اشتراک گذاری

ما مدعی بهترین در تعمیر تبلت پاناسونیک هستیم

اگر از کاربران تبلت های پاناسونیک هستید می‌توانید با حضور در نمایندگی Panasonic و مراجعه به پارت تبلت، تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات تبلت های پاناسونیک را دریافت نمایید. در این مرکز، سرویس‌های مرتبط با تعمیر تبلت پاناسونیک در سه پارت مجزای عیب‌یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری انجام می‌پذیرد. در پارت عیب‌یابی، تبلت های تحویل داده شده به این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و نوع اشکال پیش آمده در آنها شناسایی می‌گردد.

با تشخیص نوع اشکال پیش آمده اقدامات لازم جهت تعمیر تبلت بر روی این دستگاه پیاده شده و در نهایت پس از تست عملکرد دستگاه، تبلت جهت تحویل به مشتری آماده خواهد شد. خدمات ارائه شده توسط تیم کارشناسی مرکز تعمیرات تبلت پاناسونیک منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد.

تعمیر تبلت پاناسونیک

با تخصصی‌ترین تعمیرات تبلت پاناسونیک آشنا شوید

تعمیر تبلت پاناسونیک و انواع بردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550، Clean Room ، PC3000 ،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می گیرد.  بالا بودن سطح کیفی خدمات در این مجموعه به دلیل تأکید مدیریت این مرکز بر حفظ و پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان و مشترکان خویش است.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر تبلت پاناسونیک که با حضور در این مرکز قابل دریافت هستند عبارتند از: حل مشکلات تبلت هایی که روشن می شوند و تصویر ندارند، حل مشکلات تبلت هایی که شارژ نمی شوند، هنگ کرن تبلت پاناسونیک ، حل مشکلات تبلت هایی  که شارژ خالی می کنند، برطرف کردن مشکلات تبلت های پاناسونیک که وای فای آن ها از کار افتاده است، حل مشکلات تبلت هایی که بلوتوث آنها کار نمی کند، حل مشکل زود خالی شدن باتری تبلت، حل مشکل کند شدن تاچ یا عمل نکردن آن در تبلت، برطرف کردن مشکلات کم نور شدن تبلت و … .

تعمیرات تبلت پاناسونیک (نرم افزاری)

خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق اشکالات نرم افزاری پیش آمده در تبلت ها را می‌توان با اندک دستکاری و تغییر در بخش تنظیمات، رفع و برطرف کرد. در این میان آنچه که مهم است طی صحیح مرحله عیب‌یابی و تشخیص صحیح نوع اشکال نرم افزاری پیش آمده در تبلت است. اهمیت مرحله عیب یابی از آن روست که طی صحیح آن مانع از دستکاری‌های نابجای دستگاه شده و تعمیرکار را به سوی تعمیرات صحیح هدایت خواهد کرد.

خدمات مرتبط با تعمیر تبلت پاناسونیک در بخش نرم افزاری بسیار متنوع بوده که از میان آنها می‌توان به سرویس‌هایی چون رفع مشکل وصل نشدن تبلت به اینترنت، تعمیرات تخصصی وای فای تبلت، اپدیت و به روز رسانی سیستم عامل تبلت، رفع مشکل ری‌استارت کردن‌های مکرر تبلت، بازیابی و ریکاوری اطلاعات تبلت پاناسونیک، رفع مشکل کند شدن سرعت تبلت، رفع مشکلات نرم افزاری و هنگ کردن تبلت، رفع مشکلات مدار پاور و تغذیه تبلت پاناسونیک، برطرف کردن مشکل شناسایی نشدن سیم کارت در تبلت های پاناسونیک و …. اشاره کرد.

تعمیر تبلت در تهران همراه با گارانتی 

تعمیرات تبلت پاناسونیک (سخت افزاری)

از میان شایع‌ترین خرابی‌های سخت افزاری مشاهده شده در تبلت های پاناسونیک می‌توان به مواردی چون شکستگی گلس و صفحه نمایش، خرابی یک یا چند مورد از دکمه‌های تبلت پاناسونیک، خرابی باتری تبلت و شارژ نگه نداشتن باتری، آبخوردگی تبلت، خرابی دوربین تبلت، خرابی سوکت شارژ و مدار شارژ و در نهایت خرابی فلت تصویر اشاره کرد. برای تعمیر هر یک از این موارد نیاز است تا تبلت پاناسونیک با استفاده از تجهیزات عیب‌یابی بررسی شده و بسته به نوع اشکال تعمیر گردد.

طی صحیح مرحله عیب‌یابی نقش بسزایی در بازیابی کیفیت نخستین تبلت و تعمیر همه جانبه آن دارد. بی‌توجهی به این مسئله سبب اِعمال تعمیرات نابجا بر روی تبلت و خرابی‌های دوچندان آن خواهد شد. ازهمین رو اکیدا توصیه می‌شود که برای تعمیر تبلت پاناسونیک خود، به ویژه تعمیرات مرتبط با بخش سخت افزاری، صرفاً به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه نظیر نمایندگی مجاز پاناسونیک مراجعه نمایید.

خدمات تعمیر تبلت پاناسونیک را برای شما گارانتی کرده‌ایم

مرکز تخصصی تعمیر تبلت پاناسونیک کلیه خدمات مرتبط با تعمیر تبلت های Panasonic را همراه با گارانتی معتبر به مراجعان محترم ارائه می‌نماید. گارانتی خدمات تعمیرات تبلت پاناسونیک، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت. مدت زمان گارانتی خدمات تعمیر تبلت پاناسونیک بسته به تشخیص کارشناس تعمیر است و غالباً پس از اتمام تعمیر، به دارنده دستگاه اعلام می گردد. (در ارتباط با برخی از خدمات نظیر بازیابی اطلاعات امکان ارائه گارانتی وجود ندارد). باید توجه داشت که گارانتی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پاناسونیک به دلیل اطمینان این مجموعه از سطح کیفی خدمات ارائه شده در آن و برخورداری نمایندگی پاناسونیک از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده‌ترین کارشناسان تعمیر است.

نمایندگی پاناسونیک بی‌همتا در سرعت، تجربه و کیفیت

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند.

خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد. نمایندگی پاناسونیک در بخش خدمات پس از فروش پشتبان محصولاتی چون  تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش (دی وی دی)، سیستم ‌های سینمای  خانگی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم خانگی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، دستگاه های فتوکپی و فکس، سیستم های سنترال مرکزی تلفن، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و… است.