده باشد. با اطمینان از ایمن بودن سیم خط، اتصالات را بررسی کنید. هنگامی که سیم خط تلفن را در پشت تلفن وصل می کنید، مطمئن شوید که صدای کلیک (که در زمان وصل شدن و اتصال صحیح شنیده می شود) را می شنوید.

تلفن را به یک جک خط تلفن دیگر در داخل خانه خود وصل کنید. انجام این تست برای این است که ببینیم آیا مشکل از تلفن است یا مشکل از جک تلفن. اگر تلفن با جک دیگری کار می کند، مشکل از جک اصلی تلفن است. اگر تلفن روی هر دو فیش تلفن کار نمی کند، باید تعیین کنید که آیا مشکل از تلفن است یا خط تلفن.

تست سانترال

 اگر تلفن دیگری دارید، آن تلفن را به فیش خط تلفن وصل کنید و ببینید آیا می توانید صدای شماره گیری را بشنوید. اگر صدای شماره گیری وجود ندارد که مشکل خط تلفن دارید، با ارائه دهنده خدمات خط تلفن خود یا با کارشناسان تعمیر سانترال تماس بگیرید. اگر تلفن دیگری برای تست ندارید، تلفن را به خانه همسایه یا دوستان ببرید و تست کنید، اگر تلفن روی خط تلفن دیگری کار می کند، مشکل از خط تلفن است. پس از آزمایش اگر متوجه شدید که مشکل خط تلفن است، با ارائه دهنده خدمات خط تلفن خود تماس بگیرید.

اگر از این مدل در خط تلفن دیجیتال (دفتر، خط تجاری) استفاده می کنید ممکن است کار نکند. این یک تلفن مصرفی خانگی است که با سیستم های تلفن تجاری سازگار نیست. برای مدل های دارای ویژگی Link to Cell – اگر سیم خط تلفن را وصل نمی کنید و فقط از خطوط تلفن همراه استفاده می کنید، حالت خط تلفن همراه را روی Cell line only قرار دهید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر سانترال پاناسونیک تماس بگیرید.

تست سانترال پاناسونیک

اختلالات سخت‌افزاری سانترال

اختلالات سخت‌افزاری دستگاه سانترال را می‌توان در دو گروه جای داد: ۱٫ خرابی‌های مرتبط با سیم‌کشی و ۲٫ خرابی‌های مرکز تلفن سانترال. در اختلالات بخش نخست حضور پرسنل اجرایی مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک در محل اجرای پروژه الزامی است. لیکن در خرابی‌های نوع دوم، از آنجا که اختلال ایجاد شده مرتبط با بورد دستگاه است و تعمیر برد احتیاج به وسایل و تجهیزات تخصصی دارد می‌بایست قطعه معیوب جهت تعمیر و یا تعویض به مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک انتقال داده شود. در صورت درخواست و با اعلام مشتری یک قطعه جایگزین تا رفع خرابی بورد اصلی در محل پروژه نصب می‌گردد تا اختلالی در عملکرد شرکت ایجاد نگردد.

اختلالات نرم‌افزاری سانترال

این قسم اختلالات عمدتاً ناشی از دستکارهای عمدی و یا غیرعمدی‌ای است که در برنامه‌ریزی‌های مرکز اتفاق می‌افتند. چنین اختلالاتی -در صورتی که جزیی باشند- از طریق تماس با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک قابل رفع و حل می‌باشند.

دیگر خدمات مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک

  • تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک
  • رفع مشکل عدم شارژ کافی و خرابی باطری
  • رفع مشکل کار نکردن تعدادی از کلیدهای گوشی
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی تلفن های سانترال
  • رفع مشکل خرابی زنگ تلفن و عدم زنگ خوری تلفن برای تماس‌های ورودی
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی انواع گوشی تلفن پاناسونیک بیسیم
  • رفع مشکل خرابی بلندگو و یا میکرو فن دستگاه در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • تعمیر خرابی مدار شارژ
  • تعمیر شکستگی صفحه نمایش
  • تعمیر اسپیکرهای گوشی پاناسونیک
  • تعمیر خرابی صفحه نمایشگر یا همان ID caller
  • تعمیر خرابی دکمه‌ها و کلیدها در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  • تعمیر خرابی میکروفن و یا سوختن میکروفون در تلفن‌های پاناسونیک
  • تعمیر خرابی مدار نگه‌دارنده باتری در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
تعمیرات سانترال پاناسونیک

تعمیرات سانترال پاناسونیک و دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک

تعمیرات سانترال پاناسونیک در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانشِ تخصصی، ابزارآلاتی مطابق با فناوری‌های روز دنیا در اختیار دارند. همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک بتوانند تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این سیستم را مرتفع سازند.

