نمایندگی پاناسونیک در تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء دستگاه های پاناسونیک به به مراجعان گرامی ارائه می گردد. خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از مجرب ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد.

نمایندگی پاناسونیک در تهران در تلاش است تا با تجهیز فضای خویش به حضور «زبده ترین کارشناسان» و «پیشرفته ترین تجهیزات»، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز در دو حوزه تعمیر و فروش را به کاربران دستگاه های پاناسونیک ارائه نماید. کارشناسان حاضر در نمایندگی پاناسونیک در تهران با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان خواهند بود و راهنمایی های مورد نیاز را در سه حوزه فروش، تعمیرات و آموزش تعمیرات به شما ارائه خواهند داد.

نمایندگی پاناسونیک در تهران

ویژگی‌های نمایندگی پاناسونیک در تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران خدماتی گسترده در اقصی نقاط تهران به کاربران گرامی ارائه می نماید. این امکان فراهم شده است تا در صورت درخواست مشتری خدمات در محل و منزل مشتری ارائه گردد. در بخش ذیل به شرح برخی از ویژگی های نمایندگی مجاز پاناسونیک در تهران می پردازیم.

گارانتی خدمات:

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی پاناسونیک در تهران، جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی صورت می‌پذیرد. گارانتی خدمات ارائه شده در این مرکز، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت.

بنابراین در صورتی که دستگاه شما، توسط کارشناسان نمایندگی پاناسونیک در تهران تعمیر شود و پس از تعمیر، مجدداً دچار اشکال شود، می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پاناسونیک، درخواست خود مبنی بر نیاز مجدد به سرویس دستگاه خود را ثبت نمایید. (سرویس رایگان مجدد، منوط به آن است که کارشناس تعمیر تشخیص دهد که دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اشکال پیش آمده پیرو تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است).

تعویض قطعات با نمونه اورجینال و شرکتی:

تعویض قطعات یک دستگاه اصولاً آخرین راهکار مورد استفاده تعمیرکاران است. به عبارتی دیگر تلاش تعمیرکاران بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی خودداری کرده و آنها را تعمیر کنند؛ لیکن در شرایطی که خرابی پیش آمده در قطعه، به اندازه‌ای باشد که امکان تعمیر و ترمیم آن وجود نداشته باشد، تعمیرکاران، ناچار به تعویض قطعات خواهند بود. در ارتباط با تعویض قطعات آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از قطعات اصل و اورجینال شرکتی است.

در صورتی که امکان دسترسی به قطعات اصل وجود نداشته باشد، بهتر است در صورت اجازۀ صاحب دستگاه، از قطعاتی استفاده شود که سازگاری و کیفیت آنها در طول تجربه کاری تعمیرکار، به اثبات رسیده باشد. در نمایندگی پاناسونیک در تهران قطعات استفاده شده جهت جایگزینی اصل و اورجینال هستند و در صورت نبود قطعه، تنها با کسب اجازه از کاربر، قطعه غیراورجینال استفاده می‌شود.

رسیدگی به شکایات:

واحد ارتباط با مشتری یکی از زیر مجموعه‌های نمایندگی پاناسونیک در تهران است که در راستای کسب رضایت هر چه بیشتر مراجعان و ارتقاء سطح کیفی خدمات راه اندازی گشته است. کارشناسان این مرکز، با اتمام سرویس و خدمات انجام شده بر روی دستگاه، با مشتری محترم تماس گرفته و پرسش هایی در ارتباط با سطح رضایت از روند دریافت خدمات و نحوه انجام سرویس می‌پرسند.

در صورت اظهار نارضایتی و شکایت از جانب مشتری، پرونده شکایت مشتری ثبت و جهت پیگیری به مدیر داخلی نمایندگی پاناسونیک در تهران ارجاع می گردد. روند پیگیری شکایات در واحد خدمات پس از فروش پاناسونیک تا حصول نتیجه نهایی و کسب رضایت مشتریان محترم ادامه خواهد داشت.

حضور کارشناسان متخصص و مجرب:

به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر نمایندگی پاناسونیک در تهران تیمی از برترین، مجرب‌ترین و خبره‌ترین‌های این کار هستند. کارشناسان حاضر در نمایندگی Panasonic در تهران، دانشِ تخصصی خویش را با حضور در دوره‌های تکمیلی-آموزشی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین ‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعد، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی نمایندگی پاناسونیک در تهران به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس پاناسونیک ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است.

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در تهران در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدمات تضمینی در دو حوزه فروش و تعمیر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب نموده و در صدر مراکز ارائه دهنده خدمات به ویژه مراکز خدمات پس از فروش قرار گیرد. صبر و شکیبایی کارشناسان نمایندگی رسمی Panasonic در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

مدیریت نمایندگی پاناسونیک در ایران همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و مهندسان خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی پاناسونیک در تهران و مراجعه به واحدهای تخصصی فعال در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصول خویش بهره مند گردید.

نمایندگی رسمی پاناسونیک

نمایندگی رسمی پاناسونیک پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده‌اند تا با ارایه برترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات پس از فروش، رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب کنند. کارشناسان نمایندگی پاناسونیک در کرج، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه های پاناسونیک را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از محصولات پاناسونیک این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ panasonic بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکزی که دانش و آگاهی کافی نسبت به تعمیرات پاناسونیک ندارند، بپرهیزید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »

مطالب مرتبط

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+