اشتراک گذاری

موبایل دانلود نمی کند

گاه برای شما هم ممکن است پیش آمده باشد ، که یک فایل یا برنامه را نمی توانید دانلود کنید. این در شرایطی است که آیکن دانلود نشان داده می شود و به ظاهر دستگاه در حال دانلود کردن ولی در واقع این اتفاق نمی افتد و هیچ فایلی یا سندی دانلود و ذخیره نشده است . در این مطلب برآنیم تا سه راهکار موجود جهت رفع این مشکل –که موبایل دانلود نمی کند – را شرح داده و توضیح دهیم.

موبایل دانلود نمی کند

چرا موبایل دانلود نمی کند؟

برای برطرف که اینکه چرا موبایل دانلود نمی کند سه راه حل وجود دارد . در بخش زیر به این موارد می پردازیم:

  • حافظه کش دانلود منیجر خود را پاک کنید.
  • خالی کردن حافظه کش
  • فعال کردن مدیریت دانلود در گوشی اندروید

موبایل دانلود نمیکند؛ راه حل چیست؟

سه راه حل برای این مشکل که موبایل دانلود نمی کند وجود دارد:

راه حل اول مشکل دانلود نکردن موبایل

یکی از مشکلات اصلی که چرا موبایل دانلود نمی کند احتمالا کمبود فضای کافی در حافظه گوشی است . پیش از هر اقدامی می بایست بررسی نمایید که محل ذخیره فایل های دانلودی گوشی شما در حافظه ی گوشی است یا کارت حافظه ؟ پس از مشخص کردن پس از مشخص کردن مقصد فایل های دانلودی گوشی، می بایست میزان فضای خالی را چک نمایید.اگر حافظه گوشی شما پر شده است آن را کمی خالی کنید و بعد از ریست کردن گوشی خود مجددًا اقدام به دانلود کنید. با این اقدام احتمالاً اشکال پیش آمده مرتفع گردد.

راه حل دوم ایراد دانلود نشدن در موبایل

دومین راه حل برای برطرف کردن این مشکل خالی کردن حافظه کش گوشی است.  در صورتی که حافظه گوشی شما خالی است و باز هم نمی توانید فایل دانلود کنید، ترفند دوم را امتحان کنید. وارد تنظیمات گوشی اندروید خود شوید و گزینه Apps را انتخاب کنید. سپس Download Manager را انتخاب کرده و حافظه ی کش گوشی خود را پاک نمایید. بعد از انجام این کار حتما گوشی خود را ریست گنید و مجددا شروع به دانلود فایل کنید. مشکل شما باید برطرف شده باشد.

مشکل دانلود نکردن گوشی

راه حل سوم دانلود نکردن گوشی

آخرین راه حل پیشنهادی کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل پاناسونیک جهت رفع مشکل چرا موبایل دانلود نمی کند این است که مدیریت دانلود را در گوشی خود فعال کنید. زیرا این احتمال وجود دارد به دلایلی نرم افزار مدیریت دانلود شما غیر فعال شده باشد. برای این کار می بایست از طریق تنظیمات گوشی خود وارد Apps شوید و نرم افزار مدیریت دانلود را فعال کنید. این امکان وجود دارد که این بخش از گوشی غیرفعال شده و کاربر از آن بی خبر باشد.

در صورتی انجام دادن تمامی راه حل های ذکر شده ، مشکل گوشی شما رفع نشد می توانید با نصب یک نرم افزار مدیریت دانلود، اقدام به دانلود نمایید. در غیر اینصورت جهت بررسی تخصصی دستگاه توسط کارشناسان و مهندسان این حوزه به یک مرکز تعمیرات موبایل پاناسونیک مراجعه نمایید.

نمایندگی پاناسونیک و دیگر واحدهای تعمیرات

نمایندگی پاناسونیک با به‌کارگیری امکانات موجود و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان فنی این دو حوزه، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات فناوری اطلاعات و تجهیزات الکترونیکی مطرح سازد و از این راهرو پاسخگوی نیازهای مشترکان پاناسونیک در دو حوزه «فروش محصولات پاناسونیک» و «تعمیرات پاناسونیک» باشد. جهت آشنایی با نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تخصصی تعمیرات پاناسونیک وارد لینک مربوط به واحد مورد نظر شوید. جهت آشنایی با نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تخصصی تعمیرات پاناسونیک وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت رسمی نمایندگی پاناسونیک، اخبار پاناسونیک، مقالات پاناسونیک و سوالات متداول پاناسونیک را پیگیری و مشاهده نمایید.