اشتراک گذاری

پاناسونیک در شهرستان ها

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها ، با توجه به درخواست های مکرر شهرستانی های عزیز به ارائه ی خدمات به هم وطنان شهرستانی می پردازد. نمایندگی پاناسونیک در بخش خدمات شهرستان ها برترین متخصصین و مهندسین کشور را به همکاری فرخوانده است. این مژده را به هم وطنان گرامی می دهیم که دیگر دغدغه ای در جهت تعمیرات پاناسونیک در شهرستان ها نخواهند داشت. در صورتی که در شهرستان زندگی می کنید و کاربر یکی از محصولات پاناسونیک هستید، در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه خود با نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید.

جهت اطلاع از چگونگی ارسال کالا به نمایندگی و آشنایی با خدمات نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها مطالعه ی این صفحه را به شما توصیه می کنیم. پس از طی مراحل تعمیر، می توانید کالای خود را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید. با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر تعمیرات پاناسویک در نمایندگی و نگرانی آن ها در خصوص کالای آسیب دیده ی خویش، برآن شدیم امکانات لازم را در جهت ارسال کالا به محل را فراهم آورده و کادری از برترین مخصصین را جهت تعمیرات برگزنیم. در صورتی که ساکن هریک از شهرهای کشور عزیزمان هستید بدون هیچ گونه نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی پاناسونیک ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

اخبار نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها، جهت حمایت از محصولات این کمپانی به ارائه ی خدمات مختلف به کاربران گرامی می پردازد. مهم ترین دغدغه ی کاربران یافتن مکانی معتبر جهت تعمیر محصولات  پاناسونیک می باشد. در همین راستا نمایندگی پاناسونیک خدمات خود را درچند بخش  ارائه می دهد. نمایندگی پاناسونیک از زمان خرید محصول تا زمانی که این محصول به طور کامل مستهلک شود آماده ی خدمت رسانی به کاربران گرامی خواهدبود.

با توجه به این که برخی از مراکز بدون داشتن مجوز و تخصص تعمیرات پاناسونیک را انجام می دهند. نمایندگی پاناسونیک با راه اندازی بخش خدمات پس ازفروش در راستای برطرف نمودن نیازهای کاربران گام برداشته است. با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک، ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، از مزایای تعمیر توسط برترین متخصصین بهره مند خواهید شد. علاوه براین دستگاه شما از باز شدن توسط تعمیرکاران ناوارد در امان خواهد ماند. نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها در این قسمت ، تازه ترین اخبار در ارتباط با کمپانی پاناسونیک، تغییرات و تحولات آن را به اطلاع کاربران گرامی می رساند.

بخش مقالات نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها

بخش مقالات نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها، این امکان را فراهم نموده است که کاربردی ترین مقالات پس از بررسی کارشناسان بخش پشتیبانی به اطلاع  کاربران محصولات  پاناسونیک برسد. کسب تخصص در تعمیر و ترمیم هر یک از دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت  پاناسونیک، با توجه به محصولات گوناگون این شرکت و تنوع در مدل‌های عرضه شده از هر محصول، مدت زمان زیادی را طلب می‌کند، از همین‌رو، مهندسان و کارشناسان ما در بخش تعمیر نمایندگی پاناسونیک، ملزم به طی دروه‌های بین‌المللی و کسب مدارک ویژه در امر تعمیر و بازسازی تجهیزات پاناسونیک گشته‌اند.

مدیریت نمایندگی پاناسونیک معتقد است کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن تلاش کنند. نمایندگی پاناسونیک، به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است. بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند. عذر خواهی از مشتری ناراضی و پاسخگویی به انتقادات آن ها، راه اصلی عبور از بسیاری از بحران‌ها و حلال بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌ها است. کارکنان و کادر فنی نمایندگی پاناسونیک، همواره  این اصل مهم را در نظر داشته اند. تعهد به ارائه ی خدمات مطلوب ، فضا و تجهیزات استاندارد و مناسب به همراه کارشناسان متعهد و مجرب، از ارزشهای  اصلی نمایندگی پاناسونیک بوده واین مرکز به صورت ویژه به آن توجه داشته است. مطالعه ی مقالات نمایندگی پاناسونیک شما را در بهره گیری هرچه بهتر و صحیح تر از محصولتان یاری خواهد نمود.

