اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات پاناسونیک

آموزش تعمیرات پاناسونیک یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک است که با استفاده از برترین امکانات و تجهیزات آموزشی و با حضور برترین اساتید این حوزه انجام می پذیرد. متقاضیان حضور در دوره های آموزش تعمیرات پاناسونیک می توانند با مطالعه مباحث آتی، با سرفصل ها و دوره های برگزار شده در این مرکز آشنا شوند. در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

دوره های مذکور در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار شده و کارآموزان پس از طی آزمونهای ابتدایی جهت تعیین سطح، برای ثبت نام در دوره مورد نیاز راهنمایی می گردند. دانش آموختگان این مرکز، به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات هر یک از دستگاه های لنوو یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند.

آموزش تعمیرات پاناسونیک

مرکز آموزش تعمیرات پاناسونیک

مرکز آموزش تعمیرات پاناسونیک مجهز به کارگاه های متعدد تعمیراتی است تا هر یک از کارآموزان بتوانند با فراغ بال به کار با دستگاه های مورد نیاز بپردازند. تجربه کار مستقیم با دستگاه ها و پیاده سازی مباحث نظری آموزش داده شده توسط اساتید، تأثیر بسزایی در پیشرفت همه جانبه کارآموزان این مرکز داشته است.

مجهز بودن این مجموعه به پیشرفته ترین امکانات آموزشی، تأکید بر آموزش و تدریس ساده ترین و پیچیده ترین مباحث در حوزه تعمیرات Panasonic، برخورداری این مجموعه از کارگاه های متعدد آموزشی، اعطای گواهینامه و مدرک معتبر پس از اتمام هر دوره، ارائه مشاوره های رایگان در حوزه کار و اشتغال و مواردی از این دست برخی دیگر از ویژگی های مرکز آموزش تعمیرات پاناسونیک است.

واحدهای آموزش تعمیرات پاناسونیک

واحدهای آموزش تعمیرات پاناسونیک در این مرکز متعدد بوده و تدریس مباحث مرتبط با هریک از دستگاه های پاناسونیک در کارگاه های مجزا و مرتبط با همان محصول انجام می پذیرد. برخی از واحدهای تعمیرات پاناسونیک در این مرکز عبارتند از:

  • واحد آموزش تعمیرات کپی پاناسونیک
  • واحد اموزش بازیابی اطلاعات پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات پروژکتور پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات پرینتر پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات کامپیوتر پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

دوره عمومی تعمیرات پاناسونیک

دوره عمومی تعمیرات پاناسونیک مناسب برای کاراموزانی است که هیچگونه آشنایی با دستگاه های پاناسونیک، ساختار الکترونیکی و عملکرد هر یک از آنها و در نهایت تجهیزات تعمیر ندارند. داوطلبان در دوره عمومی آموزش تعمیرات پاناسونیک با مباحث ابتدایی این حوزه آشنا شده و آمادگی لازم جهت ورود به دوره تخصصی آموزش تعمیرات پاناسونیک را کسب می نمایند.

شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات پاناسونیک نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات پاناسونیک اقدام نمایند.

دوره تخصصی تعمیرات پاناسونیک

دوره تخصصی آموزش تعمیرات پاناسونیک دربردارنده تمامی مباحث و سرفصل های تخصصی مرتبط با تعمیرات پاناسونیک است. کارآمزوان با حضور در این دوره بر ریز و درشت های این حوزه مسلط گشته و آمادگی ورود به بازار کار را می یابند. با اتمام این دوره گواهینامه و مدرکی دال بر پایان دوره و کسب امتیاز لازم به کاراموز اعطا می گردد. تسلط بر جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی، آشنایی با جدیدترین دستگاهها و تجهیزات تعمیر، واکاوی و آنالیز فنی دستگاههای گوناگون پاناسونیک نظیر لپ تاپ، تبلت، موبایل و…، آموزش اصولی و کاربردی تعمیرات به صورت کاملاً عملی و … برخی دیگر از ویژگی های دوره تخصصی تعمیرات پاناسونیک است.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با همکاری جمعی از زبده‌ ترین کارشناسان صنعت الکترونیک و دیگر متخصصان مرتبط با این حوزه، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را چه در بخش عرضۀ محصولات و چه در بخش خدمات پس از فروش و آموزش تعمیرات پاناسونیک ، به هموطنان گرامی ارائه نماید. هموطنان گرامی می‌توانند هریک از خدمات مورد نیاز خویش را با مراجعه به این مرکز دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در نمایندگی پاناسونیک با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان خواهند بود و راهنمایی های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

5 + 2 =