اشتراک گذاری

آموزش مراحل شنود تلفن پاناسونیک

شنود تلفن پاناسونیک، با استفاده از کدهای خاصی انجام می شود و البته نکات بسیار مهمی دارد که حتما باید با آنها آشنایی کامل داشته باشید. با فعال سازی شنود در تلفن های سانترال، می توان به کاربران داخلی ها اجازه ورود به مکالمه را داد. درواقع با این کار، کافی است یک کلید خط شهری را فشار دهید تا وارد مکالمه شوید. دقت کنید که شما با این کار وارد یک مکالمه سه نفره خواهید شد!

پیش از فعال کردن شنود تلفن پاناسونیک یا هر برند دیگری، از نکات و مسائل قانونی و امنیتی این کار مطمئن شوید. ما تنها مراحل کار را به شما آموزش می دهیم و مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی بعدی، برعهده خود شما خواهد بود. برای دریافت مشاوره رایگان هم می توانید با نمایندگی پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

شنود تلفن پاناسونیک

نکات مهم در مورد شنود تلفن پاناسونیک

پیش از این که هرگونه اقدامی برای شنود کردن تلفن سانترال یا عادی انجام دهید، بهتر است با چند نکته مهم در این مورد آشنایی داشته باشید. نکته اول این که وقتی داخلی وارد مکالمه می شود، بلافاصله یک صدای بوق کنفرانس برای هر سه نفر حاضر در مکالمه فرستاده خواهد شد.

همچنین می توانید با استفاده از کد سانترال 105، این کد را غیرفعال یا فعال کنید. نکته دیگر در مورد شنود تلفن پاناسونیک این است که وقتی داخلی سوم وارد مکالمه شود، بلافاصله نشان دهنده (لامپ) CONF روشن خواهد شد. همچنین هنگامی که داخلی سوم وارد مکالمه شود ، نشان دهنده INTERCOM روشن خواهد شد؛ این یعنی درخواست ورود ارسال شده است.

مراحل فعال سازی شنود تلفن پاناسونیک

قبل از فعال سازی شنود تلفن پاناسونیک، به این نکته دقت کنید که این آموزش، مختص مرکز تلفن  KX-TES824 و KX-TEM824 است. همچنین برای شروع مراحل باید از رمز ورود به تنظیمات اطلاع داشته باشید و تلفن اپراتوری هم در جک ۰۱ قرار داده شده باشد. بعد از این که از تمامی این موارد مطمئن شدید، برای فعال سازی شنود در تلفن خود مراحل زیر را اجرا کنید:

  • کد برنامه “۶۰۸” را وارد کنید.
  • دکمه SP-PHONE را بزنید تا وارد حالت انتخاب گزینه شوید.
  • با استفاده از کلید AUTO ANS گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • در ادامه، اطلاعاتی که وارد کرده اید توسط STORE  ذخیره می شوند.
  • برای خارج شدن از برنامه هم می توانید از کلید HOLD استفاده کنید.