اشتراک گذاری

تعمیرات پروژکتور پاناسونیک

تعمیرات پروژکتور پاناسونیک در صورتی که با یک عیب‌یابی صحیح آغاز گردد و در فرآیند آن از تجهیزات پیشرفته و سازگار با دستگاه استفاده شود نه تنها عیوب پروژکتور را رفع می‌نماید بلکه با ارتقاء ساختار آن، لذت کار با یک دستگاه نو و بی‌عیب‌و‌نقص را مجدداً برای کاربر فراهم می‌سازد.

از سویی دیگر، هرگونه عملیات تعمیر که بدون درنظر داشتن پارامترهای مذکور، بر روی این دستگاه اِعمال شود نه تنها عیوب دستگاه را رفع نمی‌کند بلکه ممکن است با آسیب‌رسانی به بخش‌های سالم آن، خرابی پروژکتور را چندین برابر ساخته و امکان تعمیر و بهبود آن را برای همیشه از میان ببرد. بنابراین اکیداً پیشنهاد می‌کنیم پیش از تحویل پروژکتور به یک مرکز تعمیراتی از مجاز بودن آن مرکز و رعایت استانداردهای تعمیرات پروژکتور در آن اطمینان حاصل کنید.

نمایندگی پاناسونیک در راستای تأمین نیازهای کاربران خویش به خدمات تعمیر و بازیابی دستگاه‌ها، تیمی از کارشناسان متعهد و متخصص را به همکاری فراخوانده است تا خاطر کاربران و مشترکان را از وجود یک مرکز استاندارد و مجاز -که خدمات تعمیر آن بر اساس ضوابط و قوانین جهانی است،- مطمئن سازد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات پروژکتور پاناسونیک، دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند.

دانش و مهارت فنی کارشناسان تعمیر پاناسونیک با برگزاری آزمون‌های متعدد از سویِ مرکز تعمیرات پروژکتور پاناسونیک مورد سنجش قرار گرفته است از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر پروژکتور پاناسونیک می‌باشند.

تعمیرات پروژکتور پاناسونیک1

خدمات تعمیرات پروژکتور پاناسونیک

اگر شما نیز جزو کاربران همیشگی پروژکتور پاناسونیک و یا سایر برندهای موجود در بازار باشید، حتما می‌دانید که کار با این دستگاه نیز بایدها و نبایدهای خاص خود را دارد. برای مثال کارشناسان تعمیر پروژکتور توصیه می‌کنند که کاربر به هیچ عنوان بدنه دستگاه را باز نکند. چرا که باز کردن بدنه دستگاه ممکن است سبب برق گرفتگی کاربر و یا آسیب شدید به پروژکتور گردد. در ارتباط با تعمیر پروژکتور نیز اکیدا توصیه شده که این کار صرفاً توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام شود.

چرا که ساختار پروژکتورهای امروزی بسیار فشرده بوده و دستکاری‌های نابجا و ناشیانه را برنمی‌تابد. از همین رو توصیه می‌شود در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در پروژکتورهای مورد استفاده تعمیر انها را صرفاً به مراکز مجاز بسپارید. مرکز تخصصی تعمیرات پروژکتور پاناسونیک یکی از مراکز مجاز و استاندارد فعال در این حوزه است که شما کاربران گرامی می‌توانید سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را با حضور در آن و یا از طریق تماس –و به صورت سرویس در محل- دریافت نمایید. در بخش‌های آتی به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر پروژکتور پاناسونیک اشاره خواهیم کرد.

تعمیر لنز پروژکتور پاناسونیک

لنز پروژکتور مجموعه‌ای از عدسی‌ها است که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و کیفیت تصویر را افزایش می دهند. به طور کلی لنز پروژکتورها را می توان در دو گروه لنزهای ثابت و لنزهای زوم جای داد. لنزهای ثابت فاصله کانونی ثابتی دارند و در نتیجه نسبت بزرگنمائی ثابتی نیز دارند، لیکن لنزهای زوم دارای فاصله کانونی متغیر هستند و نسبت بزرگنمائی متغیری نیز دارند.

در صورتی که لنز پروژکتور پاناسونیک شما نیز به هر دلیل دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است، می توانید با حضور در مرکز تعمیرات پروژکتور پاناسونیک و مراجعه به پارت تعویض و تعمیر لنز پروژکتور پاناسونیک، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این قطعه از دستگاه را دریافت نمایید. کارشناسان ما در این واحد، پس از عیب یابی صحیح و بررسی کارشناسانه این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال خواهند کرد.

