سرویس در محل پاناسونیک

سرویس در محل پاناسونیک بنا به درخواست مکرر کاربرانی راه اندازی گشته است که به دلیل وزن و ابعاد بالای برخی دستگاه‌های مورد استفاده (نظیر تلویزیون، پرینتر، فکس و …) و نیز به دلیل ضیق وقت و مشغله کاری ترجیح می دهند عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه هایشان در محل انجام پذیرد. در صورت نیاز به سرویس در محل پاناسونیک می توانید درخواست خویش را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما به محل موردنظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را آغاز می نمایند. تیم اعزامی محدودیتی در زمینه تعمیر نداشته و به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر می توانند پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه های پاناسونیک را مرتفع سازند.

واحدهای تعمیرات پاناسونیک

واحد ارائه دهنده سرویس در محل پاناسونیک با برنامه ریزی دقیق و تایم کاری منظم، موجبات آسایش مشتریان را فراهم آورده است. تعامل میان مشتریان گرامی و مدیریت این سیستم سبب گشته است تا نیازهای تمامی کاربران شناسایی شده و رضایت تمامی مشتریانی که از سیستم سرویس در محل پاناسونیک استفاده می کنند، حاصل گردد. کاربران دستگاه های پاناسونیک با بهره‌مندی از این سرویس دیگر از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و مجاز و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. سایر واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.

مزایای استفاده از سرویس در محل پاناسونیک

با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه مجاز نخواهید داشت بعلاوه به دلیل انجام تمامی خدمات و تعمیرات در محل موردنظرتان (منزل، ادراه، محل کار و… ) نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نخواهید داشت.

  • همگی ما این ضرب‌المثل معروف «پیشگیری بهتر از درمان است را شنیده‌ایم»؛ شما می‌توانید با بهره‌مندی از سرویس در محل پاناسونیک از آسیب‌های احتمالی و بروز مشکلات دوچندان در دستگاه خود پیشگیری کنید. با استفاده سرویس در محل پاناسونیک شما مانعی در راه ایجاد مشکلاتی خواهید بود که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • آن‌رو که تمامی سرویس های موردنظر در محل انجام می‌گردد، می‌توانید بر مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات و لوازم جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • کارشناسان سرویس در محل پاناسونیک که به مکان مورد نظر شما اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیرات و سرویس در محل نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند. کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • با بهره‌مندی از روش سرویس در محل پاناسونیک می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید. تمامی مراحل تعمیر و سرویس پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد و کارشناس تعمیر و سرویس در محل پاناسونیک پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد. در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید دیگر محصولات این شرکت ارائه می‌گردد.
  • مزیت نهایی استفاده از سرویس در محل پاناسونیک آن است که پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر و سرویس دستگاه اطلاع یابید.

خدمات سرویس در محل پاناسونیک

  • سرویس در محل تلویزیون پاناسونیک
  • سرویس در محل لپ تاپ پاناسونیک
  • سرویس در محل پرینتر پاناسونیک
  • سرویس در محل فتوکپی پاناسونیک
  • سرویس در محل پروژکتور پاناسونیک
  • حمل و انتقال دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز
  • تعویض قطعات در صورت نیاز
  • انجام کلیه سرویس ها و گردگیری های دوره ای در محل
  • ارائه کلیه خدمات و تعمیرات در سیستم سرویس در محل پاناسونیک
  • سرویس در محل فکس

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد.