اشتراک گذاری

هنگ کردن تبلت پاناسونیک

هنگ کردن تبلت پاناسونیک از آن دست اشکالاتی است که ممکن است کاربر را شدیداً دچار کلافگی و سردرگمی سازد. در چنین وضعیتی دستگاه اجازه دسترسی کاربر به هیچکدام از بخش ها را نمی دهد و تبلت عملاً از کار می افتد. بهتر است بدانید که هنگ کردن تبلت پاناسونیک در بیشتر مواقع با اندک دستکاری قابل رفع است و انجماد این دستگاه چندان پایدار نخواهد بود.

روش های ساده ای برای رفع حالت هنگ کردن تبلت پاناسونیک وجود دارد که البته به دلیل همین سادگی، گاه به ذهن کاربر خطور نمی کنند و مشاهده می شود که کاربر با گذشت ساعتها و از دست رفتن زمان بسیاری، همچنان درگیر دستگاه خویش است. تلاش ما در این مقاله ارائه برخی راهکارهای ساده و کارآمد جهت رفع مشکل هنگ کردن تبلت پاناسونیک است. راهکارهای پیشنهادی، خاص تبلت پاناسونیک نیست و گاه می توان آنها را درباره سایر دستگاه ها نیز بکار برد.

هنگ کردن تبلت پاناسونیک

راه حل نخست برای هنگ کردن تبلت پاناسونیک

در غالب موارد آنچه که سبب هنگ کردن تبلت پاناسونیک می شود، باز بودن و اجرا گشتن یک نرم افزار است که فشار بالایی را به پردازنده دستگاه وارد می سازد. پس بهتر است جهت اتمام این فشار و رفع مشکل هنگ کردن تبلت پاناسونیک ، این نرم افزار را یافته و آن را ببندید. در تبلت های پاناسونیک که سیستم انها اندرویدی است دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا به بخش Settings مراجعه کنید.
  • در ادامه روی Apps فشار داده و به تب Running بروید.
  • نرم افزاری را که قصد دارید بسته شود، انتخاب کرده و روی Stop فشار دهید.
  • (اگر نرم افزار موردنظرتان را در فهرست مشاهده نمی کنید، روی Show Cached Processes در بالا سمت راست صفحه فشار داده و نرم افزار موردنظر را جستجو کنید)
چرا تبلت هنگ می کند

راه حل دوم برای هنگ کردن تبلت پاناسونیک

راه حل دوم ما برای رفع مشکل هنگ کردن تبلت پاناسونیک ری استارت کردن دستگاه است. این راهکار را زمانی به کار ببرید که به اصطلاح، میزان هنگ دستگاه بسیار بالاست و اجازه دسترسی به هیچ بخشی را به شما نمی دهد. به عبارتی دیگر مشکل هنگ دستگاه انقدر جدی است که نمی توانید هیچ ابزاری را برای بستن اجباری نرم افزار مشکل ساز، اجرا کنید. برای ری استارت کردن دستگاه اندرویدی پاناسونیک دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

  • کلید Sleep را فشار داده و نگه دارید تا صفحه تائید خاموش کردن دستگاه به نمایش درآید.
  • با فشار Power Off دستگاه را خاموش کنید.
  • در ادامه برای روشن کردن مجدد آن روی کلید Sleep فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید.

راه حل سوم رفع مشکل هنگ کردن تبلت پاناسونیک

راه حل سوم ما برای رفع مشکل هنگ کردن تبلت پاناسونیک در واقع همان راهکاری است که در بالا ذکر شد. با این تفاوت که این راهکار در مورد دستگاههایی اجرا می شود که به دلیل هنگ شدید، نمی توان آنها را با روش فوق خاموش و روشن ساخت. برای ری استارت کردن چنین دستگاه هایی روش ذیل را به کار ببرید:

در بیشتر دستگاه های اندرویدی می توانید با فشار همزمان کلیدهای Sleep و volume up (کلید زیاد کردن بلندی صدا) دستگاه را خاموش کرده و با فشار مجدد کلید Sleep / Power دستگاه را روشن کنید. به خاطر داشته باشید که اگر کلید زیاد کردن صدا عمل نکرد، می توانید کلید کم کردن صدا را آزمایش کنید. در صورتی که این روش نیز اجرایی نشد می بایست جهت یادگیری روش راه اندازی مجدد دستگاه تان به دفترچه راهنمای تبلت خود مراجعه نمایید.