متخصصان این حوزه به دلیل سالها تجربۀ کار با این دستگاه، آشنایی جامعی با ساختار قطعات آن داشته و توانسته اند رویکردهای سازگار با دستگاه را جهت سرویس و تعمیر آن برگزینند. در صورت نیاز به هریک از خدمات مرکز تعمیر سانترال Panasonic و یا نیاز به حضور کارشناسان این مرکز، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز با ما تماس بگیرید. دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار سانترال پاناسونیک و دیگر خبرها

اخبار سانترال پاناسونیک و دیگر خبرها مرتبط با محصولات پاناسونیک از طریق فضای زیر با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد. جدیدترین اخبار و رویدادهای پاناسونیک توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان نمایندگی پاناسونیک رصد گشته و از طریق فضای زیر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

اخبار استخراج شده توسط تیم خبری مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک و سایر واحدهای این مرکز، حاوی مطالبی در ارتباط با جدیدترین محصولات پاناسونیک، نوین ترین تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه های پاناسونیک، پرفروش ترین دستگاه های پاناسونیک و مواردی از این دست است. مطالب مذکور را می توانید از طریق لینک های زیر دنبال نمایید و با دوستان خود و سایر علاقمندان این حوزه به اشتراک بگذارید.

مقالات سانترال پاناسونیک و دیگر مقالات

مقالات سانترال پاناسونیک دربردارنده برخی از شیوه های تعمیر و سرویس این دستگاه است. همانگونه که می دانید ممکن است سانترال بر اثر برخی مواردِ خاص دچار اشکال شود و روند فعالیت برقراری تماس را برای کاربران غیرممکن سازد. گاه کاربران سانترال تصور می‌کنند که در صورت بروز هر اشکالی می‌بایست دستگاه را به واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک ارجاع داد اما باید گفت که در برخی از موارد با راه‌اندازی مجدد یا همان ریست سانترال (Reset) کلیه اشکالات به وجود آمده برطرف می‌گردد.

چنین اختلالاتی غالباً در مواردی رخ می‌دهد که فردی ناآشنا و غیرمتخصص بخواهد برنامه‌ریزی خاصی را در دستگاه پیاده سازد که رویدادهای اینچنینی در سانترالِ پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه زمینه‌ساز اشکالات بیشتری است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بهترین شیوه های کار و نگهداری دستگاه سانترال و سایر تولیدات پاناسونیک مطالعه مقالات ارائه شده در بخش زیر توصیه می گردد.

انواع سانترال پاناسونیک و دیگر محصولات پاناسونیک

دستگاه سانترال در جایگاه یک مرکزِ تلفنِ خصوصی نقش ویژه‌ای در مدیریت تماس‌ها ایفاء می‌کند. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض جعبه‌ای خالی است که پر شدنش برحسبِ خواسته و نیاز مجموعه صورت می‌گیرد. کارت‌های تعبیه شده در سانترال خود متشکل از دیود و قسمت‌های بسیار کوچک و حساس الکترونیکی هستند.

طراحی این کارت‌ها به شکلی صورت گرفته که در عین حساسیت نسبت به تغییر ولتاژ برق، کمی مقاومت داشته باشند استفاده از این دستگاه در برخی مکان‌ها -نظیر مجموعه‌هایی که برق محیط ناپایداری دارند- بسیار ضروری به‌نظر می‌رسد. انواع سانترال پاناسونیک و دیگر محصولات پاناسونیک توسط تیم تعمیرات سانترال پاناسونیک در بخش زیر معرفی خواهند شد.

سوالات متداول تعمیرات پاناسونیک

بهتر است پیش از ارسال دستگاه به واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک، موارد زیر را چک و بررسی نمایید:

  • برق دستگاه و ساختمان را چک نمایید.
  • گوشی‌های متصل به دستگاه را چک نمایید.
  • حالت روز و شب دستگاه سانترال را چک نمایید.
  • از صحت سیم‌کشی داخلی اطمینان حاصل کنید.
  • از عدم قطعی خط از سوی مخبرات مطمئن شوید.
  • از سالم بودن سیم‌های ارتباطی دستگاه نظیر سیم پاور اطمینان حاصل نمایید.
  • با پرسش از اطرافیان، از عدم دستکاری دستگاه توسط فرد دیگری اطمینان حاصل نمایید.

در صورت بررسی موارد فوق و ادامه مشکل دستگاه، می توانید با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک و حضور در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک نسبت به تعمیر و بهسازی دستگاه خویش اقدام نمایید. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با دارا بودن بازه زمانی خاص، مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد.

بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی سرویس های مرتبط با تولیدات این شرکت اعم از تعمیرات سانترال پاناسونیک ،تعمیرات تلویزیون پاناسونیک و … را دربرمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

هجده − 9 =