تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X

  • امکان تماس مجدد دارد
  • دارای قابلیت DND
  • امکان استفاده از حالت هندرفری
  • قابلیت نماش تا 16 رقم

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X یکی دیگر از تلفن‌های خوش‌ساخت و کاربردی کمپانی محبوب پاناسونیک است که با وزن ۰٫۸ کیوگرم و و با ابعاد ۱۸۳ × ۲۱۸ × ۱۰۷ میلی‌متر عرضه شده است. صفحه نمایش این محصول امکان نمایش حروف و اعداد را دارد و تعداد ارقام قابل نمایش در آن ۱۶ رقم است. تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X نیز مانند سایر تلفن‌های مشابه و هم‌رده خود دارای قابلیت «Hands-free» است که به کاربر امکان تنظیم صدای زنگ در سه سطح خاموش، کم و بلند را می‌دهد جهت تنظیم بلندی صدای بلندگوی دیجیتال، بلندی صدای گوشی، و کنتراست صفحه نمایش در این دستگاه می‌توان از از «Navigator Key» استفاده کرد.

در تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X چراغی تعبیه شده است تا به هنگام زنگ خوردن روشن ‌شود. دیگر قابلیت‌های موجود در این دستگاه عبارتند از: قابلیت‌های تماس مجدد  «Redial»، «Flash»، «Hold»، «Auto Answer»، «Mute»، قابلیت‌های انتقال تماس، کنفرانس تلفنی، «Intercom». با قابلیت «Transfer» می‌توانید تماس را به شماره داخلی دیگری انتقال دهید که ویژگی اصلی این تلفن به شمار می‌آی.د جهت انتقال تماس به خط دیگر توسط این توسط می‌توان از قابلیت «Call Forwarding» استفاده کرد. در صورتی که سرتان شلوغ است می‌توانید از قابلیت «DND» برای رد تماس استفاده کنید.

مشخصات فنی تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X
مشخصات فکس فکس : دارد گوشی تلفن : دارد سرعت فکس۳۳٫۶Kbps شماره گیر خودکار
مشخصات کپی کپی : دارد سرعت کپی سیاه و سفید۲۶ برگ در دقیقه رزولوشن کپی۶۰۰ × ۶۰۰ بزرگنمایی کپی۲۵ تا ۴۰۰% حداکثر تعداد کپی Multi Copyتا ۹۹ برگ
مشخصات کاغذ و چاپ سایز کاغذ قابل استفادهA4 ,Letter ,Legal ,B5(JIS/ISO) ,16K ,216 x 330 mm ,216 x 340 mm ظرفیت سینی کاغذ۲۵۰ برگ قابلیت تغذیه خودکار ADF : دارد ظرفیت ADF   ۲۰ :  برگ نوع چاپ  : تک رنگ سرعت چاپ سیاه و سفید۲۶ برگ در دقیقه رزولوشن چاپ ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi حافظه  پرینتر۳۲ MB مگابایت قابلیت چاپ بر روی CD قابلیت چاپ دو رو
مشخصات اسکنر اسکنر: دارد نوع اسکنرFlatbed , ADF رزولوشن اپتیکال اسکنر۶۰۰ × ۱۲۰۰
مشخصات کلی ابعاد۳۰۵ × ۴۳۲ × ۴۲۰  میلی‌متر وزن۱۲ کیلوگرم تکنولوژی چاپ چاپ لیزری کاربری۴ کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس) سایز چاپA4 نوع کارتریج یا تونرKX-FAT411 کارکرد کارتریج مشکی۲۰۰۰ برگ صفحه نمایش LCD نوع صفحه نمایشدارای LCD دو خطی نوع پورت ارتباط به کامپیوترپورت Ethernet , پورت USB ۲٫۰ کارت خوان چاپ مستقیم PictBridge بلوتوث شبکه بی سیم Wi-Fi سایر قابلیت هاارسال فکس به ایمیل، ارسال اسکن به کامپیوتر، ارسال اسکن به ایمیل، قابلیت اسکن از طریق شبکه اقلام همراه پرینتر کارتریج، درام دستگاه، گوشی
سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X

تعمیرات تلفن پاناسونیک

تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X و سایر مدلهای این دستگاه یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با تکیه بر تجربه و دانش فنی کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلفن پناسونیک در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک به دلیل آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با تلفن های پاناسونیک را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه هستند. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی پاناسونیک صورت می‌پذیرد.

تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک مدل

تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X و سایر مدلهای این دستگاه در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانشِ تخصصی، ابزارآلاتی مطابق با فناوری‌های روز دنیا در اختیار دارند. همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک بتوانند تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این سیستم را مرتفع سازند. متخصصان این حوزه به دلیل سالها تجربۀ کار با این دستگاه، آشنایی جامعی با ساختار قطعات آن داشته و توانسته اند رویکردهای سازگار با دستگاه را جهت سرویس و تعمیر آن برگزینند. در صورت نیاز به هریک از خدمات مرکز تعمیر سانترال Panasonic و یا نیاز به حضور کارشناسان این مرکز، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز با ما تماس بگیرید.

فروش تلفن سانترال پاناسونیک مدل

فروشگاه مرکزی پاناسونیک تیمی از برترین کارشناسان حوزه فروش را به همکاری فراخوانده است تا مراجعان و مشتریان محترم قادر باشند با دریافت تخصصی ترین مشاوره های پیش از خرید، با آگاهی تمام و بی هیچ شک و ابهامی، نسبت به خرید تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730X و سایر مدل های این دستگاه اقدام نمایند. در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از تلفن‌های پاناسونیک و یا سایر تولیدات این شرکت را دارید، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروشگاه مرکزی پاناسونیک دریافت نمایید.

تعمیر در محل تلفن پاناسونیک

در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در عملکرد تلفن پاناسونیک می‌توانید با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک تماس بگیرید و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. در صورت عدم رفع خرابی، می توانید درخواست خود مبنی بر تعمیر در محل سانترال پاناسونیک را ثبت نمایید تا کارشناسان ما پس از انجام هماهنگی های لازم به محل مورد نظر اعزام گردند.

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدمات تضمینی در دو حوزه فروش و تعمیر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب نموده و در صدر مراکز ارائه دهنده خدمات به ویژه مراکز خدمات پس از فروش قرار گیرد. مدیریت نمایندگی پاناسونیک در ایران همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و مهندسان خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی پاناسونیک در ایران و مراجعه به واحدهای تخصصی فعال در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصول خویش بهره مند گردید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در بخش‌های زیر معرفی شده است.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با تلاش‌های بی‌وفقه و به‌روز رسانی مداوم تجهیزات و امکانات خویش در تلاش است تا ارائه‌دهندۀ بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیر پاناسونیک گردد. نمایندگی پاناسونیک با به‌کارگیری امکانات موجود و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان فنی این دو حوزه، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات فناوری اطلاعات و تجهیزات الکترونیکی مطرح سازد و از این راهرو پاسخگوی نیازهای مشترکان پاناسونیک در دو حوزه «فروش محصولات پاناسونیک» و «تعمیرات پاناسونیک» باشد. شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خویش را با مراجعه به بخش «فروش» و خدمات مرتبط با تعمیرات پاناسونیک را با مراجعه به بخش «خدمات پس از فروش پاناسونیک» دریافت دارید.