دستگاه TVM پاناسونیک یکی از سیستمهای مکمل دستگاه سانترال است. با وصل کردن این سیستم به دستگاه سانترال پاناسونیک، امکان استفاده از برخی ویژگیهای سیستم به صورت کاملاً تخصصی فراهم میشود. خوشبختانه، همهی مدلهای سانترال، چه پرطرفیت و چه کم ظرفیت- امکان وصل شدن به صندوق صوتی پاناسونیک را دارند.
نکته شایان توجه در این میان آن است که هر سیستم و دستگاه، متناسب با گنجایشی که دارد میتواند از دو مدل موجود از صندوق صوتی های برند پاناسونیک بهره گیرد. در صورت نیاز به راه اندازی پیغام گیر تلفن سانترال میتوانید شیوه انجام این کار را در بخشهای آتی مشاهده نمایید. در بخشهای آتی روش راه اندازی پیغام گیر تلفن سانترال کم ظرفیت آموزش داده خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر در این رابطه میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.
چند نکته دربارهی پیغام گیر تلفن سانترال
برای فعال کردن سیستم صندوق صوتی (سرویس پیغام گیر تلفن سانترال) و استفاده از این قابلیت در دستگاه سانترال کم ظرفیت دو پورت اصلی و دو پورت فرعی در نظر گرفته شده است. برای وصل کردن صندوق صوتی میتوان از طریق جک های ۰۷ و ۰۸ اقدام کرد. این جک ها به عنوان اولین پورت، توسط کد سانترال ۱۳۰ قابل برنامه ریزی هستند. برای اتصال دومین پورت یا جک صندوق صوتی می توان از جک های ۱۵ و ۱۶ استفاده نمود.
علاوه بر این، میتوان به جز این دو پورت که به طور پیش فرض، جایگاه تعریف شده برای اتصال صندوق صوتی هستند، از تمام ۲۴ جک موجود در سانترال استفاده نمود. در این شرایط میبایست در زمان برنامه ریزی، گزینه Disable را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که در صورت فعال بودن کد سانترال ۱۰۳، با نام تنظیمات تلفن گویا سانترال پاناسونیک، این برنامه قابل دسترسی نخواهد بود.
پیشنهاد سایت: آموزش نصب سانترال کم ظرفیت پاناسونیک
فعال سازی پیغام گیر تلفن سانترال
برای فعالسازی پیغام گیر تلفن سانترال کافی است تا مراحل درج شده در بخش زیر را دنبال نمایید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در پیادهسازی مراحل زیر میتوانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر سانترال پاناسونیک تماس گرفته و راهنماییهای لازم را دریافت نمایید.
- برای فعالسازی پیغام گیر تلفن سانترال، ابتدا وارد حالت برنامه ریزی شوید.
- پس از این کار کد سانترال “۱۳۱” را وارد نمایید.
- با فشار دادن SP-PHONE وارد حالت انتخاب گزینه خواهید شد.
- با استفاده از کلید AUTO ANS گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.
- با STORE اطلاعات وارد شده ذخیره می شود.
- برای خارج شده از این برنامه کلید HOLD را فشار دهید.
نمایندگی رسمی پاناسونیک
نمایندگی رسمی پاناسونیک با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزاتِ دو حوزه تعمیر و فروش در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید. این مرکز تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان جوان کشور را پس از آنالیز و آزمون های متعدد به همکاری فراخوانده و در صدد است تا خدماتی لایق نام کمپانی خوشنام و محبوب Panasonic را ارائه نماید و رضایت خاطر هموطنان گرامی را کسب نماید.
ویژگی قابل توجه نمایندگی رسمی پاناسونیک ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه میگردد؛ دیگر ویژگی های بارز این مرکز عبارتند از: بهکارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات پاناسونیک، کنترلهای دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی پاناسونیک و نظرسنجی از مشتریان محترم، تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بینالمللی و…. .