راه حل چهارم برای هنگ کردن تبلت پاناسونیک

راهکاری دیگر نیز وجود دارد که در غالب موارد عملی و کارساز است! راهکار چهارم ما برای رفع مشکل هنگ کردن تبلت پاناسونیک خارج کردن باتری این دستگاه است. در شرایطی که نتوانید با راهکارهای ارائه شده در فوق دستگاه خود را خاموش کنید، بهترین روش شاید آن باشد که باتری تبلت خود را خارج ساخته و بدین واسط آن را خاموش کنید. با خارج ساختن باتری، تبلت شما خاموش می شود. در ادامه پس از چند دقیقه، مجدداً باتری را در جای خود قرار دهید و تبلت تان را روشن کنید.

راه حل پنجم برای هنگ کردن تبلت پاناسونیک

راه حل پنجم ما برای دستگاه هایی است که مشکل هنگ کردن آنها، در فواصل زمانی به کررات اتفاق می افتد. در چنین شرایطی مشکل هنگ کردن تبلت پاناسونیک با ری استارت ساده مرتفع نمی گردد و دستگاه نیاز به اقدامات جدی تری دارد. در این شرایط بهترین راه حل پیشنهادی بازگشت به تنظیمات کارخانه است. (توجه داشته باشید که با این روش برخی از اطلاعات موجود در دستگاه حذف شده و از دست خواهند رفت). برای بازگشت به تنظیمات کارخانه ای و رفع مشکل هنگ کردن تبلت پاناسونیک دستورالعمل زیر را پیاده سازید:

  • به بخش Settings دستگاه مراجعه نمایید.
  • گزینه Backup and Reset را پیدا کنید.
  • گزینه Factory data reset را یافته و آن را فشار دهید.
  • در ادامه پس از نمایش هشدار تائید انجام عملیات و تائید آن از سوی شما همه تنظیمات به حالت اولیه بازنشانی شده و دستگاه شما همچون روز اول قابل استفاده است.

نمایندگی پاناسونیک و دیگر واحدهای تعمیر

نمایندگی پاناسونیک در ایران پیشگام در ارائه تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش محصولات پاناسونیک در ایران است. نمایندگی پاناسونیک در «بخش فروش» تأمین‌کننده کالاها و تولیدات شرکت پاناسونیک بوده و در«بخشِ خدماتِ پس از فروش» به تعمیر، اصلاح و ترمیم محصولات پاناسونیک می‌پردازد. این مرکز فعالیت خود را از زمان ورود محصولات پاناسونیک به ایران آغاز کرده و سال هاست به عنوان مرکز منتخب و معتمد کاربران مطرح بوده است. ارکان اصلی نمایندگی پاناسونیک در ایران عبارتند از: تعهد و اخلاق مداری، بهره گیری از فناوری و دانش روز، حرکت در جهت درخواست های مشتریان و احترام به آن ها، کیفیت بالای خدمات رسانی به مشتریان ،عیب یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت. دیگر واحدهای تعمیر پاناسونیک در بخش زیر معرفی خواهند شد.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر بخش های سایت، جدیدترین مطالب، اخبار و مقالات مرتبط با دستگاه های پاناسونیک را مشاهده و دریافت نمایید. کافی است تا به بخش مورد علاقه خویش رفته و لینک مورد نظر خویش را پیدا نمایید. همه روزه مطالبی با عناوین محصولات پاناسونیک (جدیدترین محصولات عرضه شده از سوی کمپانی پاناسونیک)، اخبار پاناسونیک (جدیدترین رویدادهای مرتبط با کمپانی پاناسونیک) و مقالات پاناسونیک (شامل جدیدترین مطالب و راهکارهای تعمیر و ارتقاء محصولات پاناسونیک) در سایر بخش های سایت، توسط کارشناسان نمایندگی پاناسونیک بارگذاری و در اختیار علاقمندان قرار داده خواهد شد. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

17 − هفده =