قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک

در تعمیرگاه مجاز پاناسونیک تنها با هدف تامین نیاز کاربران به بهترین شکل و با بهترین و بالاترین کیفیت، قوانین و مقرارتی را طرح ریزی کرده ایم که با پیروی از آنها صفرتا صد نیاز کاربران پاناسونیک را پاسخ می گوییم. نمایندگی رسمی پاناسونیک همواره و همیشه در تلاش است تا با ارائه خدمات منحصر و کاربردی تامین کننده نیاز کاربران در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات پاناسونیک باشد. در تعمیرگاه مجاز پاناسونیک امکانات و تجهیزات بسیار فراوانی فراهم است. این تعمیرگاه در واحد های مجزا و مستقل خدمات رسانی می کند و هر یک از محصولات پاناسونیک در بخش اختصاصی خود عیب یابی و تعمیر و ترمیم می شود.

تعمیر انواع محصولات صوتی و تصویری و خانگی پاناسونیک، تعمیر انواع تلفن های پاناسونیک، تعمیر و ارتقا سیستم سانترال پاناسونیک و … از جمله خدماتی است که همراه با تضمین های کیفی و معتبر توسط تعمیرگاه مجاز پاناسونیک ارائه می شود.

تعمیرگاه مجاز پاناسونیک

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز پاناسونیک

در نمایندگی پاناسونیک، همه کارشناسان و پرسنل با احترام به قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک تلاش می کنند تا رضایت همیشگی و صد در صدی کاربران را دریافت کنند. تعمیرگاه مجاز پاناسونیک به مدرنترین تجهیزات دنیا مجهز است و زیرنظر مجرب ترین کارشناسان فعالیت می کند. به این ترتیب موفق شده است بازدهی کاری خود را افزایش دهد و سطح رضایت کاربران را در بالاترین درجه ممکن قرار دهد.

نمایندگی پاناسونیک و تعمیرگاه مجاز پاناسونیک همواره در تلاش و تکاپوست که هزینه های دریافتی خود را در سطحی منطقی و منصفانه قرار دهد و به موازات آن نیز خدماتی شایسته و مفید به کاربران خود ارائه دهد. تمامی خدماتی که توسط تعمیرگاه مجاز پاناسونیک ارائه می شود، همراه با تضمین های معتبر و کتبی است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک

  • ارائه قبض و رسید تحویل بسته تعمیراتی به کاربر توسط تعمیرگاه مجاز پاناسونیک
  • از جمله قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک این است که پس از عیب یابی، گزارشی از ایراد و اختلال موجود و هزینه های احتمالی به کاربر ارائه می دهد
  • با رضایت مشتری، پروسه تعمیر آغاز می شود
  • در صورت عدم تمایل مشتری به اجرای مراحل تعمیر ، تعمیراتی انجام نمی شود و با توجه به نوع دستگاه فقط هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد
  • تعمیراتی که کمتر از 80 هزار تومان هزینه دارند، بدون اطلاع به کاربر انجام می شود
  • زمان انجام تعمیرات متغیر است؛ از یک هفته تا بیشتر. کارشناسان تعمیرگاه مجاز پاناسونیک کاربر را در جریان پروسه تعمیر قرار می دهند و نیازی به تماس کاربر نیست.
  • پس از اتمام پروسه تعمیر به کاربر اطلاع داده می شود که برای تحویل دستگاه به تعمیرگاه مجاز پاناسونیک مراجعه کند
  • تعمیرگاه مجاز پاناسونیک فقط تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد. پس از آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت
  • بر اساس قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک، کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز پاناسونیک آن را تست می کنند و تحویل می دهند، لذا کاربران باید در هنگام تحویل همه موارد را بررسی و چک کنند، زیرا پس از تحویل تعمیرگاه مجاز پاناسونیک مسئولیتی را نمی پذیرد
  • تعمیرگاه مجاز پاناسونیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز پاناسونیک دو روز است
  • تمام قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز پاناسونیک صرفا برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان برنامه ریزی شده است.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک درگاهی امن و ایمن است که با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. امکانات وتسهیلات بسیار متنوع و کاربردی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این نمایندگی همواره تلاش می کند با ارائه خدمات متنوع و کاربردی هر درجه ای از نیاز کاربران را مرتفع سازد. کمپانی پاناسونیک در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد و محصولات بسیار متنوعی را تولید و روانه بازار می کند.

در نمایندگی پاناسونیک همه این محصولات در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی می شود. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.