اشتراک گذاری

تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک

تعمیرات تخصصی تلفن بی سیم پاناسونیک در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک متشکل از سه پارت عیب یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری است که در هریک از آنها کارشناسانی مجرب و تجهیزاتی پیشرفته جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات حضور دارند.

کافی است تا شما کاربران گرامی در صورات مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارآمدی در دستگاه خویش آنرا به مرکز تعمیرات تلفن بی سیم Panasonic بسپارید تا شاهد رفع کلیه اختلالات پیش آمده در آن باشید. نمایندگی تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک به دلیل ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و دریافت پایین ترین هزینه ممکن در طول سالهای اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گشته است که به هر روی نیاز به دریافت تعمیرات تلفن پاناسونیک دارند.

واحد تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک

یکی از پارت های فعال در نمایندگی پاناسونیک، پارت تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک است که ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم این دستگاه است. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک به دلیل آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با تلفن های پاناسونیک را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گشته اند. نکته شااین ذکر در باب واحد تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک آن است که تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی پاناسونیک صورت می‌پذیرد و مشمول گارانتی و ضمانت است.

خدمات تخصصی واحد تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک

  • تعمیر خرابی صفحه نمایشگر یا همان ID caller
  • رفع عیوب مربوط به طبقه RF درتلفن‌های بی‌سیم و بررسی معایب این بخش
  • ست کردن دستی و بی‌سیم در مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک
  • رفع خرابی‌های مرتبط با کلید هوک
  • و تعمیر دیگر اشکالات احتمالی در تلفن ‌های پاناسونیک
  • تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک آنالوگ
  • تنظیمات و پروگرامینگ، نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک دیجیتال ، ویپ، تلفن گویا، ضبط مکالمات تلفنی، صندوق صوتی، انتقادات و پیشنهادات در مرکز تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک
  • سیم کشی یا کابل کشی خطوط تلفن جهت استفاده صحیح و بهینه برای سانترال
  • عقد قراد داد نگهداری و مشاوره با کلیه سازمان ها و شرکتهای خصوصی جهت اطمینان از برقرار بودن خطوط تلفن
  • تعمیرات سانترال ، فکس و گوشی تلفن سانترال پاناسونیک
  • رفع مشکل سفت شدن کلیدهای شماره‌گیر
  • رفع مشکل خاموش و روشن شدن دستگاه
  • رفع مشکل عدم ارتباط به منشی تلفنی در مرکز تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک
  • رفع مشکل عدم شارژ کافی و خرابی باطری
  • رفع مشکل خرابی بلندگو و یا میکرو فن دستگاه
  • رفع مشکل خرابی زنگ تلفن و عدم زنگ خوری تلفن برای تماس‌های ورودی
  • رفع مشکل کار نکردن تعدادی از کلیدهای گوشی
  • تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک در مرکز تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک
  • تعمیر خرابی میکروفن و یا سوختن میکروفون در تلفن‌های پاناسونیک
  • تعمیر اسپیکرهای گوشی پاناسونیک
  • تعمیر خرابی دکمه‌ها و کلیدها
  • تعمیر خرابی مدار شارژ
  • تعمیر خرابی مدار نگه‌دارنده باتری
  • تعمیر شکستگی صفحه نمایش در مرکز تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی سانترال پاناسونیک
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی انواع گوشی تلفن پاناسونیک بیسیم
  • فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی تلفن های سانترال

مزایای تلفن بی سیم پاناسوینک

پاناسونیک برند نام‌‌آشنایی است که در طول سالهای اخیر توانسته است با ارائه محصولات باکیفیت و مقرون‌بصرفه جایگاه خویش در بازارهای جهانی را حفظ کند. پاناسونیک نخستین شرکتی بود که در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port و در سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.

تلفن های بی سیم پاناسونیک از آن دست کالاهایی هستند که هم در بازار داخلی کشور و هم در بازارهای جهانی توانسته اند از سایر رقبای خود پیشی گیرند و بخش عمده ای از بازارهای جهانی را به تصرف خود درآورند. از مزایای گوشی های بی سیم پاناسونیک می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد. هر چند آن دسته از گوشی های رومیزی که دارای منشی هستند، حتماً باید به جریان برق متصل باشند و در صورت قطع بودن برق، این گوشی‌ها نیز قابل استفاده نیستند.

از دیگر امکانات مهم تلفن پاناسونیک آن است که در غالب این محصولات آیفون یا بلندگو وجود دارد. البته باید توجه داشت که بلندگو یا آیفون تنها با جریان برق یا باتری قابل استفاده است. همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد شما کاربران گرامی می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با  این دستگاه را با مراجعه به مرکز تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک دریافت نمایید. برخی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد تلفن بی سیم پاناسونیک عبارتند از:

 

  • شماره گیرهای برخی از تلفن های پاناسونیک ضد آب است
  • برخی از تلفن های پاناسونیک در برابر سرما و گرما (۵ تا ۴۵ درجه سانتی گراد) مقاوم هستند
  • تمیز شدن اتوماتیک محل شارژ
  • عدم کاربرد سرب و دیگر مواد شیمیایی مضر در ساخت گوشی
  • طراحی ارگونومیک برای نگه داشتن گوشی در دست یا استفاده از چانه برای نگه داری گوشی
  • پاناسونیک اولین فروشنده تلفن‌های بیسیم در جهان است
  • در غالب تلفن های پاناسونیک نمایشگر بزرگ ال سی دی وجود دارد
  • راه اندازی اولیه غالب تلفن های پاناسونیک ساده است
  • غالب تلفن های پاناسونیک در برابر افتادن از بلندی تا ۱٫۵ متر مقاوم هستند
  • بادوام بودن در پاناسونیک به این معنی است که می توانید سال‌ها از محصولات آن، بدون هیچگونه تغییر شکلی استفاده نمایید

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدمات تضمینی در دو حوزه فروش و تعمیر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب نموده و در صدر مراکز ارائه دهنده خدمات به ویژه مراکز خدمات پس از فروش قرار گیرد. صبر و شکیبایی کارشناسان نمایندگی پاناسونیک در ایران در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

مدیریت نمایندگی پاناسونیک در ایران همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و مهندسان خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی پاناسونیک در ایران و مراجعه به واحدهای تخصصی فعال در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصول خویش بهره مند گردید. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.