اشتراک گذاری

باتری انعطاف پذیر پاناسونیک

باتری انعطاف پذیر پاناسونیک که پیش از این تنها اخبار مرتبط با طراحی و ساختش به گوش می رسید، هم اکنون وارد خط تولید شده و قرار است به بازارهای جهانی عرضه گردد. باتری انعطاف پذیر پاناسونیک یک باتری لیتیوم یونی ۳٫۸ ولتی با ضخامت ۰٫۵۵ میلیمتری است که هدف از طراحی آن، کاربردی ساختن کارت های اعتباری و گجت های پوشیدنی است.

همانطور که می دانید علی رغم پیشرفت های شایان توجه در تولید پارچه های هوشمند و گوشی های قابل انعطاف، به دلیل سخت بودن و انعطاف ناپذیری باتری های موجود، استفاده از این اختراعات چندان امکان پذیر نیست. از همین رو شرکت های فعال در این عرصه در حال کار جهت ساخت باتری های انعطاف پذیر هستند. پاناسونیک نیز یکی از این شرکت ها است که باتری لیتیوم یونی انعطاف پذیر خود را معرفی کرده و تا چند هفته آینده روانه بازار می‌کند. باتری انعطاف پذیر پاناسونیک در سه مدل با ظرفیت های ۱۷٫۵ ، ۴۰ و ۶۰ میلی‌آمپر ساعت روانه بازار خواهد شد.

باتری انعطاف پذیر پاناسونیک و ویژگی های آن

باتری انعطاف پذیر پاناسونیک که پیش از این اخبار مرتبط با طراحی و ساختش در خلال رویداد CEATEC 2016 در ژاپن به گوش علاقمندان رسید، هم اکنون وارد خط تولید شده و قرار است به بازارهای جهانی عرضه گردد. برخی از ویژگی های این باتری که عمده کاربرد آن در کارت های اعتباری و گجت های پوشیدنی است عبارت است از:

  • قابلیت خمیدگی (خم و راست شدن) تا شعاع ۲۵ میلیمتر
  • قابلیت چرخش با زاویه ۲۵ درجه
  • امکان حفظ قابلیت های خویش و شارژ شدن در حالت خمیدگی
  • جلوگیری از نشت گرما و تولید گرمای غیرطبیعی به دلیل ساختار بدنه خارجی چند لایه و ساختار داخلی توسعه یافته
  • استفاده از «الکترودهای انباشته» در باطری انعطاف پذیر پاناسونیک جهت پیشگیری از تولید و نشت گرمای غیرطبیعی

پاناسونیک و نخستین باتری انعطاف پذیر

علی رغم پیشرفت های قابل توجه در تولید پارچه های هوشمند و گوشی های قابل انعطاف، به دلیل نبود یک باتری مناسب و قابل انعطاف که با ساخت این تولیدات سازگاری داشته باشد، استفاده از این اختراعات چندان امکان پذیر نیست؛ از همین رو شرکت های فعال در این عرصه در حال کار جهت ساخت باتری های انعطاف پذیر هستند. باتری انعطاف پذیر پاناسونیک که پیش از این اخبار مرتبط با طراحی و ساختش در خلال رویدادCEATEC 2016 در ژاپن به گوش علاقمندان رسید، هم اکنون وارد خط تولید شده و قرار است به بازارهای جهانی عرضه گردد.

موضوع ناامیدکننده درباره باتری لیتیومی انعطاف پذیر پاناسونیک این است که ظرفیت اسمی آن در بالاترین حالت تنها به ۶۰ میلی‌آمپرساعت است و این بدان معناست که استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند حداقل تا این زمان ممکن نیست. نکته‌ی امیدوار کننده، اما آن است که فناوری جدید قابلیت اعمال روی باتری‌های با ظرفیت بیشتر را هم دارد. هرچند که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها شاهد حضور یک تلفن هوشمند از نوع انعطاف‌پذیر در بازار باشیم.

واحدهای تعمیرات پاناسونیک

تعمیرات پاناسونیک در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بسیاری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیر به اثبات رسیده است. کارشناسان مرکز تعمیرات پاناسونیک با بررسی تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های پاناسونیک و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات پاناسونیک به‌کار بسته‌‌اند.

در صورت وجود پرسش های دیگر در ارتباط با باتری انعطاف پذیر پاناسونیک می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی پاناسونیک و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی محصولات شرکتی است که در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا راه‌اندازی گشت و پس از سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار گرفته است.

در صورت وجود پرسش های دیگر در ارتباط با باتری انعطاف پذیر پاناسونیک و دیگر محصولات این برند می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز پاناسونیک در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نتیجه‌ای پیدا نشد.

نمایندگی پاناسونیک و مقالات تعمیرگاه تخصصی پاناسونیک

مدیریت نمایندگی پاناسونیک حساسیت ویژه ای در جذب کادر فنی این مرکز داشته است و کادر فنی خویش را پس از آزمون ها و آنالیزهای مختلف به همکاری فراخوانده است. از ویژگی های کادر فنی نمایندگی پاناسونیک می توان به تخصص، مهارت، پشتکار، تجربه و دانش، خلاقیت، اخلاق مداری و احترام به مشتری اشاره کرد.

کارشناسان این مرکز جهت آشنایی هر چه بیشتر کاربران با محصولات این کمپانی و تکنولوژی های به کار رفته در آنها مقالاتی را تدوین و گردآوری ساخته و از طریق بخش ذیل در اختیار کاربران گرامی قرار داده اند. در صورت وجود پرسش های دیگر در ارتباط با باتری انعطاف پذیر پاناسونیک و دیگر محصولات این برند می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. مقالات تعمیرگاه تخصصی پاناسونیک از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

تعمیرات پاناسونیک و سوالات متداول تعمیرات تخصصی پاناسونیک

تعمیرات پاناسونیک در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین و مجرب ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار محصولات دیجیتالی و هوشمند انجام می پذیرد. جهت کسب اطمینان از تخصص و مهارت کارشناسان مرکز تعمیرات پاناسونیک به ذکر این ویژگی بسنده می کنیم که مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از تبحر و زبدگی کارشناسان این مرکز، تمامی خدمات ارائه شده توسط این تیم را ضمانت و گارانتی نموده است.

در صورت وجود پرسش های دیگر در ارتباط با باتری انعطاف پذیر پاناسونیک و دیگر محصولات این برند می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در بخش زیر پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات تخصصی پاناسونیک شما خواهند بود.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد.

بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد.