اشتراک گذاری

چرا تلفن پاناسونیک را انتخاب کنیم؟

اگر شما نیز قصد خرید تلفن برای منزل، محل کار و … را دارید و با وجود گزینه های متعدد، دچار سردرگمی شده اید، می توانید با مطالعه این مقاله با مزایای یکی از گزینه های پیش‌ رو یعنی تلفن پاناسونیک آشنا شوید. در این مطلب برآنیم تا پاسخگوی این پرسش باشیم که چرا تلفن پاناسونیک را انتخاب کنیم و این برند را بر سایر محصولات موجود ترجیح دهیم.

نخستین پاسخ برای این پرسش که چرا تلفن پاناسونیک را انتخاب کنیم آن است که پاناسونیک برند نام‌‌آشنایی است که در طول سالهای اخیر توانسته است با ارائه محصولات باکیفیت و مقرون‌بصرفه جایگاه خویش در بازارهای جهانی را حفظ کند. پاناسونیک نخستین شرکتی بود که در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port و در سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید. با دیگر برتری های تلفن پاناسونیک در بخش های آتی آشنا خواهید شد.

چرا تلفن پاناسونیک

مزایای تلفن پاناسونیک

وقتی یک کالا در بازارهای جهانی پرفروش باشد، حاکی از آن است که قطعاً این کالا در قیاس با سایر محصولات هم‌رده، از ویژگی های منحصربفردی برخوردار است. تلفن های بی‌سیم پاناسونیک از آن دست کالاهایی هستند که هم در بازار داخلی کشور و هم در بازارهای جهانی توانسته اند از سایر رقبای خود پیشی گیرند و بخش عمده ای از بازارهای جهانی را به تصرف خود درآورند. از مزایای گوشی های بی سیم پاناسونیک می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد.

هر چند آن دسته از گوشی های رومیزی که دارای منشی هستند، حتماً باید به جریان برق متصل باشند و در صورت قطع بودن برق، این گوشی‌ها نیز قابل استفاده نیستند. از دیگر امکانات مهم تلفن پاناسونیک آن است که در غالب این محصولات آیفون یا بلندگو وجود دارد. البته باید توجه داشت که بلندگو یا آیفون تنها با جریان برق یا باتری قابل استفاده است.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: راهنمای خرید تلفن های خانگی پاناسونیک

ویژگی های منحصربفرد تلفن پاناسونیک

برند پاناسونیک یکی از اولین شرکت هایی است که اقدام به تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال کرده است. برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.

مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت که تلفن های پاناسونیک خوش قیمت ترین هستند. مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن ها را در بین سایر برند ها برجسته می سازد. برخی دیگر از ویژگی های تلفن پاناسونیک عبارتند از:

  • شماره گیرهای برخی از تلفن های پاناسونیک ضد آب است
  • برخی از تلفن های پاناسونیک در برابر سرما و گرما (۵ تا ۴۵ درجه سانتی گراد) مقاوم هستند
  • تمیز شدن اتوماتیک محل شارژ
  • عدم کاربرد سرب و دیگر مواد شیمیایی مضر در ساخت گوشی
  • طراحی ارگونومیک برای نگه داشتن گوشی در دست یا استفاده از چانه برای نگه داری گوشی
  • پاناسونیک اولین فروشنده تلفن‌های بیسیم در جهان است
  • در غالب تلفن های پاناسونیک نمایشگر بزرگ ال سی دی وجود دارد
  • راه اندازی اولیه غالب تلفن های پاناسونیک ساده است
  • غالب تلفن های پاناسونیک در برابر افتادن از بلندی تا ۱٫۵ متر مقاوم هستند
  • بادوام بودن در پاناسونیک به این معنی است که می توانید سال‌ها از محصولات آن، بدون هیچگونه تغییر شکلی استفاده نمایید

مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک

گوشی‌های تلفن پاناسونیک علی‌رغم کیفیت بالایشان، همانند دیگر تجهیزات موجود، ممکن در درازمدت به هردلیل دچار اختلال و نقص در عملکرد گردند. چنانکه کارشناسان و مهندسان حوزه تعمیر نیز ذکر کرده اند، عمده ترین دلیل بروز اشکال در گوشی های تلفن پاناسونیک استفاده طولانی مدت از این دستگاه هاست. بروز اشکال در این دستگاه سبب می گردد تا کاربر امکان برقراری ارتباط از طریق دستگاه را از دست بدهد؛ که این امر در دنیای مبتنی بر ارتباطات امروزی مشکلی اساسی و جدی به حساب می‌آید.

در هر حال شما کاربران گرامی می توانید با بروز هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری در این دستگاه، به مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مرتبط با ترمیم، تعمیر و سرویس تلفن های پاناسونیک را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر تلفن Panasonic به دلیل آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با تلفن های پاناسونیک را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه هستند. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی پاناسونیک صورت می‌پذیرد.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

3 × 3 =