معرفی محصولات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها در این قسمت به معرفی محصولات پاناسونیک از ابتدا تا کنون می پردازد. در حال حاضر شرکت پاناسونیک با خرید و ادغام برندها و شرکت‌های خوش‌نام دیگر نظیر ناسیونال، سانیو و تکنیس به تولید محصولات متعددی در حوزه الکترونیک می‌پردازد؛ برخی از محصولات تولید شده در این کمپانی عبارتند از: تلویزیون ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی (جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی)، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌بی‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و … کاربرانی که معرفی جدیدترین مدل ها را پیگیری می کنند. جهت اطلاع ازآخرین مدل های محصولات پاناسونیک این بخش را مطالعه نمایید.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی پاناسونیک بدین شرح است.

  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه ی تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه ی آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس ارشد، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره ی حساب یا شماره ی کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • ارائه ی گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی پاناسونیک درشهرستان ها.
  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگا ه باز یا تعمیر شده است.
  • درج  آدرس دقیق ، شماره ی تلفن و کدپستی  روی بسته ی ارسالی
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره ی موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا در نمایندگی پاناسونیک می باشد.
  • نگه داری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا.

تعمیرات پاناسونیک و پرسش های مرتبط

تعمیرات پاناسونیک توسط نمایندگی پاناسونیک درشهرستان ها  به کمک مهندسینی انجام می گردد که علاوه بر داشتن سال ها تجربه در تعمیر محصولات پاناسونیک، دوره های تخصصی تعمیرات پاناسونیک را که در سیکل های مختلف برگزار می گردد، پشت سرگذاشته اند. در این قسمت جدیدترین متدها را جهت  تعمیرات پاناسونیک مدنظر قرار داده ایم. پرسش های متداول عبارت است از پرسش هایی که کاربران  پاناسونیک بارها مطرح ساخته اند. کارشناسان نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها  جهت رفع نیاز کاربران و بهره مندی آن ها از پاسخ های مناسب بخش پرسش های متداول را راه اندازی نموده و به رایج ترین پرسش ها در این زمینه پاسخ خواهند گفت .

پرسش های این قسمت به دقت بررسی شده و ازین میان پرتکرار ترین پرسش ها جهت بارگذاری و پاسخگویی دراین پیج آماده شده اند. مطالعه ی این پرسش ها شما را در جهت استفاده ی بهتر از محصولتان یاری خواهد نمود. همچنین از عکس العمل های ناشیانه و نادرست در هنگام بروز مشکل پیشگیری خواهد کرد. با مطالعه ی پرسش و پاسخ های این بخش مارا همراهی کنید. همچنین کاربران گرامی می توانند تمامی پرسش های خود را از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت مطرح نمایند.

واحدهای تعمیرات پاناسونیک

تعمیرات  پاناسونیک در واحدهای مجزا انجام می گردد. زیرا تعمیر هر محصول، احتیاج به تخصص در تعمیرات همان محصول را دارد.همچنین واحد خدمات رسانی به شهرستان جهت برطرف کردن نیاز شهرستانی های عزیز راه اندازی شده است. متخصصین مرکز تعمیرات پاناسونیک دارای بالاترین مدارج علمی بوده و دوره‌های تخصصی و عمومی خود را زیرنظر اساتید بین‌المللی گذرانده اند.

در مرکز تعمیرات  پاناسونیک، می توان تمامی ویژگی‌های یک مرکز مشتری مداررا مشاهده نمود. برخی از ویژگی های این مرکز عبارتند از: احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آن ها، ارائه‌ی خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش در جهت اجرای آن در سطح بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف‌پذیری در بخش تعمیرات  پاناسونیک و استفاده از متدهای روز، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ی اطلاعات پیش‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب و… جهت اطلاع از خدمات هریک از واحدهای تعمیرات پاناسونیک به بخش مربوطه مراجعه نمایید. برای تماس با مرکز از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت اقدام فرمایید.

لینک های مفید

|| نمایندگی Panasonic || تعمیرات Panasonic ||