تعمیر لامپ پروژکتور پاناسونیک

یکی از قطعات قابل تعویض موجود در پروژکتورهای امروزی، لامپ پروژکتور است. لامپ پروژکتور یکی از گران قیمت ترین قطعات این دستگاه است که متاسفانه کاربر ناچار است در طول مدت عمر مفید پروژکتور، بارها آن را تعویض کند‌. لامپ پروژکتور یک قطعه مصرفی است و طول عمر آن عموماً 2000 ساعت است. برای افزایش عمر لامپ پروژکتور پاناسونیک بهتر است پس از استفاده از پروژکتور و خاموش شدن لامپ آن، از کشیدن دو شاخه دستگاه از پریز برق خودداری کنید.

این کار کمک می‌کند تا فن های دستگاه روشن مانده و کار خنک‌سازی قطعات را انجام دهند. در صورت بروز اشکال در لامپ پروژکتور خود می‌توانید سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال را با حضور در مرکز تعمیرات پروژکتور پاناسونیک دریافت نمایید. کارشناسان ما در این مرکز، پس از عیب یابی صحیح و بررسی کارشناسانه این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر لامپ پروژکتور را با شما در میان خواهند گذاشت و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال خواهند کرد

تعمیر پروژکتور پاناسونیک
  • تعمیر و تعویض لامپ ویدئو پروژکتو پاناسونیک
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدئو پروژکتور پاناسونیک
  • رفع عیوب مربوط به Main Board ویدئو پروژکتور پاناسونیک
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور پاناسونیک
  • عیوب مربوط به پاور ویدئو پروژکتور پاناسونیک
  • عیوب مربوط به پاور لامبلاست پاناسونیک
  • عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور پاناسونیک
  • عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور پاناسونیک
  • عیوب مربوط به تراشه DMD پاناسونیک
  • عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور پاناسونیک

پاسخگویی به پرسش های متداول در حوزه تعمیرات پروژکتور پاناسونیک

کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور پاناسونیک به دو دلیل قادر به رفع غالب اشکالات ایجاد شده در پروژکتورهای پاناسونیک هستند؛ دلیل نخست تجربه بالای کادر فنی این مرکز و واکاوی تعداد بیشماری از سیستم های قدیم و جدید پروژکتورهاست. دلیل دوم حضور در همایش ها و نشست های تخصصی مرتبط با تعمیرات پروژکتورهای پاناسونیک است که معمولاً با حضور برجسته‌ترین اساتید بین‌المللی این حوزه برگزار می‌گردند. اما دستیابی به این سطح از مهارت و تخصص تنها به سبب دلایل مذکور نیست؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات پروژکتور پاناسونیک ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجیهزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در اختیار تعمیرکاران این مرکز قرار داده شده است.

کارشناسان این مرکز به سبب تجربه و تعهد بالای خویش، به این مسئله آگاهند که احترام به ارباب رجوع و حفظ اصول مشتری مداری، یکی از پارامترهای ضروری و بایسته این حوزه است، از اینرو در تلاشی صادقانه درصدد برآمده‌اند تا پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان باشند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش زیر، سوالات دیگر کاربران و پاسخ های همکاران ما به این پرسش‌ها را مشاهده نمایید. از سویی دیگر در صورت داشتن هر گونه پرسش درباره پروژکتورهای پاناسونیک می‌توانید آن‌ها را با ما در میان گذاشته و پاسخ تخصصی کارشناسانمان را دریافت کنید.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات

نمایندگی پاناسونیک، با درنظر داشتن تولیدات متنوع و گوناگون عرضه شده توسط این کمپانی، اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز به کاربران و طرفداران محصولات پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش فروش و تعمیرات ارائه می گردد. در بخش نخست، نمایندگی پاناسونیک با بهره گیری از کارشناسان فروش و متخصصین این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت می پردازد.

در بخش دوم، متخصصین و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. راهکار این مرکز جهت ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای در هر دو بخش، تعیین پارت های متعدد تعمیراتی و فروش است تا کاربر بتواند بسته به نیاز خویش، خدمات تخصصی خود را دریافت نماید. از همین روست که نمایندگی پاناسونیک متشکل از واحدها و پارت های متعدد است و کارشناسان بسیاری را در اختیار دارد.